Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Město Pacov.
Kupní smlouva – NÁVRH
Uzavřená dle § 2079 a následujících zákona č.89/2012 Sb <.>,občanský
zákoník,ve znění pozdějších předpisů
I
<br> SMLUVNÍ STRANY
<br> 1.Kupující:
Název:
Město Pacov
se sídlem:
nám.Svobody 320,395 01 Pacov
Zastoupený:
Ing.Lukášem Vlčkem - starostou
IČ:
00248789
DIČ:
CZ00248789
Bankovní spojení: Česká spořitelna a.s <.>
číslo účtu:
27-0622171349/0800
telefon:
565 455 111
e-mail:
podatelna@mestopacov.cz
Zástupce kupujícího ve věcech smluvních: Ing.Lukášem Vlčkem - starostou
Zástupce kupujícího ve věcech technických: Tomášem Kocourem – místostarostou
(tel.723 605 436)06 606
dále jen kupující
2.Prodávající:
<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>
se sídlem:.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>
Právní forma:.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>
spisová značka:.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.vedená.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> <.>
IČ:.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> <.>
DIČ:.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>
Zastoupený:.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> <.>
bankovní spojení:.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> <.>
číslo účtu:.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>
telefon:.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.fax:.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> <.>
e-mail:.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> <.>
Zástupce prodávajícího ve věcech smluvních:.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> <.>
Zástupce prodávajícího ve věcech technických:.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>
dále jen prodávající
uzavírají níže uvedeného dne,měsíce a roku tuto kupní smlouvu:
II
<br> ÚČEL SMLOUVY
<br> 1.Tato smlouva se uzavírá na základě výběrového řízení na veřejnou zakázku malého
rozsahu s názvem ZŠ Pacov náměstí – „Škola pro život“ – dodávka válcovací stolice <,>
na jehož základě byla jako dodavatel (prodávající) vybrána shora uvedená společnost <.>
<br> 2.Účelem smlouvy je dodávka válcovací stolice pro kupujícího <.>
III PŘEDMĚT SMLOUVY
1.Prodávající se zavazuje odevzdat kupujícímu předmět koupě (dále jen „zboží“) <,>
v množství,technickém a materiálovém provedení,kvalitě a parametrech uvedených
v příloze č.1 této smlouvy,a cenách uvedených v příloze č.2 této smlouvy,které
jsou nedílnou součástí této smlouvy,a umožnit mu nabýt vlastnické právo k tomuto
zboží.Technická specifikace zboží odpovídá zadávacím podmínkám výběrového řízení
veřejné zakázky s názvem „ZŠ Pacov náměstí – „Škola pro život“ – dodávka válcovací
stolice“ vyhlášeného kupujícím (dále je „výběrové řízení“) a nabídce prodávajícího
podané v tomto výběrovém řízení <.>
2.Kupující se zavazuje,že zboží dodané řádně,včas a se všemi doklady,které se k věci
vztahují,převezme a zaplatí za něj prodávajícímu sjednanou kupní cenu <.>
3.Součástí závazku dodat zboží a sjednané kupní ceny jsou rovněž tyto povinnosti
prodávajícího:
doprava zboží do místa plnění,vybalení,instalaci a montáž zboží v místě plnění
odzkoušení a ověření správné funkce zboží,případně jeho seřízení a provedení
dalších úkonů nutných pro to,aby zboží mohlo plnit sjednaný či obvyklý účel <,>
dodání veškerého příslušenství zboží <,>
předání veškerých dokumentů,jichž je třeba k nakládání se zbožím a k jeho
řádnému užívání (zejména záruční listy,návody k obsluze a údržbě),vše v českém
jazyce <,>
zaškolení 2 zaměstnanců kupujícího v obsluze a údržbě zboží <,>
odvoz a likvidaci všech obalů a dalších materiálů použitých při plnění zakázky,v
soula...
Načteno
Meta
Veřejná zakázka
Další dokumenty od Město Pacov | ||
---|---|---|
16. 04. 2025 | Závazné stanovisko - JES | |
16. 04. 2025 | Koordinované závazné stanovisko +JES | |
16. 04. 2025 | Závazné stanovisko - JES | |
16. 04. 2025 | Závazné stanovisko - JES | |
16. 04. 2025 | Závazné stanovisko - JES | |
...a další |