Olomoucký kraj - Postup pro podání stížnosti proti postupu poskytovatele při poskytování zdravotních služeb

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Olomoucký kraj.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Stížnosti proti postupu poskytovatele zdravotních služeb 2024.pdf
1
<br>
Postup pro podání stížnosti proti postupu poskytovatele
při poskytování zdravotních služeb
<br>
<br> V případě,že občan – pacient není spokojen se způsobem,jakým mu byly poskytnuty
zdravotní služby,může na základě § 93 a následujících zákona č.372/2011 Sb.<,>
o zdravotních službách a podmínkách jejich poskytování,ve znění pozdějších
předpisů podat stížnost <.>
<br> Stížnost lze podat:
 proti postupu poskytovatele při poskytování zdravotních služeb (např.jak
<br> probíhala léčba,jaký byl její výsledek atd.) <,>
 proti činnostem souvisejícím se zdravotními službami (např.jaké byly podmínky
<br> při vyšetření nebo ošetření atd.) <.>
<br>
Osobou oprávněnou podat stížnost (dále jen „stěžovatel“) je:
 pacient <,>
 zákonný zástupce nebo opatrovník pacienta <,>
 osoba blízká v případě,že pacient tak nemůže učinit s ohledem na svůj
<br> zdravotní stav nebo pokud zemřel <,>
 osoba zmocněná pacientem <.>
<br>
Stížnost se podává poskytovateli zdravotních služeb,proti kterému směřuje <,>
tedy přímo lékaři,který poskytl zdravotní služby,pokud provozuje privátní lékařskou
praxi,nebo vedení zdravotnického zařízení,ve kterém byly zdravotní služby
poskytnuty (např.řediteli nemocnice) <.>
<br> Poskytovatel je mimo jiné povinen:
 navrhnout stěžovateli ústní projednání stížnosti,pokud je to s ohledem na její
<br> charakter vhodné <,>
 vyřídit stížnost do 30 dnů ode dne jejího obdržení; tuto lhůtu může
<br> v odůvodněných případech prodloužit o dalších 30 dnů <,>
 umožnit stěžovateli nahlížet do stížnostního spisu a pořizovat z něj kopie <,>
 poskytnout na vyžádání včasnou a nutnou součinnost příslušnému správnímu
<br> orgánu (krajskému úřadu) při šetření stížnosti <.>
Stěžovatel,který nesouhlasí s vyřízením své stížnosti poskytovatelem zdravotních
služeb,může podat stížnost krajskému úřadu,který tomuto poskytovateli udělil
oprávnění k poskytování zdravotních služeb <.>
<br>
Stížnost adresovaná krajskému úřadu musí obsahovat:
 identifikaci stěžovatele (jméno,příjmení...

Načteno

edesky.cz/d/12530899

Meta

Nic nerozpoznáno


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Chcete vědět víc?

Další dokumenty od Olomoucký kraj
27. 03. 2025
26. 03. 2025
26. 03. 2025
26. 03. 2025
26. 03. 2025
  ...a další
Více dokumentů od Olomoucký kraj      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz