Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Obec Halenkov.
Zadavatel: IObec Halenkov
<br> Se sídlem: Haienkov 655I 756 03 Halenkov
Zastoupený: lng.Jiří LušovskýI Starosta
<br> ıě; 00303733 I
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>,DlČ:
<br>
<br> V ĹHalenkově | dne._
<br> vÝZvA K PODÁNÍ NABÍDKY A PROKÁZÁNÍ sPLNĚNí KvALıFıKAcE NA vEÉEJNou zAKÁZKU
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> Název veřejné zakázky: íRevitalizace areálu bývalého skladu PHM v XXXXX kově I
Ev.číslo veřejně zakázky: ÉXXXXXXXP |
<br> Předmět veřejné Zakázky: j Stavební práce U dodávky EI Služby
<br> Druh zadávacího řízení: dle § 18 odst.5 Zákona č.13?f2006 Sb.k „__mj
Limit veřejně Zakázky: malého rozsahu I _
<br>
<br>
<br> V souladu s ustanovením § 18 odst.5 zákona č.137f2006 Sb <.>,o veřejných zakázkách (dále jen „zákon") <,>
Vás vyzývám k prokázání splnění kvalifikace a k podání nabídky v řízení na dodavatele výše uvedené
veřejně zakázky,kód CPV Stavební práce 4500000037,Demoliční práce 451 'i 1 100-9,Čištění po
demolici 4511121441 Likvidace kontaminované půdy 905222034
<br>
<br>
<br>
<br> 1.Předmět veřejné zakázky
<br> vyčištění všech nádrží od zbytků ropných látek1 vytažení 15 nádrží v „zóně rekultivace",zasypáni 11 nádrží v
"průmyslové zóně" a odstraňování nepoužívaných nadzemních a podzemních objektů a zpevněných ploch <.>
Předpokládaná hodnota veřejně zakázky 1,98 mil.Kč bez DPH <.>
<br> Předpokládané zahájení doby plnění : 5.5.2014
<br> Nejzazší termín dokončení a protokolární předání a převzetí díla: nejpozději do 6 týdnů od zahájení
doby plnění zakázky
<br> Podrobný rozsah předmětu veřejné zakázky - stavebních prací je uveden v projektu <.>
<br> 2.Výzva k podání nabídky a k prokázání splnění kvalifikace byla zaslána 3 zájemcům dne 3.4.2014 <.>
Výzva k podání nabídky a k prokázání splnění kvalifikace byla uveřejněna na internetových
stránkách zadavatele v sekci „Úřední deska“ dne 4.4.2014 <.>
Zadávací dokumentace bude poskytnuta 3 osloveným zájemcům,elektronicky na CD v příloze k
výzvě k prokázání splnění kvalifikace dodavatele a k podání nabídky <.>
Případným dalším zájemcům bude zadávací dokumentace poskytnuta na základě jejich
žádosti o poskytnutí zadávací dokumentace do 2 dnů ode dne doručení písemné žádostí do Sídla
zmocněně osoby ± MCi SERVIS S.r.o.Žádost bude zaslána písemnou nebo elektronickou formou na adresu
zmocněně osobyI email mcisenıís@mciservis.eu,telłíax.53'3 034 265573 034 266,a to ode dne
uveřejnění výzvy do lhůty pro podání nabídek.Zadávací dokumentaci je možné si
vyzvednout osobně v pracovní dny v době od 8:00 XXX do XX:XX hod.osobně v sídle zmocněně osoby po
předchozí tel.domluvě nebo budou zaslány prostřednictvím držitele poštovní licence na dodejku <.>
Zadávací dokumentace bude zájemcům poskytnuta bezplatně <.>
<br>
<br> 3.Dodavatel je oprávněn dle § 49 odst.1 zákona po zadavateli požadovat písemně dodatečné informace k
zadávacím podmínkám.Písemná žádost musí být doručena do sídla zmocněně osoby nejpozději 5
pracovních dnů před uplynutím lhůty pro podání nabídek <.>
<br> Zadavatel v případě dodatečných informací bude postupovat ve smyslu § 49 odst.2 a 3 zákona <.>
<br> Na základě žádosti o dodatečně informace k zadávacím podmínkám odešle zmocněná osoba dodavatelům
dodatečné informace k Zadávacim podmínkám,a to nejpozději do 3 pracovních dnů ode dne doručení
požadavku dodavatele.Tyto dodatečně informace,včetně přesného znění požadavku,odešle zmocněná
osoba současně všem dodavatelům,kteří požádali o poskytnutí zadávací dokumentace nebo kterým byla
zadávací dokumentace poskytnuta <.>
<br> Zadavatel může poskytnout dodavatelům dodatečně informace k zadávacím podmínkám i bez předchozí
žádosti dodavatele <.>
<br> 4.Nabídka musí být podána ve lhůtě pro podání nabídek tj.ode dne následujícího po dni odeslání
výzvy k podání nabídky do dne EI.E _ bud' osobně do sídla zmocněně osoby - MCI
SERVIS s.r.o <.>,zastoupený Mgr.Martou Černou,jednatelkou,Pod Vodojemem 2607 <,>
760 01 Zlín,v pracovních dnech od 8:00 XXX do XX:XX hod,v posledni den lhůty do : hodin
nebo doporučeně poštou do sídla zmocněně osoby.Nabídka musí být v obou případech podána
v řádně uzavřené obálce označené názvem veřejně zakázky a adresou,na níž je možné zaslat
vyrozumění uchazeči.Nabídka bude opatřena na uzavření razítkem nebo podpisem uchazeče <,>
je-li fyzickou osobou,či jeho statutárního zástupce,je-li právnickou osobou <.>
Nabídka bude zpracována XXX v českém jazyce (listiny v jiném,než českém nebo slovenském jazyku
budou doplněny úředním překladem do českého jazyka) <.>
Z'mocněná osoba podanou nabídku zaeviduje a vydá dodavateli potvrzení o osobním převzetí nabídky <.>
<br> 5.Otevírání obálek s nabídkami podanými ve lhůtě pro podání nabídekje neveřejná <.>
<br> 6.Základní hodnotící kritérium :
Nejnižší nabídková cena včetně DPH
<br> Hodnotící komise stanoví pořadí nabídek podle výše nabídkové ceny od nejnižší po nejvyšší.Nejvýhodnější
bude nabídka s nejnižší nabídkovou cenou.Před stanovením pořadí úspěšnosti nabídek hodnotící komise
posoudí nabídkové ceny,nejsou-li cenami mimořádně nízkými...
Načteno
Meta
Veřejná zakázka
Další dokumenty od Obec Halenkov | ||
---|---|---|
21. 04. 2025 | Veřejná vyhláška - oznámení o možnosti převzít písemnost | |
15. 04. 2025 | SOUTĚŽ O NEJKRÁSNĚJŠÍ BALKON, OKNO A PŘEDZAHRÁDKU 2025 - přihláška | |
14. 04. 2025 | Veřejná vyhláška - hromadný předpis daně z nemovitých věcí | |
10. 04. 2025 | Veřejná vyhláška - Krajský stavební úřad | |
14. 03. 2025 | Veřejnoprávní smlouva SPCCH Halenkov 2025 | |
...a další |