Obec Halenkov - Výzva k podání a prokázání splnění kvalifikace na veřejnou zakázku

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Obec Halenkov.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Výzva k podání a prokázání splnění kvalifikace na veřejnou zakázku

Zadavatel: Obec Halenkov
<br> Se sídlem: Halenkov 655,756 03 Halenkov
Zastoupeny: lng.Jiří Lušovsky,Starosta
<br> IČ: 00303703 l
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> všem zájemcům
<br> S Sfdi
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> S TĚTH.F ONI) D QH'HAR' NI
:NP-:tñSTFlLJPŠTLJFIY
<br> V Halenkoľě dne 2014i
<br> vÝZvA K PODÁNÍ NABÍDKY A PROKÁZÁNÍ SPLNĚNÍ KvALIFıKAcE NA vEŘEJNou zAKÁZKu
změna č.1 ze dne 5.3.2014
<br>
<br> Silnice Ilł487 Helenkcnr-blolry'l Hrozenkov,Chodník SO 121,Sjezdy a
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> Název veřejné Zakázky: napojení MK so 102
<br> Ev.číslo veřejné zakázky; 2014022P |
<br> Předmět veřejné zakázky: ĹI Stavební práce [I dodávky [I Služby
Druh zadávacího řízení: dle § 18 odst.5 zákona č.137/2006 Sb <.>
<br> Limit veřejné zakázky: malého rozsahu j
<br>
<br> V souladu s ustanovením § 18 odst.5 Zákona č.13712006 Sb <.>,o veřejných zakázkách (dále jen ılZákon")I
Vás vyzývám k prokázání splnění kvalifikace a k podání nabídky v řízení na dodavatele výše uvedené
veřejné Zakázky,kód CPV
<br>
<br> Stavební práce 4500000031'ı Chodníky a jiné Zpevněné povrchy 45233160-3 <,>
Architektonickéı technické a zeměméřičské služby 71250000-5
<br>
<br>
<br>
<br> 1.Předmět veřejné zakázky
<br> Předmětem veřejné zakázky na stavební práce je úprava stávajících chodníků podél trasy Silnice 111487 v
intravilánu obce a úprava napojení místních a účelových komunikací a úprava nájezdú a sjezdů k přilehíym
nemovitostem.Vybraný uchazeč bude povinen respektovat Smluvní podmínky v Dohodě o společném
postupu a přípravě ze dne 23.12.2013 uzavřené mezi zadavatelem a Ředitelstvím silnic Zlínského kraje
příspěvková organizace (příloha č.7 Zadávací dokumentace) <.>
<br> Předpokládaná hodnota veřejné zakázky: 4,48 mil.Kč bez DPH <.>
<br> Předpokládané zahájení doby plnění i duben 2014
Nejzazší termín dokončení a protokolární předání a převzetí dílaı 30.09.2014,nebude-li dohodnuto
jinak
<br> Podrobný rozsah předmětu veřejné zakázky ~ stavebních prací je uveden v projektu <.>
<br> 2.Zadávací dokumentace bude poskytnuta 5 osloveným zájemcům,elektronicky na CD v příloze k výzvě k
prokázání splnění kvalifikace dodavatele a k podání nabídky <.>
Případným dalším zájemcům budou přílohy zadávací dokumentace poskytnuty na základě jejich žádosti o
poskytnutí příloh zadávací dokumentace do 2 dnů ode dne doručení písemné žádosti do sídla Zrnocnëné
osoby - MC! SERVIS s.r.o <.>,Pod Vodojemem 2607,760 01 Zlín.Žádost bude zaslána písemnou nebo
elektronickou formou na adresu Zmocnéné osoby,email moiservis@mciservis.eu,teljíax.573 034
265f573 034 266,a to ode dne uveřejnění výzvy do lhůty pro podání nabídek.Přílohy zadávací
dokumentace je -možne' si vyzvednout osobně v pracovní dny v době od 9:00 XXX do XX:XX hod.osobně v
sídle zmocnéné osoby po předchozí tel.domluvě nebo budou zaslány prostřednictvím držitele poštovní
licence na dodejku <.>
<br>
<br> 3.Dodavatel je oprávněn dle § 49 odst.1 zákona po zadavateli požadovat písemně dodatečně informace k
zadávacím podmínkám.Písemná žádost musí být doručena do sídla Zmocněné osoby nejpozději 5
pracovních dnů před uplynutím lhůty pro podání nabídek <.>
<br> Zadavatel v případě dodatečných informací bude postupovat ve smyslu § 49 odst.2 a 3 Zákona <.>
<br> Na základě žádosti c dodatečné informace k zadávacím podmínkám odešle zmocněná osoba dodavatelům
dodatečně informace k zadávacím podmínkám,a to nejpozději do 3 pracovních dnů ode dne doručení
požadavku dodavatele.Tyto dodatečně informace,včetně přesného znění požadavku,odešle Zmocněné
osoba současně všem dodavatelům,kteří požádali o poskytnutízadávací dokumentace nebo kterým byla
zadávací dokumentace poskytnuta <.>
<br> Písemné žádosti o dodatečné informace doručí dodavatel do sídla zmocněné osoby <.>
<br> Zadavatel může poskytnout dodavatelům dodatečně informace k zadávacím podmínkám i bez předchozí
žádosti dodavatele <.>
<br> 4.l'llabídka musí být podána ve lhůtě pro podání nabidek tj.ode dne následujícího po dni odeslání
<br> výzvy k podání nabídky do dne É buď osobně do sídla zmocněné osoby - MCl
SERVIS s.r.o <.>,zastoupený Mgr.Martou Černou,jednatelkou,Pod Vodojemem 2607 <,>
<br> 780 01 zlin,v pracovnich dneeh ed 8:00 hdd de 15:00 hdd,v poslední den ihůiy de z hodin
nebo doporučeně poštou do sídla zmocněné osoby.Nabídka musí býtv obou případech podána
<br> v řádně uzavřené obálce označené názvem veřejné Zakázky a adresou,na níž je možné zaslat
vyrozumění uchazeči.Nabídka bude opatřena na uzavření razítkem nebo podpisem uchazeče <,>
<br> je-Il fyzickou osobou,či jeho statutárního zástupce,je-li právnickou osobou <.>
<br> Nabídka bude zpracována XXX v českém jazyce (listiny v jiném,než českém neboslovenském jazyku
budou doplněny úředním překladem do českého jazyka) <.>
<br> Zmocněná osoba podanou nabídku zaeviduje a vydá dodavateli potvrzení o osobním převzetí nabídky <.>
<br>
<br> 5.Otevírání obálek s nabídkami podanýmí ve lhůtě pro podání nabídekje neveřejná <.>
<br> 6.Základní hodnotící kritérium:
Nejnižši nebidkevá ...

Načteno

edesky.cz/d/133549

Meta

Veřejná zakázka  


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Chcete vědět víc?

Více dokumentů od Obec Halenkov      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz