Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Obec Halenkov.
Zadavatel: íObec Halenkov l
se sidıem: jHaıenKøv 655,756 03 H'flıenkov j
Zastoupený: Ill-Ing.XXXX XXXXXXXX,starosta-_'I l
ıc: [XXXXXXXX __j
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> všem Zájemcům
<br>
<br> |
l
l
<br> s i iıchä.Dıcz] " ìl
<br>
<br>
<br>
<br> S "Ai i“.Film [łÚÖH-'xviví
Hfaasraukzuay
<br> v dne.ÉĚQ
<br> vÝsz K PODÁNÍ NABÍDKY A PROKÁZÄNÍ sPLu'ÉNí KELLIFIKACE NA vEŘEJNou zAKÄZKu
<br>
<br>
<br>
<br>,<.>.<.>,<,> Silnice III487 Halenkov-Nový Hrozenkov,Chodník SO 121,Sjezdy a
Nazev verejne zakázky:
<br> napojení MK SO 102
Ev.čisıø verejne zakázky; jzo14022P l
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> Předmět veřejné zakázky: U Stavební práce U dodávky U Služby _
Druh zadávacího rizeni: jdì § 18 ødsí.5 zákona č.137/2006 sh._ |
Limit veřejně zakázky: Walěho rozsahu _ Ňl <.>
<br>
<br> V souladu s ustanovením § 18 odst.5 zákona ě.13712006 Sb <.>,o veřejných zakázkách (dále jen „zákon“)1
Vás vyzývám k prokázání Splnění kvalifikace a k podání nabídky v řízení na dodavateíe výše uvedené
veřejné Zakázky,kód CPV I I l m __,ˇ I I
jStavebnı prace 450000005/1 Chodnıky a jıne zpevnene povrchy 45233160-8 <.>
íArchitektonické,technické a zeměměřiěskě služby 71250000-5
<br>
<br>
<br> 1.Předmět veřejně zakázky
<br> Předmětem veřejně zakázky na stavební práce je úprava stávajících chodníků podél trasy silnice "1487 v
intravilánu obce a úprava napojení místních a účelových komunikací a úprava nájezdů a sjezdů k přilehlým
nemovitostem.Vybraný uchazeč bude povinen respektovat smluvní podmínky v Dohodě o společném
postupu a přípravě ze dne 23.12.2013 uzavřené mezi zadavatelem a Ředitelstvím silnic Zlínského kraje
příspěvková organizace (příloha č.7 zadávací dokumentace) <.>
<br> Předpokládaná hodnota veřejně zakázky: 4,48 mil.Kč bez DPH <.>
<br> Předpokládané zahájení doby plnění : duben 2014
Nejzazší termín dokončení a protokolární předání a převzetí díla: 30.09.2014,nebude-li dohodnuto
jinak
<br> Podrobný rozsah předmětu veřejně zakázky - stavebních prací je uveden v projektu <.>
<br> 2.Zadávací dokumentace bude poskytnuta 5 osloveným zájemcům,elektronicky na CD v příloze k výzvě k
prokázání splnění kvalifikace dodavatele a k podání nabídky <.>
Případným dalším zájemcům budou přílohy zadávací dokumentace poskytnuty na základě jejich žádosti o
poskytnutí příloh zadávací dokumentace do 2 dnů ode dne doručení písemně žádosti do sídla zmocněně
osoby - MCI SERVIS s.r.o <.>,Pod Vodojemem 2607,760 01 Zlín.Žádost bude zaslána písemnou nebo
elektronickou formou na adresu zmocněně osoby,email mcíservis@mciservis.eu,teljfax.57'3 034
265!5?3 034 266,a to ode dne uveřejnění výzvy do lhůty pro podání nabídek.Přílohy zadávací
dokumentace je možné si vyzvednout osobně v pracovní dny v době od 9:00 XXX do XX:XX hod.osobně v
sídle zmocněně osoby po předchozí tel.domluvě nebo budou zaslány prostřednictvím držitele poštovní
licence na dodejku <.>
<br>
<br>
<br> 3.Dodavatel je oprávněn dle § 49 odst.1 Zákona po zadavateli požadovat písemně dodatečné informace k
zadávacím podmínkám.Písemná žádost musí být doručena do sídla zmocněně osoby nejpozději 5
pracovnich dnů před uplynutím lhůty pro podání nabidek <.>
<br> Zadavatel v případě dodatečných informací bude postupovat ve smyslu § 49 odst.2 a 3 zákona <.>
<br> Na Základě žádosti o dodatečné informace k zadávacím podmínkám odešle zmocněná osoba dodavatelům
dodatečné informace k Zadávacím podmínkám,a to nejpozději do 3 pracovních dnů ode dne doručení
požadavku dodavatele.Tyto dodatečné informace,včetně přesného Znění požadavku,odešle Zmocněná
osoba současně všem dodavatelům,kteří požádali o poskytnutí Zadávací dokumentace nebo kterým byia
zadávací dokumentace poskytnuta <.>
<br> Písemné žádosti o dodatečné informace doručí dodavatel do sídla zmocněně osoby <.>
<br> Zadavatel může poskytnout dodavatelům dodatečné informace k zadávacím podmínkám i bez předchozí
žádosti dodavatele <.>
<br> 4.Nabídka musí být podána ve lhůtě pro podání nabídek tj.ode dne následujícího po dni odeslání
výzvy k podání nabidky do dne.lqzìí bud' osobně do sídla zmocněně osoby - MCI
SERVIS s.r.o <.>,zastoupený Mgr.Martou Černou,jednatelkou,Pod Vodojemem 2607 <,>
760 01 Zlín,v pracovnich dnech od 8:00 XXX do XX:XX_hod,v poslední den lhůty do IE : Ě hodin
nebo doporučeně poštou do sídla zmocněně osoby.Nabidka musí být v obou případech podána
v řádně uzavřené obáíce označené názvem veřejné zakázky a adresou,na níž je možné zaslat
vyrozumění uchazeči.Nabídka bude opatřené na uzavření razítkem nebo podpisem uchazeče <,>
je-lí fyzickou osobou,či -jeho statutárního zástupce,je-Ii právnickou osobou <.>
Nabídka bude zpracována XXX v českém jazyce (listiny v jiném,než českém nebo Slovenskem jazyku
budou doplněny úředním překladem do českého jazyka) <.>
Zmocněná osoba podanou nabídku zaeviduje a vydá dodavateli potvrzení o osobním převzetí nabídky <.>
<br> 5.Otevírání obálek S nabídkami podanými ve lhůtě pro podání nabídekje neveřejná <.>
<br> 6.Základní hodnotící kritérium:
<br> Nejnižší nehíelkevá cene včetně" DPH <.>
<br> Hodnotící k...
Načteno
Meta
Veřejná zakázka
Další dokumenty od Obec Halenkov | ||
---|---|---|
21. 04. 2025 | Veřejná vyhláška - oznámení o možnosti převzít písemnost | |
21. 04. 2025 | Schválený rozpočet ZŠ Halenkov, okres Vsetín + Střednědobý rozpočtový výhled na období 2026-2027 | |
15. 04. 2025 | SOUTĚŽ O NEJKRÁSNĚJŠÍ BALKON, OKNO A PŘEDZAHRÁDKU 2025 - přihláška | |
14. 04. 2025 | Veřejná vyhláška - hromadný předpis daně z nemovitých věcí | |
10. 04. 2025 | Veřejná vyhláška - Krajský stavební úřad | |
...a další |