Město Dubí - Více Město Dubí - TO - Výzva k podání nabídek na VZ malého rozsahu - Rekonstrukce fasády ZŠ Dubí 2 - II. etapa

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Město Dubí.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

ÚŘEDNÍ DESKA SoD.pdf

Příloha č.3
<br> SMLOUVA O DÍLO č.14/2015
sjednaná dle zákona č.89/2012 Sb <.>,občanského zákoníku <.>
1 <.>
<br> Smluvní strany
<br> Objednatel: Město DUBÍ
Zastoupeno starostou města Ing.Petrem Pípalem
Adresa městského úřadu : 417 01 Dubí 1,Ruská 264
IČ : 00266281
<br> DIČ : CZ00266281
<br> Bank.spojení : ČS Teplice,č.ú.27-1060455319/0800
zastoupení ve věcech technických :
Jan Pavlát-autorský dozor projektanta – tel.775 099 340
Ing.XXXXX XXXXXXXXXX,vedoucí TO
tel: XXXXXXXXX,email: panchartek@mesto-dubi.cz
Zdeňka Mrvová,TO
tel: 739728283,email: mrvova@mesto-dubi.cz
Zhotovitel:
Sídlo/ Místo podnikání:
Zastoupen ve věcech smluvních:
Oprávnění jednat ve věcech technických :
IČ:
DIČ :
Bankovní spojení:
Tel :
E – mail :
Zápis v OR :
<br> 2 <.>
<br> Předmět a místo plnění smlouvy
<br> 2.1.Předmět plnění: Zhotovitel se zavazuje provést dílo spočívající ve zhotovení stavby
„Rekonstrukce fasády budovy Základní školy v Dubí 2,Dlouhá ul.167 – 2.etapa – spodní
stavba a odizolování“ v katastru obce Dubí,k.ú.Běhánky v rozsahu PD zpracované Janem
Pavlátem,cenové nabídky zhotovitele a zadávací dokumentace objednatele,které jsou
přílohami této smlouvy.Obě strany prohlašují za nesporné,že je jim přesně znám rozsah
sjednaných prací a způsob jejich provádění a že o tomto není mezi nimi pochybností.Kromě
vlastního provedení prací je neoddělitelnou součástí předmětu plnění a sjednané ceny díla i
veškerý materiál,který bude dodán zhotovitelem a který bude při plnění díla zabudován a
veškeré činnosti ke zhotovení díla potřebné (dále jen „dílo“) <.>
2.2.Objednatel se zavazuje zaplatit v souladu s dále sjednanými podmínkami zhotoviteli cenu
díla <.>
<br> 1
<br> 2.3.Místo plnění:.Místem plnění je p.p.č.1 k.ú.Běhánky.Zhotovitel prohlašuje,že se seznámil
důkladně se stavem místa plnění a PD a je si vědom toho,že v průběhu realizace díla nemůže
uplatňovat nároky na úpravu smluvních podmínek z důvodů,které mohl a měl zjistit již při
seznámení se s takovými podklady a se stavem místa plnění <.>
2.4.Víceprací se rozumí změna formy,kvality či kvantity díla oproti řešení,které objednatel
odsouhlasil při jednání o uzavření smlouvy a které zadal jako podmínky pro přípravu nabídky
zhotovitele,pokud taková změna byla odsouhlasena objednatelem nebo TDI objednatele a
pokud byl uzavřen dodatek ke smlouvě,ve kterém byla sjednána cena víceprací,jejich rozsah
a platební podmínky.Práce,které zhotovitel provede bez předchozího uzavření dodatku ke
smlouvě nad rámec sjednaného rozsahu díla nemá objednatel povinnost uhradit.Trvá-li na
tom objednatel,musí zhotovitel takové práce odstranit na svůj náklad a uvést XXXX do souladu
s poskytnutými podklady <.>
X.5.Objednatel si vyhrazuje právo rozhodnout jednostranně i po uzavření této smlouvy o
zúžení rozsahu díla o některé práce a výkony obsažené v cenové nabídce zhotovitele.O
takovém zúžení předmětu díla,který celkově nesmí přesáhnout 15% z ceny díla se smluvní
strany zavazují uzavřít do jednoho týdne od návrhu objednatele dodatek ke smlouvě s tím,že
zhotovitel je povinen přistoupit na uzavření takového dodatku a pokud do jednoho týdne od
doručení k návrhu dodatku nepřipojí svůj podpis,má se za to,že byl dodatek uzavřen sedmým
dnem po jeho doručení zhotoviteli.Zhotoviteli v takovém případě nevzniká nárok na náhradu
XXXXX XXX ušlého zisku,kromě případů,kdy již prokazatelně nakoupil materiál na zhotovení té
části díla,o kterou má být rozsah díla zúžen.Na tuto skutečnost je povinen objednatele
upozornit.Objednatel je oprávněn toto své právo použít pouze do doby,kdy objednatel zahájil
práce na té části díla,o kterou má být předmět plnění zúžen <.>
3 <.>
<br> Termín plnění smlouvy
<br> 3.1.Dílo bude plněno v termínu 70ti dnů od předání staveniště objednatelem zhotoviteli <.>
K předání staveniště dojde nejpozději do týdne od podpisu smlouvy o dílo nebo po jiné
vzájemné dohodě stran.O předání staveniště bude sepsán zápis do stavebního deníku nebo
jiný písemný protokol <.>
3.2.Dílo se považuje za řádně splněné dnem jeho písemného předání a převzetí.Zápis o
předání a převzetí bude potvrzen oprávněnými zástupci obou smluvních stran <.>
3.3.Zhotovitel není v prodlení s plněním svého závazku a neodpovídá za škody způsobené v
důsledku okolností neležících na jeho straně,a to zejména:
 při prodlení objednatele s plněním jeho závazků dle této smlouvy nebo obecně závazných
předpisů,pokud je takové prodlení objektivně způsobilé zapříčinit prodlení plnění
zhotovitele,O dobu prodlení objednatele se prodlužuje sjednaný termín plnění <,>
 úředním zásahem /zákaz prací na díle vydaný k tomu oprávněným orgánem z důvodů
neležících na straně zhotovitele,změna technických nebo právních předpisů,které
neumožňují řádné dokončení díla a jeho předání,apod./ <,>
 vyšší mocí / objektivně nevhodné klimatické podmínky znemožňující provádění díla dle
platných technických a technologických norem,výbuch,požár,povodeň,sesuv půdy a
jiné živelné pohromy,válka apod./ <,>
 v důsledku změn v rozsahu nebo druhu prací na díle vyžádaných nad rám...

Čestné prohlášení - příloha č.2.pdf

Příloha č.2
<br> Čestné prohlášení pro splnění základních kvalifikačních předpokladů
uchazeče:
Prohlašuji místopřísežně,že jako uchazeč o předmětnou veřejnou zakázku splňuji základní
kvalifikační předpoklady ve smyslu § 53 odst.1 zák.č.137/2006 Sb.o veřejných zakázkách
v platném znění <.>
<br> V…………………….dne……………………………
<br> ……………………………………………………….<.>
podpis osoby oprávněné jednat jménem či za uchazeče
<br>

20150422091441857.pdf

Výzva
<br> k podání nabídek na veřeinou zakázku malého rozsahu
zadávanou mimo režim zákona č.137/2006 Sb <.>,0 veřejných zakázkách v platném znění <.>
<br> Název zakázky:
<br> Rekonstrukce fasády budovy Základní školy V Dubí 2,Dlouhá
<br> ul.167 - lLetapa,spodní stavba vč.odizolování <.>
<br> Město Dubí,jako zadavatel veřejné zakázky malého rozsahu,V
yzývá touto písemnou výzvou zájemce k podání nabídky na plnění veřejné zakázky a
k prokázání splnění kvalifikace <.>
<br> Obsah výzvy:
<br> 1.Identifikační údaje veřejného zadavatele
<br>.Informace o druhu a předmětu veřejné zakázky
<br>.Zadávací dokumentace
<br>.Lhůta a místo pro podání nabidek
<br>.Požadavky na prokázání splnění kvalifikace
<br>.Údaje o hodnotících kritériích
<br>.Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny
<br>.Podmínky a požadavky na zpracování nabídky
<br>.Jiné požadavky zadavatele na plnění veřejné zakázky
<br> \OOO~JONU'I-Iš-UJI\J
<br> I.identifikační údaie veřejného zadavatele
Město Dubí
<br> Ruská 264,417 01 Dubí 1
<br> IČ: 266 281
<br> zastoupené: Ing.Petrem Pípalem,starostou města
<br> Doručovací adresa pro podání nabídek:
Městský úřad,Ruská 264 Dubí 1,podatelna
<br> Kontaktní osoba:
<br> Zdeňka Mrvová,technický odbor MěÚ Dubí,tel.417 554 666
e-mail:mrvova@mesto-dubi.cz
<br> IngLukáš Panchartek,ved.technického odboru MěÚ Dubí,tel.417 554 627
e-mail:panchartek@mesto-dubi.cz
<br> 2.informace o druhu a předmětu veřeiné zakázkv
a) druh veřejné zakázky:
<br> Veřejná zakázka malého rozsahu na stavební práce <.>
<br> b) předmět veřejné zakázky:
<br> Předmětem zakázky je rekonstrukce spodní části fasády budovy Základní školy v Dubí 2 <,>
Dlouhá ul.167 včetně jejího odizolování dle PD zpracované Janem Pavlátem,CKAIT
<br> 0401512 <.>
<br> 3.zadávací dokumentace
<br> Obsah zadávací dokumentace:
1) Projektová dokumentace - viz wwwmesto dubi.cz
2) Neoceněný výkaz výměr - viz wwwmesto-dubicz
3) Krycí list nabídky - (viz přílohač.1 této výzvy)
4) Návrh SoD (příloha č.3)
<br> 4.lhůta a místo pro podánínabíciek
<br> a) lhůta pro podání nabídky:
<br> Nabídku musí dodavatel podat nejpozději do 11.5.2015 (pondělí) do 14.00 hodin.Nabídky
podané po této lhůtě nebudou zadavatelem posuzovány a budou uchazeči vráceny <.>
<br> b) místo pro podání nabídky:
<br> Nabídku podá dodavatel osobně nebo jiným způsobem,který splní doručení v požadovaném
termínu (jako doporučenou poštovní zásilku či kurýrní službou na doručovací adresu
veřejného zadavatele) <.>
<br> 5.požadavkv na prokázání splnění kvalifikace
<br> Uchazeč předloží ve své nabídce :
<br> 1.Výpis zobchodního rejstříku,pokud je vněm zapsán,a živnostenský list.Zadavateli
postačí předložení těchto dokumentů v neověřených kopiích za předpokladu jejich platnosti <.>
<br> 2.Prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů v rozsahu požadavku uvedeného
v § 53 odst.1 zákona č.137/2006 Sb.o veřejných zakázkách v platném znění <.>
<br> P0zn.:Uchazeč prokáže splnění základních kvalifikačních předpokladů podle
předchozího odstavce 2) předložením čestného prohlášení o splnění základních
kvalifikačních předpokladů (viz příloha č.2 této výzvy) <.>
<br> 6.údaie o hodnotících kritěriích
Kritériem pro vyhodnocení zakázky při splnění ostatních podmínek zadavatele je nejnižší
nabídková cena <.>
<br> 7.požadavek na způsob gpracovánínabídkově cenv
<br> Dodavatel zpracuie nabídkový rozpočet pouze u stavebních obiektů SO-03,SO-04 a dále
u položek z SO-Ol,a to u položek č.1) 23) 24) 25) 26) 21) 28) 29) 30) S2) 53) 54) 55)
formou výkazu výměr,který ie přílohou PD <.>
<br> Nabídková XXXX XXXX členěna na cenu bez DPH + DPH a cenu s DPH.Všechny ceny budou
uvedeny v korunách českých.Celková nabídková XXXX XXXX považována za nejvýše
přípustnou a bude uvedena v krycím listu nabídky,jehož vzor je přílohou č.1 této výzvy <.>
<br> 8.podmínkv a požadavkv na zpracovánínabídkv
Nabídka bude obsahovat následující dokumenty v uvedeném pořadí:
<br> l.vyplněný a podepsaný krycí list nabídky včetně prohlášení uchazeče dle přiloženého
vzoru(příloha č.1)
<br> 2.doklady o splnění kvalifikačních předpokladů dle bodu 5.této výzvy
<br> 3.nabídkový rozpočet- vyplněné ceny ve výkazech výměr dle zadávací dokumentace
<br> 4.návrh SoD podepsaný osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče <.>
<br> o Nabídka bude zpracována v českém jazyce v jednom vyhotovení <.>
<br> o Všechny listy nabídky budou očíslovány a nabídka bude svázána <.>
<br> o Krycí list nabídky bude podepsán osobou oprávněnou jednat za uchazeče <.>
<br> o Nabídka bude podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené
názvem veřejné zakázky a nápisem NEOTVÍRAT.Na obálce bude uvedena
adresa,na niž je možné zaslat uchazeči oznámení <.>
<br> 9.fine' požadavkv zadavatele na plnění veřejné zakázky
<br> a) prohlídka místa plnění: v
Prohlídka místa plnění - 29.4.2015 v 10.00 hodin před budovou ZS,Dlouhá 167,Dubí 2 <.>
<br> b) další podmínky zadavatele:
<br> - zadavatel si vyhrazuje právo ověřit si informace uvedené uchazečem v předložené nabídce
<br> - zadavatel předložené nabídky uchaz...

Načteno

edesky.cz/d/115265

Meta

Veřejná zakázka   Veřejná zakázka   Veřejná zakázka  


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Chcete vědět víc?

Více dokumentů od Město Dubí      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz