Město Frýdek-Místek‎ - Stanovení přechodné úpravy provozu ve FM na II/648, II/477 a MK Na Příkopě- Oprava D 48

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Město Frýdek-Místek‎.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

g5279797 (PDF, 159 KB)
*MMFMX023KUZI*
<br>
<br> IČO: 00296643,DIČ: CZ00296643 │ ID datové schránky: w4wbu9s
www.frydekmistek.cz │ Bankovní spojení: 928781/0100
<br>
<br>
<br>
<br>
Odbor dopravy a silničního hospodářství
pracoviště Radniční 1148,Frýdek
<br> Váš dopis značka:
Ze dne:
Číslo jednací: MMFM 199709/2024
Spisová značka: MMFM_S 26261/2024/ODaSH/OZ
Vyřizuje: Bc.XXX XXXXX
Telefon: XXXXXXXXX
E-mail: zeman.oto@frydekmistek.cz
Datum: 23.10.2024
<br>
<br> V E Ř E J N Á V Y H L Á Š K A
<br>
OPATŘENÍ OBECNÉ POVAHY – STANOVENÍ PŘECHODNÉ ÚPRAVY PROVOZU
<br>
Magistrát města Frýdek Místek,úřad obce s rozšířenou působností,vykonávající podle zákona
č.128/2000 Sb <.>,o obcích,ve znění pozdějších předpisů,přenesenou působnost stanovenou mu
ustanovením § 124 odst.6 zákona č.361/2000 Sb <.>,o provozu na pozemních komunikacích a o
změnách některých zákonů,ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon o silničním provozu“)
v řízení o opatření obecné povahy podle části šesté (§ 171 a následující) zákona č.500/2004 Sb.<,>
správní řád,ve znění pozdějších předpisů (dále jen „správní řád“),na základě návrhu Ředitelství
silnic a dálnic s.p <.>,Na Pankráci 546/56,145 05 Praha 4,IČO: 65993390,kterou na základě plné
moci zastupuje SEKNE spol.s.r.o <.>,Hamerská 12,772 00 Olomouc a po projednání s dotčeným
orgánem Policie ČR č.j.: KRPT-260021-2/ČJ-2024-070206 dne 23.10.2024,podle § 77 odst.1
písm.c),odst.3 a odst.5 zákona o silničním provozu
<br> stanoví přechodnou úpravu provozu
<br> Ve Frýdku-Místku,na silnici č.II/477 a II/648,na místní komunikaci ul.Na Příkopě parc.č <.>
3235/96 a 3090/41 k.ú.Frýdek z důvodu realizace stavby – „D 48 Frýdek-Místek,km 48,915 –
51,333“ za těchto podmínek:
<br> Termín: od 28.10.2024 – 20.11.2024
<br> Umístění dopravních značek a dopravních zařízení proveďte podle přiložených situačních snímků
umístění přechodného dopravního značení doplněných o podmínky Policie ČR.Za správnost
umístění,údržbu dopravního značení a po skončení prací za uvedení komunikace do původního
stavu je...
MMFM-PRILOHA-3-2600212 (PDF, 2 MB)
0 <.>
2
<br> 7.6
<br> 7.7
<br> 7.8
<br> 7.9
8.0
<br> 8.1 8.2
8.3
<br> 8.4
<br> 8.5
<br> 8.6
<br> 52
<,> 9
<br> 26
=
<br> 8
<,> 5
<br> 66
<br> SO 101C - SILNICE I/48 (4,250 - KÚ) STÁV.SILNICE I/48
<br> SJE
ZD
<br> K D
UN SJEZD
<br> K DUN
<br> PŘECHODO
VÝ ÚSEK D
<br> L.200m
<br> 7,900
<br> 8,100
<br> KATEGORIE
R 22,5/100
<br> KATE
GORIE
<br> R 25,5
/120(1
<br> 00)
<br> D48I/48
<br> I/48
<br> D48
<br> II/648
<br> 51,0
<br> 51,000 km
IS
<br> 18b
<br> 51
<,> 0
<br> 51
<,> 0
<br> 00
k
<br> m
IS
<br> 18
b
<br> 50,5
50,500 km
<br> IS
18b
<br> 50
<,> 5
<br> 50
<,> 5
<br> 00
k
<br> m
IS
<br> 18
b
<br> 50
<,> 0
<br> 50,000 km
IS
<br> 18b
<br> 50
<,> 0
<br> 50
<,> 0
<br> 00
k
<br> m
IS
<br> 18
b
<br> 4
<br> 9
<br>,0
49,000 km
<br> IS
18b
<br> 49
<,> 0
<br> 49
<,> 0
<br> 00
k
<br> m
IS
<br> 18
b
<br> 4
<br> 9 <,>
5
<br> 49,500 km
IS
<br> 18b
<br> 49
<,> 5
<br> 49
<,> 5
<br> 00
k
<br> m
IS
<br> 18
b
<br> 48,5
<br> 48,500 km
<br> IS
18b
<br> 48
<,> 5
<br> 48
<,> 5
<br> 00
k
<br> m
<br> IS
18
<br> b
<br> 50
<,> 4
<br> 15
k
<br> m
<br> IZ
1b
<br> 10
00
<br> m
E
<br> 3a
/1
<br> 00
0m
<br> /
<br> 2x
<br> 50,013 km
<br> IS
8b
<br> 48
E462
<br> B
IELSK
<br> O
-B
<br> IALA
<br> ŽILIN
A
<br> Č
ESK
<br> Ý TEŠÍN
<br> 49
<,> 5
<br> 75
k
<br> m
<br> IS
6b
<br> E4
62
<br> B
R
N
<br> O
<br> 47
7
<br> ŠE
N
<br> O
V
<br> B
AŠ
<br> K
A
<br> 30
0
<br> m
<br> O
LO
<br> M
O
U
<br> C
<br> 49
<,> 4
<br> 20
k
<br> m
<br> IZ
1b
<br> 2x
<br> 48,968 km
<br> 2x
<br> 49
<,> 0
<br> 50
k
<br> m
<br> IS
6g
<br> ŠE
N
<br> O
V
<br> B
AŠ
<br> K
A
<br> 49,160 km
<br> FRÝDEK-M
ÍSTEK
<br> IZ
4b /F
<br> rýdek-M
ístek/
<br> IS
6g
<br> ŠEN
O
V
<br> B
AŠK
<br> A
<br> 48,905 km
<br> 48,770 km
<br> 2x
<br> 48,715 km
<br> IS
6g
<br> ŠEN
O
V
<br> B
AŠK
<br> A
<br> 48,595 km
<br> IS
6b
<br> E462
<br> 477
<br> ŠEN
O
V
<br> B
AŠK
<br> A
<br> 300 m
<br> ČESK
Ý TEŠÍN
<br> ŽILIN
A
<br> B
IELSK
<br> O
-B
<br> IALA
<br> P
4
<br> Z
P
<br> I I
3
<br> T
ep
<br> lo
m
<br> ěr
<br> km
7
<br>,6
80
<br> 2x
IP
<br> 18b(200m
)
<br> km
0,40...
MMFM-PRILOHA-2-2600212 (PDF, 2 MB)
7.8
<br> 7.9
8.0
<br> 8.1 8.2
8.3
<br> 8.4
<br> 52
<,> 9
<br> 26
=
<br> 8
<,> 5
<br> 66
<br> SO 101C - SILNICE I/48 (4,250 - KÚ) STÁV.SILNICE I/48
<br> SJE
ZD
<br> K D
UN SJEZD
<br> K DUN
<br> D48I/48
<br> D48
<br> II/648
<br> 51,0
<br> 51,000 km
IS
<br> 18b
<br> 51
<,> 0
<br> 51
<,> 0
<br> 00
k
<br> m
IS
<br> 18
b
<br> 50,5
50,500 km
<br> IS
18b
<br> 50
<,> 5
<br> 50
<,> 5
<br> 00
k
<br> m
IS
<br> 18
b
<br> 50,0
50,000 km
<br> IS
18b
<br> 50
<,> 0
<br> 50
<,> 0
<br> 00
k
<br> m
IS
<br> 18
b
<br> 4
<br> 9
<br> <,>
<br> 0
<br> 49,000 km
I
<br> S
<br> 1
<br> 8
<br> b
<br> 49
<,> 0
<br> 49
<,> 0
<br> 00
k
<br> m
IS
<br> 18
b
<br> 49
<,>
<br> 5
<br> 49,500 km
IS
<br> 18b
<br> 49
<,> 5
<br> 49
<,> 5
<br> 00
k
<br> m
IS
<br> 18
b
<br> 50
<,> 4
<br> 15
k
<br> m
<br> IZ
1b
<br> 10
00
<br> m
E
<br> 3a
/1
<br> 00
0m
<br> /
<br> 2x
<br> 50,013 km
<br> IS
8b
<br> 48
E462
<br> B
IELSK
<br> O
-B
<br> IALA
<br> ŽILIN
A
<br> Č
ESK
<br> Ý TEŠÍN
<br> 49
<,> 5
<br> 75
k
<br> m
<br> IS
6b
<br> E4
62
<br> B
R
N
<br> O
<br> 47
7
<br> ŠE
N
<br> O
V
<br> B
AŠ
<br> K
A
<br> 30
0
<br> m
<br> O
LO
<br> M
O
U
<br> C
<br> 49
<,> 4
<br> 20
k
<br> m
<br> IZ
1b
<br> 2x
<br> 48,968 km
<br> 2x
<br> 49
<,> 0
<br> 50
k
<br> m
<br> IS
6g
<br> ŠE
N
<br> O
V
<br> B
AŠ
<br> K
A
<br> 49,160 km
<br> F
<br> R
<br> Ý
<br> D
<br> E
<br> K
<br> -
<br> M
<br> Í
<br> S
<br> T
<br> E
<br> K
<br> IZ
4b /F
<br> rýdek-M
ístek/
<br> IS
6g
<br> ŠEN
O
V
<br> B
AŠK
<br> A
<br> 48,905 km
<br> 48,770 km
<br> 2x
<br> 48,715 km
<br> IS
6g
<br> ŠEN
O
V
<br> B
AŠK
<br> A
<br> 48,595 km
<br> IS
6b
<br> E462
<br> 477
<br> ŠEN
O
V
<br> B
AŠK
<br> A
<br> 300 m
<br> ČESK
Ý TEŠÍN
<br> ŽILIN
A
<br> B
IELSK
<br> O
-B
<br> IALA
<br> P
4
<br> Z
P
<br> I I
3
<br> T
ep
<br> lo
m
<br> ěr
<br> km
7
<br>,6
80
<br> 2x
IP
<br> 18b(200m
)
<br> km
0,400 ram
<br> pa
<br> 2x A
8
<br> E
6
<br> č <.>
D
<br> 48
-0
<br> 52
06
<br> č <.>
D
<br> 48
-0
<br> 52
05
<br> č <.>
D
<br> 48
-0
<br> 52
04
<br> č <.>
47
<br> 7-
1
<br> IS
8b km
<br> 7
<,> 9
<br...
MMFM-PRILOHA-1-2600212 (PDF, 2 MB)
0 <.>
2
<br> 7.6
<br> 7.7
<br> 7.8
<br> 7.9
8.0
<br> 8.1 8.2
8.3
<br> 8.4
<br> 8.5
<br> 8.6
<br> 52
<,> 9
<br> 26
=
<br> 8
<,> 5
<br> 66
<br> SO 101C - SILNICE I/48 (4,250 - KÚ) STÁV.SILNICE I/48
<br> SJE
ZD
<br> K D
UN SJEZD
<br> K DUN
<br> PŘECHODO
VÝ ÚSEK D
<br> L.200m
<br> 7,900
<br> 8,100
<br> KATEGORIE
R 22,5/100
<br> KATE
GORIE
<br> R 25,5
/120(1
<br> 00)
<br> D48I/48
<br> I/48
<br> D48
<br> II/648
<br> 51,0
<br> 51,000 km
IS
<br> 18b
<br> 51
<,> 0
<br> 51
<,> 0
<br> 00
k
<br> m
IS
<br> 18
b
<br> 50,5
50,500 km
<br> IS
18b
<br> 50
<,> 5
<br> 50
<,> 5
<br> 00
k
<br> m
IS
<br> 18
b
<br> 50,0
50,000 km
<br> IS
18b
<br> 50
<,> 0
<br> 50
<,> 0
<br> 00
k
<br> m
IS
<br> 18
b
<br> 4
<br> 9
<br> <,>
<br> 0
<br> 49,000 km
IS
<br> 18b
<br> 49
<,> 0
<br> 49
<,> 0
<br> 00
k
<br> m
IS
<br> 18
b
<br> 49
<,>
<br> 5
<br> 49,500 km
IS
<br> 18b
<br> 49
<,> 5
<br> 49
<,> 5
<br> 00
k
<br> m
IS
<br> 18
b
<br> 48,5
<br> 48,500 km
<br> IS
18b
<br> 48
<,> 5
<br> 48
<,> 5
<br> 00
k
<br> m
<br> IS
18
<br> b
<br> 50
<,> 4
<br> 15
k
<br> m
<br> IZ
1b
<br> 10
00
<br> m
E
<br> 3a
/1
<br> 00
0m
<br> /
<br> 2x
<br> 50,013 km
<br> IS
8b
<br> 48
E462
<br> B
IELSK
<br> O
-B
<br> IALA
<br> ŽILIN
A
<br> Č
ESK
<br> Ý TEŠÍN
<br> 49
<,> 5
<br> 75
k
<br> m
<br> IS
6b
<br> E4
62
<br> B
R
N
<br> O
<br> 47
7
<br> ŠE
N
<br> O
V
<br> B
AŠ
<br> K
A
<br> 30
0
<br> m
<br> O
LO
<br> M
O
U
<br> C
<br> 49
<,> 4
<br> 20
k
<br> m
<br> IZ
1b
<br> 2x
<br> 48,968 km
<br> 2x
<br> 49
<,> 0
<br> 50
k
<br> m
<br> IS
6g
<br> ŠE
N
<br> O
V
<br> B
AŠ
<br> K
A
<br> 49,160 km
<br> FRÝDEK-M
ÍSTEK
<br> IZ
4b /F
<br> rýdek-M
ístek/
<br> IS
6g
<br> ŠEN
O
V
<br> B
AŠK
<br> A
<br> 48,905 km
<br> 48,770 km
<br> 2x
<br> 48,715 km
<br> IS
6g
<br> ŠEN
O
V
<br> B
AŠK
<br> A
<br> 48,595 km
<br> IS
6b
<br> E462
<br> 477
<br> ŠEN
O
V
<br> B
AŠK
<br> A
<br> 300 m
<br> ČESK
Ý TEŠÍN
<br> ŽILIN
A
<br> B
IELSK
<br> O
-B
<br> IALA
<br> P
4
<br> Z
P
<br> I I
3
<br> T
ep
<br> lo
m
<br> ěr
<br> km
7
<br>,6
80
<br> 2x
IP
<br> 18b(200m
)
<br> km
...

Načteno

edesky.cz/d/12110454

Meta

Dopravní informace   Dopravní informace   Dopravní informace   Dopravní informace  


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Chcete vědět víc?

Více dokumentů od Město Frýdek-Místek‎      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz