Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Město Planá nad Lužnicí.
Město Planá nad Lužnicí
<br> se sídlem: Zákostelní 720,391 11 Planá nad Lužnicí
zastoupený Ing.Jiřím Šimánkem,starostou
<br>
<br> Výzva k podání nabídky a k prokázání splnění kvalifikace
v rámci zakázky malého rozsahu na stavební práce:
<br> Vážený dodavateli <,>
vyzyváme Vás k podání nabídky a k prokázání splnění kvalifikace v rámci zakázky malého rozsahu:
<br> „ Stavební úpravy sociálních zařízení ZŠ Planá nad Lužnicí 'í
<br> Předmětem plnění veřejné zakázky jsou stavební úpravy sociálních zařízení Základní školy v Plané
nad Lužnicí.Jedná se o stavební úpravy 6-ti sociálních zařízení,které se nachází ve třech patrech
„staré“ budovy ZŠ (na každém patře 2× soc.zař.- 1× chlapecké a 1× dívčí).Sociální zařízení „nové
budovy" není předmětem tohoto výběrového řízení <.>
<br> Předmět zakázky bude rozdělen do dvou etap:
<br> 1) Stavební úpravy dívčích sociálních zařízení (3x) - realizace o prázdninách 2015
2) Stavební úpravy chlapeckých sociálních zařízení (3x) - realizace o prázdninách 2016
<br> Podrobně je předmět vybavení popsán vprojektové dokumentaci,která tvoří přílohu Zadávací
dokumentace <.>
<br> Poptávkové řízení je vypsáno v souladu s § 6 v návaznosti na § 18 odst.5 zákona č.137/2006 Sb <.>,o
veřejných zakázkách,v platném znění (dále XXX XXXXX či ZVZ).<.>
<br> Klasifikace předmětu veřejně zakázky:
<br> Stavební práce pro vodovodní a kanalizační potrubí CPV: 45231300-8
Sanitární práce CPV: 45232460-4
Obklady,dlažby CPV: 45431000-7
Zednické práce CPV: 45262520-2
<br> Předpokládaná cena předmětu zakázky:
Předpokládaná cena předmětu veřejné zakázky činí cca 2,5 mil.Kč bez DPH <.>
(K této rozpočtové ceně bude připočtena rezerva 50.000,-Kč)
<br> Doba plnění zakázky:
<br> 11 Etapa - dívčí sociální zařízení
tr Uzavření smlouvy na realizaci díla - po ukončení zadávacího řízení (květen 2015)
'P Předpokládaný termín předání a převzetí staveniště: 26.06.2015
<br> ř Předpokládaný termín zahájení prací: 27.06.2015
> Ukončení stavby: Stavba bude ukončena,tzn.předána včetně úklidových praci nejpozději do
17.08.2015
<br> 2] Etapa - chlapecké sociální zařízení
<br> >> O prázdninách 2016 -termín zahájení a ukončení praci bude zadavatelem upřesněn <.>
<br> Místo plnění zakázky:
Základní škola Planá nad Lužnicí,ČSLA 65,391 11 Planá nad Lužnicí,okres Tábor <.>
<br> Podmínkou účasti vzadávacím řízení je prokázání kvalifikace v rozsahu požadovaném
zadavatelem <.>
<br> Předmět zakázky,podrobné požadavky na prokázání kvalifikace a další informace jsou podrobně
vymezeny v zadávací dokumentaci <.>
<br> Způsob hodnocení nabídek:
<br> všechny v řádné lhůtě doručené nabídky,které budou podány kvaliñkovanými dodavateli a budou
zpracovány vsouladu se zadávacimi podmínkami,budou posouzeny a hodnoceny.Hodnoceni
nabidek bude provedeno podle jediného hodnotícího kritéria,kterým je nejnižší nabídková XXXX XXX
DPH <.>
<br> Kompletní zadávací dokumentace (ZD) včetně projektové dokumentace v elektronické podobě
bude dodavatelům poskytnuta zdarma na základě závazně písemně žádosti (objednávky) zaslané
poštou na adresu poradce zadavatele (organizátora zadávacího řízení) Michaely Pilné,Okružní 430 <,>
391 11 Planá nad Lužnicí,nebo elektronicky na e-mail: michaela.pilna@email.cz,tel.: 606 057 898 <.>
Pokud bude zájemce požadovat doplňující informace nebo vysvětlení,zašle své dotazy na tutéž
adresu poradce zadavatele <.>
<br> Prohlídka místa plnění se bude konat dne 12.05.2015 od 13:00 hod.Sraz účastníků prohlídky mista
plnění bude u hlavního vchodu do budovy školy.Kontaktní osobou ve věcí prohlídky místa plnění je
lng.XXXXX XXXXX,stavební referent MěÚ Planá nad Lužnicí,tel.: 731 677 205,e-mail:
marik@plananl.cz <.>
<br> Lhůta pro podání nabídek končí dnem 18.05.2015 v 10:00 hodin <.>
<br> Místem pro podání nabidky je adresa zadavatele: Město Planá nad Lužnicí,Zákostelní 720,391 11
Planá nad Lužnicí.Nabídky je možno podat po předchozí telefonické dohodě se slečnou Lucii
Včelákovou,tel.: 381 291 167,nebo osobně v pracovních dnech v úředních hodinách nebo zaslat na
výše uvedenou adresu tak,aby nabídky byly doručeny nejpozději do konce lhůty k podání nabidek <.>
Nabídky podané po uplynutí lhůty pro podání nabidek se neoteviraji,pozdní podání nabidky oznámí
zadavatel bezodkíadně příslušnému uchazeči <.>
<br> Nabídka bude podána v českém jazyce <.>
Zadávací lhůta začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek.Zadávací lhůta činí 30
kalendářních dní <.>
<br> Za předloženou nabídku předem děkujeme <.>
Planá nad Lužnicí,dne: 07.05.2015
<br> Za zadavatele:
<br>
<br>
Načteno
Meta
Veřejná zakázka
Další dokumenty od Město Planá nad Lužnicí | ||
---|---|---|
22. 11. 2024 | Rozpočtová opatření č. 16 | |
20. 11. 2024 | Výběrové řízení stavební referent/ka | |
18. 11. 2024 | Pozvánka na 2. zasedání Zastupitelstva Jihočeského kraje - 28.11.2024 | |
18. 11. 2024 | Návrh opatření obecné povahy - Stanovení místní úpravy provozu veřejnou vyhláškou | |
07. 11. 2024 | Pozvánka k projednání nesouladů zjištěných při revizi katastru k.ú. Planá nad Lužnicí | |
...a další |