Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Město Telč.
Město Telč
Městský úřad Telč
<br>
<br>
Zpráva
o vyřizování stížností za rok 2017
<br>
<br>
1) Vyřizování stížností v podmínkách Města Telče - Městského úřadu Telče řeší vnitřní
předpis č.4/2003 „Pravidla pro přijímání a vyřizování stížností“,který schválila rada
města usnesením 101-17/11/2003 16.dubna 2003 <.>
<br>
2) V roce 2017 bylo Městu Telč ev.Městskému úřadu Telč doručeno 15 podání
<br> označených jako stížnost <.>
<br>
3) Na všechny stížností bylo písemně odpovězeno ve lhůtě pro vyřizování stížností <.>
<br>
4) Zpráva o vyřizování stížností je zpracována v souladu s čl.6 Pravidel <.>
<br>
<br> 18.ledna 2018
<br>
<br> Mgr.XXXXX XXXXXX v.r <.>
tajemník MěÚ
Načteno
Meta
Nic nerozpoznáno
Další dokumenty od Město Telč | ||
---|---|---|
01. 10. 2024 | (PDF 65 kB) | |
01. 10. 2024 | (PDF 59 kB) | |
01. 10. 2024 | (PDF 368 kB) | |
01. 10. 2024 | (PDF 411 kB) | |
30. 09. 2024 | (PDF 243 kB) | |
...a další |