Město Chotěboř - Návrh - stanovení místní úpravy provozu na pozemní komunikaci

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Město Chotěboř.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

situace_DZ_Doplnění_3.pdf (1400 kB)
0.1
<br> IP12
<br> P6
<br> B28
IS16b
<br> 346
<br> B28
- ZR
<br> UŠE
NA
<br> IS24
b
<br> Muze
um C
<br> hotěb
oř
<br> P2
<br> P2 - POSUN
<br> UMÍSTĚNÍ 0,5m ZA OBRUBU
<br> P4
<br> E2b
<br> E2b
<br> P4 - POSUN
<br> ZA OBRUBU
<br> B2
8
<br> čp.250
<br> čp.251
<br> čp.252
<br> čp.245
<br> čp.221
<br> čp.425
<br> čp.426
<br> čp.427
<br> čp.1002
<br> čp.1001
<br> čp.1000
<br> čp.257
<br> čp.258
<br> V7a
<br> IP6
<br> V7a
<br> V4 0,125
<br> V4 0,125
<br> V2b 1,5/1,5/0,25
<br> V2b 1,5/1,5/0,25
<br> V4 0,125
<br> V4 0,125
<br> V10d 0,5/0,5/0,25
<br> OS 1
<br> OS 2
<br> V1a 0,125 - 30m
<br> V5
<br> V1a 0,125 - 15m
<br> V5
<br> V3
<br> V4
<br> V6
<br> V5
<br> V8
<br> V7
<br> V11
<br> IP6
<br> 1
<br> 1
<br> V2
<br> V10
<br> V1
<br> A10
<br> V7a
<br> V7a
<br> P2- POSUN
<br> IP
6
<br> IP6
<br> IP25a
<br> IP6
<br> IP6
<br> P6POSUN
<br> POS
UN
<br> B29
E8a
<br> B4 - 3,5t
E13
<br> A10
<br> 3,5 t
<br> MIMO
DOPRAVNÍ
OBSLUHU
<br> MIMO DOPRAV
NÍ OBSLUHU
<br> P2 PO
SU
<br> N
<br> A1
0
<br> A10
<br> V7a
<br> S V
ÝL
<br> OŽ
NÍK
<br> EM
<br> PR
ŮC
<br> HO
D 2
<br>,2m
<br> SO
U
<br> Ř
AD
<br> N
IC
<br> O
VÝ SYSTÉM
<br> JTSK
<br> VÝŠKO
VÝ SYSTÉM
<br> Bpv
<br> D
O
<br> PR
AVN
<br> Í ZN
AČ
<br> KY C
H
<br> O
TĚBO
<br> Ř
SITU
<br> AC
E D
<br> O
PR
<br> AVN
ÍH
<br> O
ZN
<br> AČ
EN
<br> Í - D
ÍL 1
<br> C
4.2.1
<br> 1 : 500
<br> B1
3
<br> 3,5
t
<br> SOUŘADNICOVÝ SYSTÉM JTSK
VÝŠKOVÝ SYSTÉM Bpv
<br> DOPRAVNÍ ZNAČKY CHOTĚBOŘ
<br> SITUACE DOPRAVNÍHO ZNAČENÍ - DÍL 2 C 4.2.21 : 1000
<br> LEGENDA
<br> STÁVAJÍCÍ SVISLÉ DOPRAVNÍ ZNAČKY
<br> NOVÉ DOPRAVNÍ ZNAČENÍ
<br> SITUACE DOPRAVNÍHO ZNAČENÍ 1 : 1000
<br> ul.HAVLÍČKOVA
<br> ul.V
DRÁ
<br> ŽKÁ
CH
<br> B13
3,5t
<br> B29 - ZRUŠENA
<br> E9 - ZRUŠENA
E13 - MIMO DOPRAVNÍ OBSLUHU
<br> MIMO
<br> DOPRAVNÍ
<br> OBSLUHU
<br>
Listy
Model
situace_DZ_díl_2.pdf (607 kB)
H
<br> A
<br> S
<br> I
<br> Č
<br> I
<br> 0
<br> <.>
<br> 1
<br> 0
<br> <.>
2
<br> 0.3
<br> K
<br> Ú
<br>
<br> 0
<br> <.>
<br> 3
<br> 6
<br> 3
<br>
<br> 3
<br> 9
<br> 9
<br> DÍL 2
<br> I
P
<br> 1
2
<br> E
1
3
-
V
<br> Y
H
<br> R
A
<br> Z
E
<br> N
O
<br>
P
<br> R
O
<br>
Z
<br> A
M
<br> Ě
S
<br> T
N
<br> A
N
<br> C
E
<br>
H
<br> Z
S
<br> V
Y
<br> H
R
<br> A
Z
<br> E
N
<br> O
<br> P
R
<br> O
<br>
Z
A
<br> M
Ě
<br> S
T
<br> N
A
<br> N
C
<br> E
<br> H
Z
<br> S
<br> IP12
<br> I
<br> P
<br> 4
<br> b
<br> B
2
<br> D
<br> O
<br> P
<br> R
<br> A
<br> V
<br> N
<br> Í
<br>
<br> Z
<br> R
<br> C
<br> A
<br> D
<br> L
<br> O
<br> P
<br> 2
<br>
<br> -
<br>
<br> P
<br> O
<br> S
<br> U
<br> N
<br>
<br> U
<br> M
<br> Í
S
<br> T
<br> Ě
<br> N
<br> Í
<br> 0
<br> <,>
5
<br> m
<br>
Z
<br> A
<br>
O
<br> B
<br> R
<br> U
<br> B
<br> U
<br> P
<br> 4
<br> E
<br> 2
<br> b
<br> Z
<br> A
<br>
<br> O
<br> B
<br> R
<br> U
<br> B
<br> U
<br> P
<br> 2
<br>
<br> -
<br>
<br> P
<br> O
<br> S
<br> U
<br> N
<br> E
<br> 2
<br> b
<br> D
<br> O
<br> P
<br> R
<br> A
<br> V
<br> N
<br> Í
<br> Z
<br> R
<br> C
<br> A
<br> D
<br> L
<br> O
<br>
<br> -
<br>
<br> P
<br> O
<br> S
<br> U
<br> N
<br> I
<br> P
<br> 4
<br> b
<br> E
<br> 1
<br> 3
<br>
<br> -
<br>
<br> M
<br> I
<br> M
<br> O
<br>
<br> Z
<br> Á
<br> S
<br> O
<br> B
<br> O
<br> V
<br> Á
<br> N
<br> Í
<br> M
<br> I
<br> M
<br> O
<br> Z
<br> Á
<br> S
<br> O
<br> B
<br> O
<br> V
<br> Á
<br> N
<br> Í
<br> P
<br> 4
<br>
<br> -
<br>
Z
<br> R
<br> U
<br> Š
<br> E
<br> N
<br> O
<br> E
<br> 2
<br> b
<br>
-
<br>
Z
<br> R
<br> U
<br> Š
<br> E
<br> N
<br> O
<br> I
<br> P
<br> 6
<br>
<br> -
<br>
<br> Z
<br> R
<br> U
<br> Š
<br> E
<br> N
<br> O
<br> B
2
8
<br> 1
x
<br> I
S
<br> 1
9
b
<br>
2
x
<br> I
S
<br> 1
9
c
<br> B28
<br> E1
3 -
<br> M
IM
<br> O
ZÁ
<br> SO
BO
<br> VÁ
NÍ
<br> MIM
O
<br> ZÁS
OBO
<br> VÁN
Í
<br> P
<br> 2
<br>
<br> P
4
<br> B
<br> 1
<br> 3
<br> 3
<br> <,>
<br> 5
<br> t
<br> P
<br> 2
<br>
<br> P
<br> 6
<br> č
<br> p
<br> <.>
<br> 2
<br> 4
<br> 5
<br> č
<...
situace_DZ_díl_1.pdf (501 kB)
0
<br> <.>
1
<br> I
P
<br> 1
<br> 2
<br> P
6
<br> B
2
8
<br> I
S
<br> 1
6
<br> b
<br> 3
4
<br> 6
<br> B
2
8
<br> -
<br> Z
<br> R
U
<br> Š
E
<br> N
A
<br> I
S
<br> 2
4
b
<br> M
u
z
e
u
m
<br>
C
<br> h
o
t
ě
b
o
ř
<br> P
2
<br> P
<br> 2
<br>
-
<br> P
<br> O
<br> S
<br> U
<br> N
<br>
<br> U
M
<br> Í
S
<br> T
Ě
<br> N
Í
<br> 0
<,>
5
m
<br>
Z
<br> A
<br> O
<br> B
R
<br> U
B
<br> U
<br> P
<br> 4
<br> E
<br> 2
<br> b
<br> E
<br> 2
<br> b
<br> P
<br> 4
<br>
-
<br> P
<br> O
<br> S
<br> U
<br> N
<br> Z
<br> A
<br>
O
<br> B
<br> R
<br> U
<br> B
<br> U
<br> B
<br> 2
8
<br> P
<br> 2
<br>
<br> -
<br>
<br> P
<br> O
<br> S
<br> U
<br> N
<br> E
<br> 2
<br> b
<br> D
<br> O
<br> P
<br> R
<br> A
<br> V
<br> N
<br> Í
<br> Z
<br> R
<br> C
<br> A
<br> D
<br> L
<br> O
<br>
<br> -
<br>
<br> P
<br> O
<br> S
<br> U
<br> N
<br> E
<br> 1
<br> 3
<br>
<br> -
<br>
<br> M
<br> I
<br> M
<br> O
<br>
<br> Z
<br> Á
<br> S
<br> O
<br> B
<br> O
<br> V
<br> Á
<br> N
<br> Í
<br> č
<br> p
<br> <.>
<br> 2
<br> 5
<br> 0
<br> č
<br> p
<br> <.>
<br> 2
<br> 5
<br> 1
<br> č
<br> p
<br> <.>
<br> 2
<br> 5
<br> 2
<br> č
<br> p
<br> <.>
<br> 2
<br> 4
<br> 5
<br> č
<br> p
<br> <.>
<br> 2
<br> 2
<br> 2
<br> č
<br> p
<br> <.>
<br> 2
<br> 2
<br> 1
<br> č
<br> p
<br> <.>
<br> 4
<br> 2
<br> 5
<br> č
<br> p
<br> <.>
<br> 4
<br> 2
<br> 6
<br> č
<br> p
<br> <.>
<br> 4
<br> 2
<br> 7
<br> č
<br> p
<br> <.>
<br> 1
<br> 0
<br> 0
<br> 2
<br> č
<br> p
<br> <.>
<br> 1
<br> 0
<br> 0
<br> 1
<br> č
<br> p
<br> <.>
<br> 1
<br> 0
<br> 0
<br> 0
<br> č
<br> p
<br> <.>
<br> 2
<br> 5
<br> 7
<br> č
<br> p
<br> <.>
<br> 2
<br> 5
<br> 8
<br> V
<br> 7
<br> a
<br> I
P
<br> 6
<br> V
<br> 7
<br> a
<br> Z
A
<br> Č
Á
<br> T
E
<br> K
<br> O
<br> P
R
<br> A
V
<br> Y
<br> 0
<.>
0
2
1
<br> 5
0
<br> V4 0,125
<br> V4 0,125
<br> V2b 1,5/1,5/0,25
<br> V
<br> 2
<br> b
<br>
<br> 1
<br> <,>
<br> 5
<br> /
<br> 1
<br> <,>
<br> 5
<br> /
<br> 0
<br> <,>
<br> 2
<br> 5
<br> V
<br> 4
<br>
0
<br> <,>
1
<br> 2
<br> 5
<br> V
<br> 4
<br>
0
<br> <,>
1
<br> 2
<br> 5
<br>...
situace_signalizace_DZ_Doplnění_1.pdf (284 kB)
K
<br> R
<br> Á
<br> L
<br> E
<br>
J
<br> A
<br> N
<br> A
<br> S
<br> I
L
<br> N
<br> I
C
<br> E
<br>
I
I
/
3
<br> 4
<br> 4
<br> č
<br> p
<br> <.>
<br> 2
<br> 5
<br> 8
<br> STÁVAJÍCÍ KAMENNÝ OBRUBNÍK
<br> STÁVAJÍCÍ KAMENNÝ OBRUBNÍK
<br> 0
<br> <.>
0
<br> 0
<br> 8
<br>
2
<br> 0
<br>
<br> P
<br> Ř
<br> E
<br> C
<br> H
<br> O
<br> D
<br>
P
<br> R
<br> O
<br>
C
<br> H
<br> O
<br> D
<br> C
<br> E
<br> Ú
<br> P
<br> R
<br> A
<br> V
<br> A
<br>
H
<br> M
<br> A
<br> T
<br> O
<br> V
<br> Ý
<br> C
<br> H
<br>
P
<br> R
<br> V
<br> K
<br> Ů
<br> Z
A
<br> Č
Á
<br> T
E
<br> K
<br> O
<br> P
R
<br> A
V
<br> Y
<br> 0
<.>
0
2
1
<br> 5
0
<br> 0
<.>
0
2
1
<br> 5
0
<br> D
O
<br> P
L
N
<br> Ě
N
<br> Í K
O
<br> N
S
<br> T
R
<br> U
K
<br> C
E
<br>
<br> T
Y
<br> R
Š
<br> O
V
<br> A
<br> V
2
<br> Š7.B
<br> Š
7
<.>
B
<br>
Š
<br> A
C
<br> H
T
<br> A
<br> 0
<.>
0
2
4
<br> 3
0
<br> V
P
<br> U
S
<br> T
<br>
V
<br> 2
<br> 0
<.>
0
2
3
<br> 0
0
<br> P
Ř
<br> Í
P
<br> O
J
K
<br> A
<br> P
<br> V
C
<br>
D
<br> N
<br> 2
0
0
<br> D
<br> É
L
K
<br> Y
<br> 2
<,>
5
m
<br> LEGENDA INŽENÝRSKÝCH SÍTÍ STÁVAJÍCÍCH
<br> P
6
<br> B
2
8
<br> I
S
<br> 1
6
<br> b
<br> 3
4
<br> 6
<br> V
<br> 7
<br> a
<br> V1a 0,125 - 30m
<br> V
5
<br> A
<br> 1
<br> 0
<br> V
<br> 7
<br> a
<br> V
7
a
<br> P
<br> 2
<br> I
P
<br> 6
<br> -
<br> Z
<br> R
U
<br> Š
E
<br> N
O
<br> I
<br> P
<br> 6
<br>
<br> -
<br>
<br> Z
<br> R
<br> U
<br> Š
<br> E
<br> N
<br> O
<br> P
6
<br> P
O
<br> S
U
<br> N
<br> P
O
<br> S
U
<br> N
<br> B
<br> 2
<br> 9
<br> E
<br> 8
<br> a
<br> B
<br> 4
<br>
<br> -
<br>
<br> 3
<br> <,>
<br> 5
<br> t
<br> E
<br> 1
<br> 3
<br> 3
<br> <,>
<br> 5
<br>
<br> t
<br> M
<br> I
M
<br> O
<br> D
<br> O
<br> P
<br> R
<br> A
<br> V
<br> N
<br> Í
<br> O
<br> B
<br> S
<br> L
<br> U
<br> H
<br> U
<br> M
<br> I
<br> M
<br> O
<br>
<br> D
<br> O
<br> P
<br> R
<br> A
<br> V
<br> N
<br> Í
<br> O
<br> B
<br> S
<br> L
<br> U
<br> H
<br> U
<br> P2
<br> PO
SU
<br> N
<br> A
1
0
<br> A
<br> 1
<br> 0
<br> V
<br> 7
<br> a
<br> SITUACE 1 : 250
<br> ...
situace_DZ_Doplnění_2.pdf (1573 kB)
HASI
ČI
<br> 0.1
<br> 0.2
<br> 0.3
<br> IP12
<br> E13-VYHRAZENO PRO ZAMĚSTNANCE HZS
VYHRAZENO
<br> PRO
ZAMĚSTNANCE
<br> HZS
<br> IP12
<br> IP12
<br> IP4b
<br> B2
<br> DOPRAVNÍ ZRCADLO
<br> P6
<br> B2
8
<br> IS
16
<br> b
34
<br> 6
<br> B28 - ZRUŠENA
<br> IS24b
<br> Muzeum Chotěboř
<br> P2
<br> P2
- P
<br> OS
UN
<br>
<br> U
M
<br> ÍS
TĚ
<br> N
Í 0
<br>,5
m
<br> Z
A
<br> O
BR
<br> U
BU
<br> P4
<br> E2
b
<br> E2b
<br> P4 - POSUN
<br> ZA
O
<br> BR
UB
<br> U
<br> B28
<br> P2 - POSUN
<br> E2b
<br> DOPRAVNÍ
<br> ZRCADLO - POSUN
<br> IP4b
<br> E13 - MIMO ZÁSOBOVÁNÍ
<br> MIMO
<br> ZÁSOBOVÁNÍ
<br> P4 - ZRUŠENO
<br> E2b - ZRUŠENO
<br> IP6
- Z
<br> RU
ŠE
<br> NO
<br> B2
8
<br> 1x IS19b
2x IS19c
<br> B28
<br> E13 - MIMO ZÁSOBOVÁNÍ
MIMO
<br> ZÁSOBOVÁNÍ
<br> P2
<br> P4
<br> B13
3,5t
<br> P2
<br>
P6
<br> čp.25
0
<br> čp.25
1
<br> čp.25
2
<br> čp.24
5
<br> čp.22
2
<br> čp.22
3
<br> čp.18
43
<br> HASI
ČI
<br> čp.21
7
<br> čp.21
8 čp.21
<br> 9
<br> čp.22
1
<br> čp.42
5
<br> čp.42
6
<br> čp.42
7
<br> čp.10
02
<br> čp.10
01
<br> čp.10
00
<br> čp.25
7
<br> čp.25
8
<br> R=
6m
<br> čp.60
7
<br> V7a
<br> IP
6
<br> PŘECHÁZENÍ
Š.3,0m,DL.6,30m
<br> KO
NE
<br> C
O
<br> PR
AV
<br> Y
<br> POSUN
<br> PR.900mm
<br> V7a
<br> 0 <.>
35
<br> 7
60
<br> V4 0,125
<br> V4 0,125
<br> V2b 1,5/1,5/0,25
<br> V2b 1,5/1,5/0,25
<br> V4 0,125
<br> V4 0,125
<br> V2b 1,5/1,5/0,25
<br> V2b 1,5/1,5/0,25
<br> V4 0,125
<br> V4 0,125
<br> V10d 0,5/0,5/0,25
<br> OS 1 OS 2
<br> V4
0 <,>
<br> 12
5
<br> V4
0 <,>
<br> 12
5
<br> V1a 0,125 - 30m
<br> V5
<br> V1
a 0
<br>,12
5 -
<br> 15
m
<br> V5
<br> V1
a 0
<br>,12
5 -
<br> 15
m
<br> V1
a
<br> 0 <,>
12
<br> 5
- 1
<br> 5m
<br> V5
<br> V3
<br> V4
<br> V6
<br> V5
<br> V8
<br> V7
<br> V11
<br> V12
<br> V13.2
<br> IP6
<br> P4
<br> 1
<br> 1
<br> V2
<br> V1
0
<br> V1
4
<br> V1
5
<br> V19
<br> V16
<br> V20
<br> V21
<br> V25
<br> V26
<br> V23
<br> V28
<br> V17
<br> V18
<br> V2
2
<br> V24
<br> V27
<br> V13.1
<br> 0,94% - 3
1,50 m
<br> KA DN 25
0mm
<br> Š8.1
<br> V1
<br> IP6 - ZRUŠENO
<b...
63630-2024_návrh.pdf (414 kB)
1
<br>
<br> Městský úřad Chotěboř
Odbor dopravy a přestupků
<br> Trčků z Lípy 69,583 01 Chotěboř
<br>
<br> Č.j.: MCH-63630/2024/ODAP/SD
Sp.zn.:
Dne:
<br> SZ-MCH-18280/2024/ODAP/SD
16.prosince 2024
<br> Vyřizuje: XXXXXXXXX XXXXXX
Telefon: XXXXXXXXX
E-mail: sedmikova@chotebor.cz
<br>
<br>
<br>
<br> NÁVRH OPATŘENÍ OBECNÉ POVAHY
<br> stanovení místní úpravy provozu na pozemní komunikaci
<br> Městský úřad Chotěboř,Odbor dopravy a přestupků,jako příslušný správní orgán obce
<br> s rozšířenou působností podle § 124 odst.6,zákona č.361/2000 Sb <.>,o provozu
<br> na pozemních komunikacích a o změnách některých zákonů (zákon o silničním provozu) <,>
<br> ve znění pozdějších předpisů,na základě žádosti ze dne 27.11.2024,kterou podalo město
<br> Chotěboř,IČO 00267538,Trčků z Lípy 69,583 01 Chotěboř zveřejňuje návrh opatření
<br> obecné povahy podle ustanovení § 172 odst.1 zákona 500/2004 Sb <.>,správní řád,ve znění
<br> pozdějších předpisů,ve věci stanovení místní úpravy provozu v Chotěboři na silnici
<br> druhé třídy č.II/344 ul.Krále Jana,místních komunikacích ul.Tyršova,ul.V Drážkách <,>
<br> ul.Slavíčkova a dalších pozemních komunikacích přilehlých k silnici druhé třídy
<br> č.II/346 – ul.Fominova a ul.Hromádky z Jistebnice podle ust.§ 77 odst.1 písm.c)
<br> zákona o silničním provozu <.>
<br>
<br> Znění návrhu opatření obecné povahy:
<br> Městský úřad Chotěboř,Odbor dopravy a přestupků,jako příslušný správní orgán obce
<br> s rozšířenou působností podle § 124 odst.6,zákona č.361/2000 Sb <.>,o provozu
<br> na pozemních komunikacích a o změnách některých zákonů (zákon o silničním provozu) <,>
<br> ve znění pozdějších předpisů,na základě žádosti ze dne 27.11.2024,kterou město
<br> Chotěboř,IČO 00267538,Trčků z Lípy 69,583 01 Chotěboř,po vyjádřeních Policie ČR <,>
<br> Krajského ředitelství policie Kraje Vysočina,Územního odboru Havlíčkův Brod,Dopravního
<br> inspektorátu,č.j.: KRPJ-16763-39/ČJ-2022-161606 ze dne 18.11.2024,č.j.: KRPJ-108774-
<br> 5/ČJ-2023-161606 ze dne 27...

Načteno

edesky.cz/d/13286671

Meta

Dopravní informace   Dopravní informace   Dopravní informace   Dopravní informace   Dopravní informace   Dopravní informace  


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Chcete vědět víc?

Více dokumentů od Město Chotěboř      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz