Město Brno - Návrh stanovení III - zóna 30 Klajdovská + Kubelíkova, Střelnice, Markovičova, Chmelnice, ad.

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Město Brno.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Navrh_stanoveni_III_zona_30_Kubelikova_Strelnie_Klajdovska_Markovicova_Chmelnice_0109872_2023.pdf
Magistrát města
<br> Magistrát města Brna
<br> VYŘIZUJE:
Č.J.:
<br> VEŘEJNÁ VYHLÁŠKA
opatření obecné povahy
<br> záměru –
komunikacích III.třídy v Kubelíkova,Střelnice,Markovičova,Samoty <,>
<br> eitcetlova,Salajní,Štítného,Martina Kříže,Chmelnice,<,> Markovičova,Bylinková
Brně,MČ část Brno Líšeň
<br> Vyvěšeno dne:
<br> Zveřejněno způsobem umožňujícím dálkový přístup dne:
<br> Magistrát města Brna (dále jen „MMB“) jako věcně a místně příslušný správní orgán podle ustanovení
§ 124 odst.6 zákona č.361/2000 Sb <.>,o provozu na pozemních komunikacích a změnách některých
zákonů (zákon o silničním provozu),ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon o silničním
provozu“),na základě podnětu Úřadu městské části města Brna,Brno Líšeň,Jírova 2,628 00 Brno
věci zařazení oblasti do zóny s „zóny 30“ zvýšení bezpečnosti
<br> tčeném dopravním prostoru,po předchozích krocích – viz níže
společností Brněnské komunikace a.s <.>,se sídlem Renneská 1 a,Brno,IČ 60733098 <,>
<br> č.datem červen 2024 s názvem akce: „DOPRAVNÍ
ZNAČENÍ ULICE KLAJDOVSKÁ – – ZÓNA 30“ a výkresu č.02.3 s datem březen 2024
<br> „DOPRAVNÍ ZNAČENÍ ULICE KLAJDOVSKÁ – – ZÓNA 30“ dotčen
České republiky,Městsk ředitelství
<br> pracovištěm dopravního inženýrství,Renčova 38,621 00 konkludentním způsobem ve smyslu
§ 77 odst.3 zákona o silničním provozu
<br> Výše uvedenému návrhu místní úpravy provozu předcházelo vypracování návrhu místní úpravy provozu
společností Brněnské komunikace a.s <.>,Renneská 1a,639 00 Brno výkresu č a výkresu č <.>
<br> názvem akce: „DOPRAVNÍ ZNAČENÍ ULICE KLAJDOVSKÁ – – ZÓNA 30“ s datem ŘÍJEN
MMB zaslal dne 06.10.2023 pod č.j.MMB/0456184/2023/Per Policii České republiky <,>
<br> Městskému ředitelství policie Brno,Dopravnímu inspektorátu Brno město,pracovišti
inženýrství,se sídlem Renčova 38,621 00 Br
<br> silničním provozu.ohledem na skutečnost,že v
nebylo stanovisko PČR,měl správní orgán za
<br> že PČR s tímto návrhem souhlasí konkludentně
silničním provozu.Proto vydal pod č.j.MMB/0554509/2...
Vykres_01.4_-_7_2024_zona_30_Klajdovska_0109872_2022_MC_Brno_0109872_2024.pdf
Bylinková
<br> 1
<br> 2
<br> 3 5
<br> 6
<br> 7
<br> 10
<br> 11
<br> 12
<br> 13
<br> 14
<br> 15
<br> 16
<br> 17
<br> 18
<br> 19
21 23
<br> 24
<br> 25
<br> 26
<br> 27
<br> 28
<br> 29
<br> 30
<br> 31
<br> 32
<br> 33
<br> 34
<br> 35 35a
<br> 36
<br> 37
<br> 38 40
42 44
<br> 46
<br> 1
<br> 2
<br> 9
11
<br> 12
<br> 13
13a
<br> 13b
13c 15
<br> 16
16a
<br> 17
<br> 18
<br> 19
<br> 19a
<br> 20
<br> 2
1
<br> 22 22a
22c 22d
<br> 2
3
<br>
2
4
<br>
25
<br> 26
<br> 27
<br> 28
<br> 29
<br> 30
<br> 31
<br> 32
<br> 33
<br> 34
<br> 35
<br> 36
<br> 37
<br> 38
<br> 39
<br> 40
<br> 41
<br> 42
<br> 43
<br> 44
<br> 45
<br> 46
<br> 47
<br> 48
<br> 49
<br> 50
<br> 51
<br> 52
<br> 53
<br> 54
<br> 55 57
<br> 58
<br> 59
<br> 61
<br> 62
<br> 63
<br> 64
<br> 66
<br> 67
<br> 1
<br> 2
<br> 3
<br> 4
<br> 5
<br> 6
<br> 7
<br> 8
<br> 9
<br> 10
<br> 11
<br> 12
<br> 13
<br> 14
<br> 15
<br> 16
<br> 17
<br> 18
<br> 19
<br> 20
<br> 21
<br> 22
<br> 23
<br> 24
<br> 25
<br> 26
<br> 27
<br> 28
<br> 29
<br> 30
<br> 31
33 35
<br> 37 39 41 43
45 47 49
<br> 2
5
<br>
2
7
<br>
3
8
<br>
4
0
<br>
1
<br>
2
<br>
5
<br>
6
<br>
7
<br>
1
5
<br>
1
7
<br>
18
<br>
19
<br>
2
0
<br>
2
1
<br> 2
2
<br>
2
2
a
<br>
2
3
<br>
2
4
<br>
2
5
<br>
2
6
<br>
2
7
<br>
2
8
<br>
29
<br> 3
0
<br>
3
2
<br>
3
4
<br>
3
5
<br>
36
<br> 3
8
<br>
4
0
<br>
4
2
<br>
11
9
<br>
12
1
<br> 12
3
<br>
12
5
<br>
22b
<br> 13d
<br> 60
<br> 56
<br> 11
7
<br>
3
<br>
3
3
<br>
4
<br>
32
34
<br> Kubelíkova
<br> Kubelíkova
<br> Markovièova
<br> Chmelnice
<br> Š
im
<br> á
è
k
o
v
a
<br>
S
a
<br> m
o
t
y
<br>
S
t
ø
e
ln
ic
e
<br>
Kubelíkova
<br> Kubelíkova
<br> M
a
r
t
in
<br> a
<br>
K
ø
íž
<br> e
<br> Chmelnice
<br> dl <.>
dl <.>
<br> dl.b
e
t
<.>
<br> asf
<.>
<br> asf
<.>
<br> asf
<.>
<br> asf <.>
<br> a
s
f
<.>
<br> a
s
f
<.>
<br> dl <.>
<br> dl.dl <.>
<br> dl <.>
<br> dl <.>
dl <.>
<br> dl <.>
dl <.>
<br> dl <.>
dl <.>
<br> dl <.>
dl <.>
<br> dl <.>
dl <.>
<br> dl <.>
<br> dl <.>
dl <.>
<br> dl <.>
<br> dl <.>
<br> dl <.>
<br> dl <.>
<br> dl <.>
<br> dl <.>
<br>...
Vykres_02.3_zona_30_Klajdovska_0109872_20220109872_2024.pdf
12
<br> 2
<br>
4
<br>
5
<br>
7
<br>
9
<br>
1
0
<br>
1
2
<br>
1
3
<br>
1
4
<br>
1
5
<br>
1
5
a
<br>
1
5
b
<br>
16
<br> 1
7
<br>
18
<br> 19
<br>
20
<br> 22
<br> 1
<br> 2
<br> 3
5
<br> 6
<br> 7
<br> 10
<br> 11
<br> 12
<br> 13
<br> 14
<br> 15
<br> 16
<br> 17
<br> 18
<br> 19
21
<br> 23
<br> 24
<br> 25
<br> 26
<br> 27
<br> 28
<br> 29
<br> 30
<br> 31
<br> 32
<br> 33
<br> 34
<br> 35
35a
<br> 36
<br> 37
<br> 38 40
42
<br> 44
46
<br> 4
<br> 5
<br> 6
<br> 7
9
<br> 10
<br> 11
<br> 12
<br> 13
<br> 14
<br> 15
<br> 16 16a
<br> 17
<br> 18
<br> 19
<br> 20
<br> 21
<br> 22
<br> 23
<br> 24
<br> 25
<br> 26
<br> 27
<br> 28
<br> 29
<br> 30
<br> 31
<br> 32
<br> 33
<br> 34
<br> 35
<br> 36
<br> 37
<br> 38
<br> 39
<br> 40
<br> 41
<br> 42
<br> 43
<br> 44
<br> 45
<br> 46
<br> 47 49
51 53 55
<br> 57
59
<br> 63
<br> 1
<br>
3
<br> 4
<br> 5
<br> 6
<br> 7
<br> 8
<br> 9
<br> 10
<br> 11
<br> 12
<br> 13
<br> 14 16 18
<br> 22
<br> 1
<br> 2
<br>
7
<br>
9
<br>
1
0
<br>
1
1
<br>
1
2
<br>
1
3
<br>
1
4
<br>
1
5
<br>
1
6
<br>
1
7
<br>
1
8
<br>
1
9
<br>
2
0
<br>
2
1
<br>
2
2
<br>
2
3
<br>
2
4
<br>
2
5
<br>
2
6
<br>
2
7
<br>
2
8
<br>
3
0
<br>
3
2
<br>
3
4
<br>
3
6
<br>
3
8
<br>
4
0
<br>
1
<br> 2
<br>
5
<br>
6
<br>
7
<br>
8
<br>
9
<br>
10
<br>
11
<br>
13
<br>
14
<br>
1
5
<br>
1
7
<br>
1
8
<br>
1
9
<br>
2
0
<br>
2
1
<br>
2
2
<br>
2
3
<br>
2
4
<br>
2
5
<br>
2
6
<br>
2
7
<br>
2
8
<br>
2
9
<br>
3
1
<br> 3
3
<br>
3
4
<br>
3
5
<br>
3
6
<br>
3
7
<br>
3
9
<br>
1
<br> 2
<br>
3
<br>
4
<br>
6
<br>
8
<br>
10
<br>
12
<br>
14
<br>
1
5
<br>
16
<br>
18
<br>
2
0
<br>
2
2
<br>
2
7
<br>
2
9
<br>
3
1
<br> 3
3
<br>
3
5
<br>
6
1
<br>
6
3
<br>
6
5
<br>
6
7
<br>
69
<br>
2a
<br>
2b
<br>
4
<br> 6 7
<br>
8
<br> 9
<br> 10
<br>
11
<br>
12
<br>
13
<br>
14
<br> 15
<br> 16
<br> 17
<br> 18
<br> 19
<br> 20
<br> 21
<br> 23
<br> 24
<br> 28
<br> 29
<br> 30
<br> 31
<br> 32
<br> 33
<br> 34
<br> 35
<br> 36
<br> 37
<br> 38
<br> 39
<br> 40
<br> 41
<br> 42
<br> 44
<br> 3
<br> 61
<br> 2
1
<br> 46
<br> 2
<br> 3
2
<br>
5
<br> 3
<br> 5
<br>
8
<br> 3
<br>
...

Načteno

edesky.cz/d/11959099

Meta

Územní plánování   Dopravní informace  


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Chcete vědět víc?

Další dokumenty od Město Brno
28. 11. 2024
28. 11. 2024
28. 11. 2024
28. 11. 2024
28. 11. 2024
  ...a další
Více dokumentů od Město Brno      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz