Městys Klenčí pod Čerchovem - Zahájení územního řízení a pozvání k ústnímu jednání Modernizace trati Plzeň - Domažlice - st. hranice SRN, 3. stavba

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Městys Klenčí pod Čerchovem.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Žádost o ÚR - Modernizace Tr~1.pdf
Žádost o ÚR - Modernizace Tr. Plzeň-Domažlice 3.pdf
% — %fíc/ Mf /(j „Příloha č.1 k vyhlášce Č.503/2006 Sb <.>
<br> KRAJSKÝ [Řeži—iZi“ ?Ímf; Plzeňského kraj:
<br> “*f* _— Krajský úřad Plzeňského kraje — 3 43- 2U23 J! ?ddělení silničního správního úřadu _ _ _ [ _ň_ Skroupova 18
<br> 306 13 Plzeň
<br> Věc: ŽÁDOST o VYDÁNÍ ROZHODNUTÍ o UMÍSTĚNÍ STAVBY
<br> & v územním řízení
<br> [] ve zjednodušeném územním řízení
<br> podle ustanovení 5 86 ve spojení s š 79,85 a 943 zákona č.183/2006 Sb <.>,o územním plánování a stavebním řádu (stavební zákon) a 5 3 á & 13b vyhlášky č.503/2006 Sb <.>,o podrobnější úpravě územního rozhodování,územního opatření a stavebního řádu <,>
<br> ČÁST A |.Identifikační údaje stavby
<br> (název stavby / změny stavby,druh a účel stavby / změny stavby,místo stavby / změny stavby — obec,ulice,číslo popisné / evidenční)
<br> Modernizace trati Plzeň — Domažlice — st.hranice SRN,3.stavba,úsek Stod (mimo) — Domažlice (včetně)
<br> Účel stavby: stavba veřejně prospěšná podléhající zákonu 416/2009 Sb.— o urychlení výstavby dopravní,vodní a další infrastruktury
<br> II.Pozemky,na kterých se stavba umisťuje
<br> <.>,<.>.„ druh pozemku podle katastru,„ katastralm uzemi parcelnl c.<.>,vymera nemowtosti
<br> viz.projektová dokumentace č.5 <.>
<br> Umisťuje-Ii se stavba / změna stavby na více pozemcích / stavbách,žadatel připojuje údaje obsažené v tomto bodě v samostatné příloze: & ano Cl ne
<br> III.Identifikační údaje žadatele
<br> (fyzická osoba uvede jméno,příjmení,datum narození,místo trvalého pobytu popřípadě adresu pro doručování,není-Ii shodná smístem trvalého pobytu; pokud záměr souvisí sjejí podnikateiskou činností,uvede fyzická osoba jméno,příjmení,datum narození,IČ,bylo-li přiděleno,místo trvalého pobytu popřípadě též adresu pro doručování,neni-Ii shodná s místem trvalého pobytu; právnická osoba uvede název nebo obchodní firmu,IČ,bylo-Ii přiděleno,adresu sídla popřípadě adresu pro doručování,není-Ii shodná s adresou sídla,osobu oprávněnou jednat jménem právnické osoby)
<br> Správa železnic,státní ...
Celkový situační výkres širších vztahů.pdf
MODERNIZACE TRATI PLZEN — DOMAŽLICE — ST.HRANICE SRN,3.STAVBA,ÚSEK STOD (MIMO) - DOMAŽLICE (VČETNĚ)
<br> CELKOVÝ SITUAČNÍ VÝKRES
<br> XXXXX XXXXXXX Plzeňský kraj XX.XX.XXXX XX:XX
<br> ___._ <.>,_„.„a.<.> _řf.<.>.<.> r.<.>.<.>._.<.>._ ___,__ -- <,>
<br> mocninu-„mnm "hmm Emu nul-nwm
<br> __"_„.-—.__=—-._._.'-„,"—._.<.> :=_—'= <,>
Situace širších vztahů díl II, měřítko 1_50 000..pdf
z
a
s
t <.>
B
a
b
y
lo
n
<br> ŽS
T ±
<br> esk
á K
<br> ubi
ce
<br> STAV
BY
<br> KON
EC
<br> tra
• 1
<br> 80
<br> 6
<,> 0
<br> 154,0 155,0
156,0
<br> 157.0
<br> 158 <,>
0
<br> 1
5
9
<,> 0
<br> 160,0
<br> 1
6
1
<,> 0
<br> 1
6
2
<,> 0
<br> 163,0
164,0
<br> 165,0 16
6,0
<br> 1
6
8
<.> 0
<br> 169,0
<br> 1
6
7
<.> 0
<br> 170,0
<br> 171,0
<br> 172,0
173
<,> 0
<br> 174,0
17
<br> 5,0
<br> 1
7
6
<,> 0
<br> 177
<,> 0
<br> 178
<,> 0
<br> 179,0 1
8
0
<.> 0
<br> tra• 182
P
O
<br> B
Ì
Ž
O
<br> V
IC
<br> E
<br> tra
• 1
<br> 85
<br> HO
RA
<br> ŽÏ
OV
IC
<br> E
<br> tra
• 1
<br> 8
4
<br> P
L
<br> A
N
<br> Á
U
M
<br> A
R
<.> L
<br> Á
Z
<br> N
Í
<br> 1
6
8
<,> 0
<br> 146,0 147,0
<br> 169,014
8
<,> 0
<br> 170,0
<br> 171,0
<br> 173
<,> 0 174,0
<br> 172,0
<br> k
m
1
<br> 7
4
<,> 7
<br> 0
0
<br> 6
<,> 0
<br> 159,0
1
<br> 60
<,> 0
<br> 16
2 <,>
0
<br> 16
3 <,>
0
<br> 164
<,> 0
<br> 165,0 1
66,0
<br> 1
6
7
<,> 0
<br> z
a
s
t.P
ila
<br> n
z.T
<br> rh
a
n
o
v
<br> p
o
d
±
<br> e
rc
h
o
v
e
<br> m
<br> ž
s
t.K
le
n
è
í
<br> zast.Spáòov
<br> n
a
Š
<br> u
m
a
vì
<br> zn
<.> K
<br> o
u
t
<br> S
e
m
o
šice
- P
<br> e
øin
<br> a
za
st <.>
<br> S
e
<br> m
o
š
ic
e
<br> z
a
s
t <.>
<br> H
oršovský Týn
<br> žst <.>
<br> H
avlovice
zast <.>
<br> 4,0
<br> 5
<,> 0
<br> 6,0
<br> 7,0
<br> 8,0
<br> 9,0
<br> 10,0
<br> 30,0
<br> 2
9
<,> 0
<br> 28,0
<br> 2
7
<,> 0
<br> 2
6
<,> 0
<br> 2
5
<,> 0
<br> 2
4
<,> 0
<br> 2
3
<,> 0
<br> 7,0
<br> 8
<,> 0
<br> 9
<,> 0
<br> 1
0
<,> 0
<br> 11,0
<br> 3
1
<,> 0
<br> k
m
1
<br> 4
8
<,> 5
<br> 8
2
6
<br> 1
0
<br> s
k
o
k
s
ta
<br> n
iè
e
n
í
<br> =
k
<br> m
1
<br> 5
7
<,> 8
<br> 9
3
0
<br> 7
0
<br> 158,0
1
<br> 61
<,> 0
<br> odb.Pøívozec
<br> zast.Blížejov
<br> žst.Blížejov
<br> od
b <.>
N
ov
ý
<br> M
lýn
<br> za
st
<.> M
ila
vè
e
<br> Domažlice mìsto
<br> zast <.>
<br> P
aseènice
výh <.>
<br> zast.H
avlovice
<br> o
b
v.H
<br> a
vlo
<br> vice
<br> Ž
S
T
P
a
se
èn
ice
<,>
<br> obv <.>
Pas
<br> eèni
ce
<br> ŽST
Pas
<br> eèni
ce <,>
<br> o
b
v
o
d
D
<br> o
m
a
ž
lic
e
<br> Ž
S
T...
Situace širších vztahů díl I., měřítko 1_50 000.pdf
tra• 180
<br> 1:50 000
<br> ŽST STOD
<br> 127,0 128,0
<br> STAVBY
<br> ZA±ÁTEK
zast.Osvraèín
<br> ŽS
T H
<br> olý
šo
<br> v
<br> 1
3
7
<,> 0
<br> 134,0
135,0
<br> 136,0
<br> 138,0 139,0
<br> 140,0
<br> 14
1.0
<br> 14
3,0
<br> 14
2.0
<br> 144,0
<br> 145,0
<br> 14
6 <,>
0
<br> 14
7 <,>
0 148
<br>,0 149,0 150,0 151,0
15
<br> 2 <,>
0
<br> 153,0
154,0 155,0
<br> 156,0
<br> 157.0
<br> tra• 182
P
O
<br> B
Ì
Ž
O
<br> V
IC
<br> E
<br> k
m
1
<br> 2
8
<,> 0
<br> 1
1
3
<br> 0
5
<br> 145,0
<br> 14
4 <,>
0
<br> 140
<,> 0
<br> 142,0
146,0
<br> 141,0
143,0
<br> 147,0
13
<br> 9 <,>
0
<br> 1
4
8
<,> 013
<br> 8,0
<br> 137,0136,0
<br> 13
5,0
<br> 128,0 129,0
130,0 13
<br> 4,0
<br> 131,0 133
<,> 0
<br> 132,0
obchvat I/26
<br> Výhledový
<br> dl.900 m
<br> TUNEL STØELICE
<br> nz.K
øenovy
<br> S
e
m
o
šice
- P
<br> e
øin
<br> a
za
st <.>
<br> S
e
<br> m
o
š
ic
e
<br> z
a
s
t <.>
<br> H
oršovský Týn
<br> žst <.>
<br> 1
<,> 0
<br> 0,0
<br> 2,0
<br> 3,0
<br> 4,0
<br> 5
<,> 0
<br> 6,0
<br> 7,0
<br> 8,0
<br> k
m
1
<br> 4
8
<,> 5
<br> 8
2
6
<br> 1
0
<br> s
k
o
k
s
ta
<br> n
iè
e
n
í
<br> =
k
<br> m
1
<br> 5
7
<,> 8
<br> 9
3
0
<br> 7
0
<br> 158,0
<br> Do
lní
<br> Ka
me
<br> nic
e
<br> zas
t <.>
<br> Dolní Kamenice
<br> odb <.>
<br> odb.Vránov
odb.Pøívozec
<br> zast.Blížejov
<br> žst.Blížejov
<br> k
m
1
3
0
<,> 5
2
2
5
0
0
<br> k
m
1
<br> 3
1
<,> 4
<br> 2
1
7
<br> 8
4
<br> u Stoda
<br> zast.Støelice
<br> za
st <.>
Ho
lýš
<br> ov
<br>
ob
vo
<br> d H
olý
šo
<br> v
<br> ŽS
T H
<br> olý
šo
<br> v
<br> ob
vo
<br> d p
øed
jíz
dn
é k
<br> ole
je
<br> ŽS
T H
<br> olý
šo
<br> v
<br> obvod Staòkov
<br> ŽST Staòkov
<br> obvod Vránov
<br> ŽST Staòkov
ŽST Staòkov
<br> 3.STAVBA,ÚSEK STOD (MIMO) - DOMAŽLICE (VČETNĚ)
<br> MODERNIZACE TRATI PLZEŇ - DOMAŽLICE - ST.HRANICE SRN <,>
<br> PŘEHLEDNÁ SITUACE STAVBY 1 díl <.>
<br> tra• 180
PLZEÒ
<br> obchvat I/26
<br> Výhledový
<br> zast.Hradec u Stoda
<br> 1 km
<br> MÌØÍTKO 1 : 50 000
<br> souèasný stav
<br> Silnice I/26
<br> demolice
<br> 3.stavba,Stod (mimo) - Domaž...
Zahájení územního řízení a pozvání k ústnímu jednání_Modernizace trati Plzeň – Domažlice – st. hranice SRN, 3. stavba.pdf

Načteno

edesky.cz/d/11913411

Meta

Stavební informace   Územní plánování   EIA   Stavby   Jednání zastupitelstva   Stavební informace   Stavební informace   Stavební informace   Stavební informace  


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Chcete vědět víc?

Více dokumentů od Městys Klenčí pod Čerchovem      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz