Praha 8 - VŘ - referent/referentka v sekretariátu vedoucího odboru sociálně-právní ochrany dětí ÚMČ Praha 8

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Praha 8.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Prihlaska_na_VR.PDF
Přihláška do výběrového řízení
(podle ustanovení § 7 zákona č.312/2002 Sh <.>,o úřednicích územních samosprávných celků)
<br> Pracovní místo:
<br> Oznámení o vyhlášení výběrového nzení ze dne:
<br> Jméno,příjmení,titul
<br> Datum a místo narození
<br> Státní příslušnost
<br> Místo trvalého pobytu
<br> Kontaktní adresa (pokud je
odlišná od místa trvalého pobytu)
Číslo občanského průkazu
<br> Číslo dokladu o povolení k pobytu
(jde-li o cizího státního občana)
<br> Kontaktní telefon,e-mail
<br> K přihlášce se připojují následující doklady:
<br> 1.strukturovaný profesní životopis,ve kterém jsou uvedeny údaje o dosavadních
zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností
<br> 2.originál nebo ověřená kopie výpisu z evidence Rejstříku trestu ne starší než 3 měsíce
(u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný
domovským státem - pokud takový doklad domovský stát nevydává,doloží se
bezúhonnost čestným prohlášením)
<br> 3.ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
<br> Datum:
<br> podpis uchazeče
39_VR_referent_sekret_OSPOD.pdf
MĚSTSKÁ ČÁST PRAHA 8
ÚŘAD MĚSTSKÉ ČÁSTI PRAHA 8
<br> OZNÁMENÍ O VYHLÁŠENÍ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ
<br> Městská část Praha 8 – Úřad městské části Praha 8
zastoupená JUDr.Josefem Rambouskem,tajemníkem
<br> Úřadu městské části Praha 8
<br> vyhlašuje dne 19.11.2024 výběrové řízení na obsazení pracovního místa
referent / referentka
<br> v sekretariátu vedoucího odboru sociálně-právní ochrany dětí
Úřadu městské části Praha 8
<br> Sjednaný druh práce: referent / referentka,s místem výkonu práce Praha,v platové třídě* 9 <.>
Pracovní poměr bude sjednán na dobu neurčitou.Plný pracovní úvazek <.>
Předpokládané datum nástupu od 1.1.2025 <.>
<br> Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka podle § 4 zákona č.312/2002 Sb.<,>
o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů:
<br> a) fyzická osoba,která dosáhla věku 18 let;
b) občan České republiky nebo cizí státní občan s trvalým pobytem v České republice,který
<br> ovládá český jazyk;
c) způsobilost k právním úkonům;
d) bezúhonnost** <.>
<br> Požadované vzdělání
vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou
<br> Požadované znalosti a dovednosti
práce na PC,především výborná znalost aplikací MS Office;
praxe na odboru sociálních věcí výhodou <.>
<br> Další dovednosti
velmi dobré komunikační a vyjadřovací schopnosti;
odolnost vůči stresu,přesnost,svědomitost,kreativita a smysl pro týmovou práci;
ochota pracovat i mimo stanovenou pracovní dobu <.>
<br> Nabízíme
5 týdnů dovolené;
dny zdravotního volna;
příspěvek na stravování formou stravenek;
průběžné vzdělávání;
zajímavé zaměstnanecké benefity <.>
<br>
<br> Pracovní náplň
vykonává administrativní práce a organizační služby pro vedoucího a další zaměstnance
<br> odboru;
zajišťuje materiálně-technické zabezpečení zaměstnanců odboru;
vede průběžně správu inventáře dle seznamů dlouhodobého nehmotného,drobného
<br> dlouhodobého hmotného a dlouhodobého hmotného majetku (DNM,DDHM a DHM)
odboru,provádí a odpovídá za roční a neperiodické inventariza...

Načteno

edesky.cz/d/12691911

Meta

Nabídka zaměstnání  


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Chcete vědět víc?

Více dokumentů od Praha 8      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz