Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Město Plasy.
VÝZVA K PODÁNÍ NABÍDKY VE VEŘEJNÉ ZAKÁZCE MALÉHO ROZSAHU
<br> ZADAVATEL: Město Plasy
<br> Sídlem: Plzeňská 285,331 O1 Plasy
zastoupený: Zdeňkem Hanzličkem,starostou města
IC: 00258245
<br> VEŘEJNÁ ZAKÁZKA:
<br> „PLASY,KANALIZACE ULICE POD NÁDRAŽÍM - š27 Až š31“
<br> Zadavatel Vás
<br> VYZÝVÁ
jako uchazeče o výše uvedenou veřejnou zakázku malého rozsahu na stavební práce zadávanou výzvou
k podání nabidky <.>
Odůvodnění užití výzvy k podání nabídky:
<br> Vsouladu s § 12 odst.3 zákona se jedná o veřejnou zakázku malého rozsahu na stavební práce,jejíž
předpokládaná hodnota nedosáhne 6 OOO OOO Kč bez daně z přidané hodnoty <.>
<br> 1.informace o předmětu veřejné zakázky malého rozsahu
1.1 Název veřejné zakázky malého rozsahu
„PLASY,KANALIZACE ULICE POD NÁDRAŽÍM - š27 AŽ §31“
<br> 1.2 Stručný textový popis veřejné zakázky malého rozsahu
<br> Předmětem plnění veřejné zakázky malého rozsahu je prodloužení stoky B4a,DN300 v délce 125,30m
v úseku mezi šachtou S27 a S31 v ulici Pod Nádražim v Plasích.Více projektová dokumentace a soupis
prací zpracované projektantem Jaroslavem Krpejšem,Družstevní 849,336 01 Blovice,IC 12833541 <.>
<br> 1.3 Místo plnění I realizace
Místem plnění je město Plasy <.>
1.4 Kód CPV
45232440-8 stavební práce pro kanalizační potrubí
<br> 1.5 Kód podle NUTS 0-5 a ZÚJ
020325 Plzeň-sever,ZÚJ 559351
<br> 2.Identifikační údaje o zadavateli
2.1 Název zadavatele
<br> Město Plasy
<br> 2.2 Právní forma
<br> 801 - město
<br> 2.3 Sídlo
<br> LvJlice; Plzeňská
<br> Cislo popisné: 285
<br> Město: Plasy
<br> PvSC: 331 01
<br> IC: 00258245
<br> Stát: CZ
<br> 2.4 Jména osob oprávněných za zadavatele jednat
Jméno: Zdeněk
<br> Příjmení: Hanzlíček
<br> Funkce: starosta města
Telefon: +420 373322493
<br> Fax: +420 373322045
E-mail: posta@mestoplasy.cz
<br> 2.5 Údaje o osobě pověřené zastupováním zadavatele v zadávacím řízení
Firma: MAZEPPA s.r.o <.>
<br> Strana 1 (celkem 4)
<br> Jméno: Michal
<br> Příjmení: Cvikl Ing <.>
Telefon: +420 723968521
E-mail: cvikl@mazeppa.cz
<br> 3.informace o zadávací dokumentaci
3.1 Údaje o zadávací dokumentaci
<br> Zadávací dokumentace bude poskytnuta na základě žádostí uchazeče (e-mailem na cvikkăzmazeppacz) <.>
Pozn.přímo vyzvaným uchazečům zasíláme kompletní Zadávací dokumentací jako přílohu této výzvy <.>
<br> Obchodní firma: MAZEPPA s.r.o <.>
Ulice: Barrandova
Číslo popisné: 404
<br> Číslo orientační: 28
<br> Obec: Plzeň
PSC: 326 00
Stát: CZ
<br> 3.2 Kontaktní osoba pro zadávací dokumentaci
Jméno a příjmení: lng.XXXXXX XXXXX
<br> Telefon: +XXX XXXXXXXXX
e-mail: cvik|@ma;gXpa.cz
<br> 3.3 Prohlídka místa plnění
Prohlídka místa plnění se s ohledem na předmět plnění neuskuteční <.>
<br> 4.Lhůta pro podání nabídek,včetně adresy,na kterou musí být doručeny
<br> 4.1 Datum a hodina pro podání nabídek
Nabídky podávejte do 29.dubna 2015 do 13:00 hod <.>
<br> 4.2 Adresa pro podání nabídek
<br> Obchodní firma: MAZEPPA s.r.o <.>
<br> Ulice: Barrandova
<br> Číslo popisné: 404
<br> Číslo orientační: 28
<br> Obec: Plzeň
<br> PSČ: 326 00
<br> Stát: CZ
<br> 4.3 Osoby přijímající nabídku
<br> Jméno a přijmení: Ing.XXXXX XXXXXXXX,lng.XXXXXX XXXXX,lng.XXXXXX XXXXX
Telefon: +XXX XXXXXXXXX,+XXX XXXXXXXXX,+XXX XXXXXXXXX
<br> 4.4 Jiné upřesňující údaje
<br> Nabídky může uchazeč doručit po celou dobu pro podání nabídky v pracovní dny Po-Čt od 07:00 hod.do
15:00 hod <.>,v Pá od 07:00 hod.do 12:00 hod.a v poslední den soutěžní lhůty do data a hodiny uvedené
v bodě 4.1 této výzvy.Nabídku doporučujeme svázat či jinak zabezpečit proti manipulaci sjednotlivými
listy včetně příloh a zapečetit tak,že všechny stránky včetně příloh budou provlečeny provázkem,provázek
bude zavázán na uzlík a ten bude přelepen na titulní nebo zadní (papírové) straně bílou samolepící páskou <,>
která bude opatřena razítkem a podpisem.Nabidka nebude obsahovat přepisy a opravy,které by mohly
zadavatele uvést v omyl <.>
<br> Nabídka bude podána v obálce,která bude na uzavření opatřena razítkem uchazeče a zřetelně označena
nápisem
„!!! SOUTĚŽ - PLASY,KANALIZACE uLIcE POD NÁDRAŽÍM - š27 Až
S31 - NEOTEVIRAT!!!"
Na obálce bude dále uvedena adresa uchazeče <.>
<br> 4.5 Elektronické podání nabídky
Ne <.>
<br> Strana 2 (celkem 4)
<br> 5.Požadavky na prokázání kvalifikace
<br> 5.1 Základní kvalifikační předpoklady
Základní kvalifikační předpoklady splňuje dodavatel:
<br> a) který nebyl pravomocně odsouzen pro trestný čin spáchaný ve prospěch organizované zločinecké
skupiny,trestný čin účasti na organizované zločinecké skupině,legalizace výnosů z trestné činnosti <,>
podílníctví,přijetí úplatku,podplacení,nepřímého úplatkářství,podvodu,úvěrového podvodu,včetně
případů,kdy jde o přípravu nebo pokus nebo účastenství na takovém trestném činu,nebo došlo k
zahlazení odsouzení za spáchání takového trestného činu; jde-lí o právnickou osobu,musí tento
předpoklad splňovat jak tato právnická osoba,tak její statutární orgán nebo každý člen statutárního
orgánu <,>
<br> b) který nebyl pravomocně odsouzen pro trestný čin,jehož skutková podstata souvisí s p...
Zadávací dokumentace
<br> Veřejná zakázka malého rozsahu na stavební práce na akci
<br> „Plasy,kanalizace ulice Pod Nádražím Š27 až Š31“
Š31
<br> ZADÁVACÍ DOKUMENTACE
<br> Zadavatel:
Město Plasy
zastoupený starostou města Zdeňkem Hanzlíčkem
se sídlem Plzeňská 285,331 01 Plasy
IČ 00258245
osobou zmocněnou k jednání ve věcech smluvních je XXXXXX XXXXXXXXX,starosta města
<br> Zástupce zadavatele v zadávacím řízení:
MAZEPPA s.r.o <.>,se sídlem Barrandova 404/28,326 00 Plzeň
zapsaná v obchodním rejstříku u KS v Plzni,oddíl C,vložka 23432
korespondenční adresa a kancelář Barrandova 404/28,326 00 Plzeň
IČ 27187039,DIČ: CZ27187039
zastoupena jednatelem Ing.Michalem Cviklem
e-mail: cvikl@mazeppa.cz,tel.+420 723968521
<br> Strana 1 (celkem 6)
<br> Zadávací dokumentace
<br> OBSAH:
A.Požadavky na jednotný způsob zpracování a členění nabídky:
1.Prokázání kvalifikace uchazeče.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> <.>
2.Podepsaný návrh smlouvy o dílo.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>
<br> 3
4
<br> B.Obchodní podmínky
1 <.>
2 <.>
3 <.>
4 <.>
5 <.>
6 <.>
7 <.>
<br> Způsob zpracování nabídkové ceny.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>
Platební podmínky.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> <.>
Termíny plnění.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>
Sankce.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> <.>
Ostatní podmínky zadavatele.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>
Dodatečné informace k zadávací dokumentaci.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> <.>
Variantní řešení.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> <.>
<br> 5
5
5
5
5
5
5
<br> C.Posouzení a hodnocení nabídek
1.Posouzení nabídek.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> <.>
2.Hodnocení nabídek.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>
<br> 6
6
<br> Přílohy:
Smlouva o dílo
Čestné prohlášení k základním kvalifikačním předpokladům
Projektová dokumentace s názvem „Plasy,ulice Pod Nádražím,Plzeňská,kanalizace,prodloužení
stoky B4a v úseku mezi Š27-Š31“,zpracovaná projektantem Jaroslavem Krpejšem,Družstevní 849 <,>
336 01 Blovice,IČ 12833541 vč.soupisu prací (výkazu výměr)
<br> Strana 2 (celkem 6)
<br> Zadávací dokumentace
<br> A.Požadavky na jednotný způsob zpracování a členění
nabídky
Způsob zpracování nabídky:
Nabídka bude podána písemně 1 x v originále dle formálních,technických a smluvních
požadavků zadavatele.Nabídka,včetně veškerých požadovaných dokladů,bude podepsána osobou
oprávněnou jednat jménem či za uchazeče.V případě podpisu nabídky pověřenou osobou doloží
uchazeč v nabídce příslušnou plnou moc,nebo jiný platný pověřovací dokument <.>
Nabídku doporučujeme svázat nebo jinak zabezpečit proti manipulaci s jednotlivými listy
včetně příloh a zapečetit tak,že všechny stránky včetně příloh budou např.provlečeny provázkem <,>
provázek bude zavázán na uzlík a ten bude přelepen na titulní nebo zadní (papírové) straně bílou
samolepící páskou,která bude opatřena razítkem a podpisem osoby oprávněné jednat jménem či za
uchazeče.Nabídka nebude obsahovat přepisy a opravy,které by mohly zadavatele uvést v omyl <.>
Nabídka bude podána v řádně uzavřené obálce,která bude na uzavření opatřena razítkem
uchazeče,podpisem a zřetelně označena nápisem
<br> „!!! SOUTĚŽ - PLASY,KANALIZACE ULICE POD NÁDRAŽÍM Š27 AŽ Š31 - NEOTEVÍRAT!!!“
Na obálce bude dále uvedena adresa uchazeče,na niž je možné zaslat oznámení o výběru
nejvhodnější nabídky <.>
<br> Písemně podaná nabídka bude zpracována v následujícím
pořadí (doporučeno) s následujícími povinnými doklady
<br> 1.Prokázání kvalifikace uchazeče
...
Smlouva o dílo
Rozsah a obsah vzájemných práv a povinností smluvních stran z této smlouvy vyplývajících se bude
řídit příslušnými ustanoveními smlouvy o dílo zákona č.89/2012 Sb.nový občanský zákoník
v platném znění (dále též „NOZ“),konkrétně ustanoveními § 2586 a následujícími <.>
Smluvní strany:
1 <.>
Město Plasy
Plzeňská 285,331 01 Plasy
IČ 00258245,DIČ CZ00258245
zastoupeno Zdeňkem Hanzlíčkem,starostou města
dále jen „objednatel“
a
2 <.>
<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>
se sídlem.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> <.>
IČ:.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>
zastoupena.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> <.>
dále jen „zhotovitel“
uzavírají na základě vzájemné shody tuto
<br> Smlouvu o dílo
Článek I <.>
Předmět smlouvy
Předmětem této smlouvy je zhotovení stavební akce: PLASY,KANALIZACE ULICE POD
NÁDRAŽÍM - Š27 AŽ Š31 <.>
Specifikace díla: Předmětem plnění veřejné zakázky malého rozsahu je prodloužení stoky B4a <,>
DN300 v délce 125,30m v úseku mezi šachtou Š27 a Š31 v ulici Pod Nádražím v Plasích <.>
Více projektová dokumentace a soupis prací zpracované projektantem Jaroslavem Krpejšem <,>
Družstevní 849,336 01 Blovice,IČ 12833541 <.>
Článek II <.>
Doba plnění
1.Zhotovitel se zavazuje na základě této smlouvy provést dílo v době od uzavření smlouvy o dílo
do … 2015 <.>
2.Zahájení díla je podmíněno předáním staveniště <.>
Článek III <.>
Cena za dílo
1.Cena za provedení díla v rozsahu této smlouvy činí:
Cena celkem bez DPH :.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> <.>,- Kč
DPH 21 %:.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> <.>,- Kč
Cena celkem včetně DPH :.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> <.>,- Kč
<br> Článek IV <.>
Platební podmínky
1.Objednatel nebude poskytovat zálohy.Provedené práce budou hrazeny měsíčně na základě
vzájemně odsouhlaseného soupisu provedených prací.Konečná faktura bude vystavena při
předání a převzetí díla a bude uhrazena po odstranění poslední vady nebo nedodělku <.>
2.Smluvní strany dohodly měsíční platby za skutečně provedené činnosti na základě faktur za
dílčí plnění.Součástí každé faktury za dílčí plnění bude soupis skutečně provedených činností
schválený technickým dozorem objednatele <.>
3.Smluvní splatnost faktur a konečné faktury za dílo bude 15 kalendářních dnů po doručení
platebních dokladů objednateli <.>
4.Faktura musí obsahovat tyto náležitosti:
- označení faktury <,>
- sídlo,IČ,DIČ,bankovní spojení objednatele a zhotovitele
- předmět plnění a den splnění
- cenu díla a částku k fakturaci
- datum odeslání a datum splatnosti platebního dokladu
- náležitosti pro daňové účely
- podpis oprávněného zástupce zhotovitele
5.Veškeré náklady,které by mohly vzniknout zhotoviteli nad rámec této smlouvy,je zhotovitel
povinen neprodleně oznámit objednateli před jejich realizací <.>
6.Náklady nad rámec této smlouvy dle bodu 5 tohoto článku mohou být zhotoviteli uhrazeny
pouze,pokud takové náklady objednatel uzná jako oprávněné.Na úhradu nákladů za provedení
díla nad rámec této smlouvy nemá zhotovitel právo vyjma případu,kdy takové náklady
objednatel uzná a rozhodne se je zhotoviteli uhradit <.>
7.Za nesplnění termínu plnění dle čl.II zaplatí zhotovitel objednateli sankci 20.000,- Kč
jednorázově a dále ve výši 0,05 % z celkové ceny díla za každý i započatý den prodlení.Sankci
zaplatí zhotovitel na účet objednatele do 10 dnů ode dne uplatnění sankce <.>
8.Za prodlení s úhradou splátek ceny za provedení díla zaplatí objednatel zhotoviteli na jeho účet
sankci ve výši 0,05 % dlužné částky,a to za každý i započatý den prodlení.Sankci zaplatí
objednatel na účet zhotovitele do 10 dnů ode dne uplatnění sankce <.>
Článek V <.>
Záruční doba
1 <.>
<br> Na předmět této smlouvy poskytuje zhotovitel objednateli záruční dobu v délce 60 měsíců <.>
<br> 2 <.>
<br> Záruční doba začíná běžet dnem podpisu záznamu o splnění,předání a převzetí díla <.>
<br> 3 <.>
<br> Vady díla bude objednatel v průběhu záruční doby reklamovat písemně na adrese zhotovitele <.>
Zhotovitel bezplatně odstraní reklamovanou vadu v místě objednatele v dohodnutém termínu <.>
O dobu odstraňování vady se prodlužuje záruční doba <.>
<br> 4 <.>
<br> Případné neodstranitelné vady,které budou bránit užívání předmětu smlouvy,nahradí
zhotovitel objednateli novým,bezvadným plněním <.>
Článek VI <.>
Součinnost
<br> 1 <.>
<br> Pro splnění předmětu této smlouvy poskytne objednatel zhotoviteli nezbytnou součinnost <.>
<br> 2 <.>
<br> Omezení nebo neposkytnutí součinno...
Čestné prohlášení k základním kvalifikačním předpokladům
Jako statutární zástupce společnosti ………………………………………….tímto čestně prohlašuji:
a) že firma XXX XXXXX člen statutárního orgánu nebyl pravomocně odsouzen pro trestný čin spáchaný ve
prospěch organizované zločinecké skupiny,trestný čin účasti na organizované zločinecké skupině,legalizace
výnosů z trestné činnosti,podílnictví,přijetí úplatku,podplacení,nepřímého úplatkářství,podvodu <,>
úvěrového podvodu,včetně případů,kdy jde o přípravu nebo pokus nebo účastenství na takovém trestném
činu,nebo došlo k zahlazení odsouzení za spáchání takového trestného činu;
b) že firma XXX XXXXX člen statutárního orgánu nebyl pravomocně odsouzen pro trestný čin,jehož skutková
podstata souvisí s předmětem podnikání dodavatele podle zvláštních právních předpisů nebo došlo k
zahlazení odsouzení za spáchání takového trestného činu;
c) že jsme v posledních 3 letech nenaplnili skutkovou podstatu jednání nekalé soutěže formou podplácení podle
zvláštního právního předpisu <,>
d) že vůči našemu majetku neprobíhá nebo v uplynulých 3 letech neproběhlo insolvenční řízení,v němž bylo
vydáno rozhodnutí o úpadku nebo insolvenční návrh nebyl zamítnut proto,že majetek nepostačuje
k úhradě nákladů insolventního řízení,nebo nebyl konkurs zrušen proto,že majetek byl zcela nepostačující
ani na můj majetek není zavedena nucená správa podle zvláštních právních předpisů <,>
e) že nejsme v likvidaci <,>
f) že nemáme v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky v České republice <,>
g) že nemáme nedoplatek na pojistném a na penále na veřejném zdravotním pojištění v České republice <,>
h) že nemáme nedoplatek na pojistném a na penále na sociálním zabezpečení a příspěvku na státní politiku
zaměstnanosti v České republice <,>
i) že jsem nebyl v posledních 3 letech pravomocně disciplinárně potrestán XXX mi nebylo pravomocně uloženo
kárné opatření podle zvláštních právních předpisů <,>
j) že nejsme vedeni v rejstříku osob se zákazem plnění veřejných zakázek <,>
k) že nám nebyla v posledních 3 letech pravomocně uložena pokuta za umožnění výkonu nelegální práce podle
zvláštního právního předpisu <.>
V ………………,dne ………… 2015
<br>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> <.>
Jméno,podpis oprávněné osoby
dodavatele a razítko
<br>
Načteno
Meta
Veřejná zakázka Veřejná zakázka Veřejná zakázka
Další dokumenty od Město Plasy | ||
---|---|---|
20. 11. 2024 | Výběrové řízení na pracovní pozici "Sociální pracovník/pracovnice" | |
19. 11. 2024 | Veřejná vyhláška - Stanovení přechodné úpravy provozu na PK - Žebnice | |
19. 11. 2024 | Střednědobý výhled ZŠ Plasy | |
19. 11. 2024 | ZUŠ Plasy - Střednědobý výhled 2026-2027 | |
19. 11. 2024 | Výzva k odstranění osobního vozidla | |
...a další |