Město Opava - OOP pro stanovení přechodné úpravy provozu na pozemních komunikacích: Opava (oprava "spojky " I/11) 24-688 - Magistrát města Opavy

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Město Opava.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

přechodná_úprava_sig(2).pdf
JID: PCR07ETRfo87881814
<br> P O L I C I E Č E S K É R E P U B L I K Y
Krajské ředitelství pol icie Moravskoslezského kraje
územní odbor Opava
dopravní inspektorát Opava
Husova 204/19,746 01 Opava
<br> Č.j.KRPT-231931-2/ČJ-2024-070606-01 Opava 5.září 2024
<br> Počet stran: 3
<br>
<br>
70.5434.87881814
<br>
Magistrát města Opavy
Odbor dopravy
Horní náměstí 382/69
746 26 Opava
<br>
<br>
<br> Projednání přechodné úpravy provozu
K č.j.MMOP 145486/2024
<br>
Policii České republiky,Krajskému ředitelství policie Moravskoslezského kraje,územnímu odboru
Opava,dopravnímu inspektorátu,jako dotčenému orgánu při stanovení přechodné úpravy provozu
na pozemních komunikacích a užití zařízení pro provozní informace podle zákona č.361/2000 Sb.<,>
o provozu na pozemních komunikacích,ustanovení § 77 odst.2 písm.b),byl předložen k
projednání návrh k vydání stanovení dopravního značení přechodné úpravy k omezení obecného
užívání pozemní komunikace pro stavební akci:
<br> „Velkoplošné opravy krytu silnic - DS č.7 - spojka I/11 Opava“ <,>
<br> na pozemních komunikacích zřejmých z obdrženého spisového materiálu,který je zpracovaný
formou projektu <.>
<br> Bylo předloženo:
<br> - žádost SSÚ <,>
- technická zpráva - celkem 4x strana A4 <,>
- výkresy č.1 - 3 <.>
<br> Z doloženého materiálu je zřejmé,že ve věci bude dotčeno více SSÚ.Vzhledem k nutnosti
komplexního vyhodnocení situace z hlediska chráněného zájmu bude vydáno shodné stanovisko <.>
Doposud žádné stanovisko pro potřeby jiných SSÚ zpracováno nebylo <.>
<br> Dopravní inspektorát Opava se seznámil s předloženým projektem a souhlasí s návrhem při
garanci odstranění níže zjištěných vad a akceptaci připomínek <.>
<br> Zjištěné vady projektu a připomínky k projektu z hlediska bezpečnosti a plynulosti provozu:
<br> ad 1)
<br> - bude dodržen princip schématu SM 232 příručky Ředitelství silnic a dálnic ČR „Příručka pro
označování pracovních míst na dálnicích a silnicích“ (autor: XXXXXX XXXXXX,XXXX) - díl V.;
- před OK Globus je,dle našeho ...
3_PDZ_II_ČÁST(2).pdf
B20a
<br> 70
<br> B20a
<br> 30
<br> B20a
<br> 50
<br> 300 m
<br> 200 m
<br> 50 m
<br> Z4b
S7
<br> Z4b
S7
<br> Z4b
S7
<br> BR
UN
<br> TÁL
<br> OPA
VA
<br> KR
NO
<br> V
PL
<br> RA
CIB
<br> OR
Z
<br> -CE
NTR
<br> UM
<br> OB
CH
<br> OD
NÍ
<br> ZÓ
NA
<br> C1
<br> P4
<br> B2
0a
<br> 50
<br> IP1
9
<br> B2
0aA
<br> 4
70
<br> OSTRAVA
<br> C1
<br> P4
<br> C1
<br> P4
<br> C1 P4
<br> IS4c
<br> OPA
VA-C
<br> entr
um
<br> OSTRAVA
<br> OBCHODNÍ
ZÓNA
<br> 11
<br> OSTRAVA
<br> OPAVA-CENTRUM
<br> OBCHODNÍZÓNA
<br> 11
11
<br> BRUNTÁLKRNOV
PL
<br> RACIBORZ
<br> IS3c
OSTRAVA
<br> IS4cObchodní zóna
E53,5t
E9
<br> B24a
<br> BRUNTÁL
KRNOV
<br> PL
<br> RACIBORZ
<br> IP19
<br> IZ4b
<br> OPAVA
<br> A3
2a
<br> A32a
<br> ZÓ
NAIZ7
<br> a
<br> 22
-
<br> 06
H
<br> O
D <.>
<br> A31a A30
<br> IP16
A31b
<br> ZÓNA
<br> IZ7a
<br> 22 - 06 HO
D <.>
<br> A31a
<br> IP19
<br> P2
<br> IP19
<br> IP
19
<br> IZ4a
<br> OPAVA
<br> B1
<br> BUS
MIMO E13
<br> IP1
8a
<br> A3
1c
<br> A3
1aA
<br> 30
<br> P2
<br> IZ4
a
<br> OP
AV
<br> A
<br> IS4
c
<br> OP
AV
<br> A-
KA
<br> TE
ŘI
<br> NK
Y
<br> OP
AV
<br> A-
MA
<br> LÉ
H
<br> OŠ
TIC
<br> E
IS3
<br> c
<br> BR
UN
<br> TÁ
L
<br> KR
NO
<br> V
11
<br> IS3
c
<br> RA
CI
<br> BO
RZ
<br> B21a
<br> A3
1bA
<br> 30
<br> Z2
3xS7 typ1
<br> 1
1
<br> 1
<br> B2
<br> IP4b
<br> Z4b S7
<br> Z4b S7
<br> Z4b S7
<br> Z4b S7
<br> B20a
70
<br> A5a
4%
<br> B20a
50
<br> A4
<br> OPAVA
-CENTRUM
<br> OBCHODNÍ
<br> ZÓNA
<br> 11
<br> Z2
3xS7 typ1
<br> 1
1
<br> 1
<br> OST
RAV
<br> AOPA
VA
<br> -CEN
TRU
<br> M
11
<br> 11
<br> BRU
NTÁ
<br> L
KRN
<br> OV
<br> PL
<br> RAC
IBO
<br> RZ
<br> B20a30 E3a
<br> 20
m E
<br> 7b
<br> A7
a
<br> 400 m
A22
<br> E13
UZÁVĚRA
<br> Z4b
S7
<br> Z4b
S7
<br> Z4b
S7
<br> Z4b S7
<br> Z4b S7
<br> Z4b S7
<br> Z4b S7 A7a
<br> 1
<br> 50 m
<br> IS
11a
<br> IS 11a IS 11a
<br> IS
11
<br> a
S7
<br> S7
<br> S7
<br> S7
<br> IP4b
<br> IS3b
46
<br> RACIBORZ
IS3a
<br> OSTRAVAIS3c
<br> 46
OLOMOUC
<br> IS3b
<br> HLUČÍN
<br> IS3
a
<br> OL
OM
<br> OU
C
<br> IS3
b
<br> OS
TR
<br> AV
AIS
<br> ...
2_PDZ_I_ČÁST(2).pdf
A15
<br> E3a
400m
<br> B20a
<br> 70
<br> A7a
<br> B20a
<br> 30
<br> B20a
<br> 50
<br> 400 m
<br> 300 m
<br> 200 m
<br> 50 m
<br> Z4bS7
<br> Z4b
S7
<br> Z4b
S7
<br> BR
UN
<br> TÁL
<br> OPA
VA
<br> KR
NO
<br> V
PL
<br> RA
CIB
<br> OR
Z
<br> -CE
NTR
<br> UM
<br> OB
CH
<br> OD
NÍ
<br> ZÓ
NA
<br> C1
<br> P4
<br> B2
0a
<br> 50
<br> IP1
9
<br> B2
0aA
<br> 4
70
<br> OSTRAVA
<br> C1
<br> P4
<br> C1
<br> P4
<br> C1 P4
<br> IS4c
<br> OPA
VA-C
<br> entr
um
<br> OSTRAVA
<br> OBCHODNÍ
ZÓNA
<br> 11
<br> OSTRAVA
<br> OPAVA-CENTRUM
<br> OBCHODNÍZÓNA
<br> 11
11
<br> BRUNTÁLKRNOV
PL
<br> RACIBORZ
<br> IS3c
OSTRAVA
<br> IS4cObchodní zóna
E53,5t
E9
<br> B24a
<br> BRUNTÁL
KRNOV
<br> PL
<br> RACIBORZ
<br> IP19
<br> IZ4b
<br> OPAVA
<br> A3
2a
<br> A32a
<br> ZÓ
NAIZ7
<br> a
<br> 22
-
<br> 06
H
<br> O
D <.>
<br> A31a A30
<br> IP16
A31b
<br> ZÓNA
<br> IZ7a
<br> 22 - 06 HO
D <.>
<br> A31a
<br> IP19
<br> P2
<br> IP19
<br> IP
19
<br> IZ4a
<br> OPAVA
<br> B1
<br> BUS
MIMO E13
<br> IP1
8a
<br> A3
1c
<br> A3
1aA
<br> 30
<br> P2
<br> IZ4
a
<br> OP
AV
<br> A
<br> IS4
c
<br> OP
AV
<br> A-
KA
<br> TE
ŘI
<br> NK
Y
<br> OP
AV
<br> A-
MA
<br> LÉ
H
<br> OŠ
TIC
<br> E
IS3
<br> c
<br> BR
UN
<br> TÁ
L
<br> KR
NO
<br> V
11
<br> IS3
c
<br> RA
CI
<br> BO
RZ
<br> B21a
<br> A3
1bA
<br> 30
<br> A7a
<br> Z2 3xS7 typ1
1
<br> 1
1
<br> B2
<br> IP4b
<br> Z4bS7
<br> Z4bS7
<br> Z4bS7
<br> Z4bS7
<br> B20a
70
<br> A5a
4%
<br> B20a
50
<br> A4
<br> OPAVA
-CENTRUM
<br> OBCHODNÍ
<br> ZÓNA
<br> 11
<br> B20a
30
<br> B24a
Z2
<br> 3xS7 typ1
<br> 1
1
<br> 1
<br> IS
11a
<br> SP
OJ
<br> KA
I/1
<br> 1
<br> ZJ
ED
<br> NO
SM
<br> ĚR
NĚ
<br> NA
<br> OD
OC
<br> KA
UF
<br> LA
ND
<br> PO
OC
<br> GL
OB
<br> US
IP
<br> 22
<br> PO
ZO
<br> R
<br> OST
RAV
<br> AOPA
VA
<br> -CEN
TRU
<br> M
11
<br> 11
<br> BRU
NTÁ
<br> L
KRN
<br> OV
<br> PL
<br> RAC
IBO
<br> RZ
<br> IS 11a IS 11a
<br> IS
11
<br> a
<br> IS1
1b
<br> KA
TE
<br> ŘI
NK
<br> Y <,>
M <.>
<br> HO
ŠT
<br> IC
E
<br> IS1
1b
<br> KR
NO
<br> V <,>
BR
<br> UN
TÁ
<br> L
<br> IS1
1b
<br> RA
CI
...
1_PDZ_FRÉZOVÁNÍ(2).pdf
Z7
<br> 0 m
<br> min.3,00 m
<br> Z1 Z1 Z1 Z1 Z1 Z1
<br> Z1
<br> 0 m
<br> 0 m
<br> cca 420 m
<br> Oblast pohyblivého pracovního místa
<br> Schéma C/13 TP66 (V.díl Schémata S - SM 232)
<br> MÍSTO ÚPRAVY
<br> IS3b
46
<br> RACIBORZ
IS3a
<br> OSTRAVAIS3c
<br> 46
OLOMOUC
<br> IS3b
<br> HLUČÍN
<br> IS3
a
<br> OL
OM
<br> OU
C
<br> IS3
b
<br> OS
TR
<br> AV
AIS
<br> 3a
<br> KR
NO
<br> V
<br> IS3
a
<br> BR
UN
<br> TÁ
L
<br> IS3a
<br> HLUČÍN
<br> IS3
c
<br> HL
UČ
<br> ÍN
<br> IS3
c
<br> 46
RA
<br> CIB
OR
<br> Z
<br> IS3
b
<br> 46
<br> OL
OM
<br> OU
C
<br> IS3a
<br> RACIBORZ
<br> 46
<br> IS1c
<br> IS3c
<br> 46
RACIBORZ
<br> IS3c
<br> 11
OSTRAVA
<br> IS3c
<br> 57
NOVÝ JIČÍN
<br> IS3c
<br> 57
FULNEK
<br> IS3c
<br> 57
NOVÝ JIČÍN
<br> IS3a
<br> RACIBORZ
<br> 46
<br> IS3a
<br> OSTRAVA
<br> 11
<br> IS1a
<br> KATOWICE
<br> BRNO
<br> IS3
b
<br> 57
<br> FU
LN
<br> EK
IS3
<br> b
<br> 57
<br> NO
VÝ
<br> JI
ČÍN
<br> OL
OM
<br> OU
C
<br> 46
<br> IS3
a
<br> KR
NO
<br> V
<br> 57
<br> IS3
a
<br> BR
UN
<br> TÁ
L
<br> 11
<br> IS3
a
<br> IS3b
<br> 75
OLO
<br> MO
UC
<br> IS3a
26
<br> 37
<br> KRN
OVBRU
<br> NTÁ
L
<br> 11
<br> IS3b45OLOMOUC
IS3aKRNOV57
IS3aBRUNTÁL11
<br> IS3
c
<br> HL
UČ
<br> ÍN
<br> IS3
c
<br> RA
CIB
<br> OR
Z
<br> IS3
a
<br> NO
VÝ
<br> JI
ČÍN
<br> IS3
a
<br> OL
OM
<br> OU
C
<br> IS3
a
<br> KR
NO
<br> V
IS3
<br> a
<br> BR
UN
<br> TÁ
L
<br> IS3
b
<br> NO
VÝ
<br> JI
ČÍN
<br> IS3
b
<br> OL
OM
<br> OU
C
<br> IS3
b
<br> KR
NO
<br> V
IS3
<br> b
<br> BR
UN
<br> TÁ
L
<br> IS3
c
<br> RA
CI
<br> BO
RZ
<br> IS3
a
<br> NO
VÝ
<br> JI
ČÍ
<br> N
<br> IS3
a
<br> OL
OM
<br> OU
C
<br> IS3
a
<br> KR
NO
<br> V
<br> IS3
a
<br> BR
UN
<br> TÁ
L
<br> IS3
b
<br> 46
4
<br> BÍ
LO
<br> VE
C
<br> 46
<br> IS3c
<br> 464
BÍLOVEC
<br> IS3b
<br> HLUČÍN IS3a
<br> OSTRAVA
<br> 11
<br> IS3b
46
<br> RACIBORZ IS1a
<br> KATOW
ICE
<br> BRNO
<br> IS3a
<br> BÍLO
VEC
<br> 464
<br> IS3c
<br> KRNO
V
<br> IS3c
<br> 46O
LOMO
<br> UC
<br> IS3c
<br> NOVÝ
JIČÍN
<br> IS1b
<br> KATO
WICE
BRNO
<br> IS3b
<br> OSTR
AVA
<br> IS3c
<br> ...
142C62C2.pdf
MAGISTRÁT MĚSTA OPAVY
<br> Kontaktní údaje: tel.: +420 553 756 111,fax: +420 553 756 141,http://www.opava-city.cz,Datová schránka: 5eabx4t
Úřední hodiny: PO: 8-11 12-17,ÚT: zavřeno,ST: 8-11 12-17,ČT: 8-11 12-14,PÁ: 8-11 12-14
IČ: 00300535,DIČ: CZ00300535,č.ú.: 27-1842619349/0800 (výdajový),č.ú.: 19-1842619349/0800 (příjmový)
<br>
Horní nám.69,746 01 Opava
<br> *MMOPX029ZFJ8* Odbor dopravy
Oddělení správy dopravy a pozemních komunikací MMOPX029ZFJ8
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> dle rozdělovníku
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> OPATŘENÍ OBECNÉ POVAHY
pro stanovení přechodné úpravy provozu na pozemních komunikacích
<br>
V E Ř E J N Á V Y H L Á Š K A
<br>
Magistrát města Opavy,jako obecní úřad obce s rozšířenou působností,odbor dopravy (dále jen „SSÚ“) <,>
vykonávající přenesenou působnost podle ustanovení § 61,odst.1,písmene c),zákona č.128/2000 Sb.<,>
o obcích (obecní zřízení),ve znění pozdějších předpisů,věcně příslušný podle ustanovení § 124,odst.1
a 6,§ 77,odst.1,písm.c),zákona č.361/2000 Sb.o provozu na pozemních komunikacích a o změnách
některých zákonů,ve znění pozdějších předpisů,(dále jen „zákon o provozu na pozemních komunikacích“) <,>
k řízení o opatření obecné povahy podle ust.§ 77,odst.5,zákona o provozu na pozemních komunikacích <,>
a § 171 a násl <.>,zákona 500/2004 Sb <.>,správní řád,ve znění pozdějších předpisů (dále jen „správní řád“) <,>
vydává tuto veřejnou vyhlášku v podobě:
<br>
<br> Stanovení přechodné úpravy provozu na pozemních komunikacích
<br>
<br> - na pozemní komunikaci: sil.III/01130,sil.III/4641,sil.III/4642,sil.II/464
místní komunikace na ul.Fügnerova
<br> - v obci: Statutární město Opava
<br> - v úseku: viz situace
<br>
- popis značení: na výše uvedených pozemních komunikacích bude z důvodu realizace
<br> stavby „Velkoplošné opravy krytu silnic – DS č.7 – Spojka I/11 Opava“
umístěno v úseku dle zakreslení v situaci přech.DZ k vyznačení dopravního
omezení v dotčeném úseku pozemní komunikace
<br>
 Jedná se o opravu stávajícího povrchu si...

Načteno

edesky.cz/d/11321224

Meta

Dopravní informace   Dopravní informace   Dopravní informace   Dopravní informace   Dopravní informace  


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Chcete vědět víc?

Více dokumentů od Město Opava      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz