Město Opava - OOP pro stanovení přechodné úpravy provozu na pozemních komunikacích sil. III/01129 U Dráhy, III/... 24-650 - Magistrát města Opavy

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Město Opava.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

1_PDZ_Frézování(2).pdf
0 m
<br> min.2,75 m
<br> Směr sil.I/57
<br> Směr Chvalíkovice
<br> Z1 Z1 Z1 Z1 Z1
<br> Z1
<br> 0 m
<br> max 50 m
<br> Oblast pohyblivého pracovního místa
<br> 1
<br> Z1
<br> 1
<br> Z1
<br> 1
<br> Z1
<br> Schéma B/24
<br> A1550 m
<br> A1
5 50
<br> m
<br> MÍSTO ÚPRAVY
<br> IS4c
CENTRUM
<br> IS3c
31
46
<br> FULNEK
N.JIČÍN
<br> 57
<br> IS3c
5
<br> STĚBOŘICE
<br> C1
<br> P4 C1
<br> P4
C1
<br> P4
<br> C1
<br> P4
<br> C1 P4
<br> B19
<br> P6
STOP
<br> P2
<br> IZ4
b
<br> OP
AV
<br> A
<br> IZ4a
<br> OPAVA
<br> C1
P4
<br> P4
<br> C1
P4
<br> P4
<br> C1
<br> P4
<br> IZ4b
<br> OPA
VA
<br> IZ4a
<br> OPAVA
<br> IS3
c
<br> 35
88
<br> BR
UN
<br> TÁ
L
<br> ŠU
MP
<br> ER
K
<br> 11
<br> IS3a
21
<br> KRN
OV
<br> 57
<br> IS4c
PALHAN
<br> EC
<br> IS
3c
<br> 46
41
<br> RA
CI
<br> BÓ
RZ
<br> IS9b
<br> TRANZIT 12 t
<br> STĚBOŘICE
<br> KRNOV
<br> N.JIČÍN
FULNEK
<br> CENTRUM
<br> PALHANEC
57
<br> 57
11
<br> OSTRAVA
<br> IS9b
<br> TRANZIT
<br> 12 t
<br> N.JIČÍN
<br> BRUNTÁL
<br> PALHANEC
<br> 57
<br> ŠUMPERK
<br> KRNOV57
<br> 11
<br> 11
<br> IS9
b
<br> TR
AN
<br> ZIT1
2 t
<br> STĚ
BO
<br> ŘIC
E
<br> PAL
HAN
<br> EC
<br> KRN
OV
<br> 57
<br> BRU
NTÁ
<br> L
<br> ŠUM
PER
<br> K
<br> OS
TRA
<br> VA
11
<br> 11
<br> E3a
B19
<br> B4
E14
<br> TRANZIT
<br> 220 m
<br> 12t
<br> IS9
b
<br> STĚ
BOŘ
<br> ICE
<br> KRN
OV 57
<br> 150
M
<br> BRU
NTÁ
<br> L
<br> ŠUM
PER
<br> K
<br> N.JIČ
ÍN FUL
<br> NEK
57
<br> 11
<br> CEN
TRU
<br> M
<br> 11
<br> OST
RAV
<br> A
<br> IS
3c
<br> 57
21
<br> KR
NO
<br> V
IS
<br> 3c
11
<br> 42
O
<br> ST
RA
<br> VA
<br> 400 m
TRANZIT
12 t
<br> STĚBOŘICE
<br> N.JIČÍN
<br> FULNEK
<br> CENTRUM
57ŠUMPERK
<br> BRUNTÁL
<br> 11 OSTRAVA
<br> PALHANEC
<br> P4
<br> IP6
<br> IP6
<br> IP19
<br> IS3a
26
<br> HLUČÍN
<br> 56
<br> IS4b
<br> VÁVROVICE
<br> A31
a
<br> A29
<br> A31
a
<br> A29
<br> A31
b
<br> A31
b
<br> A31
c
<br> A31
c
<br> A31c
<br> A29
<br> A31c
<br> A29
<br> IS3a
44
<br> OSTRAVA
<br> 11
<br> IS4b
<br> PALHANEC
<br> P4
<br> P2
<br> E14
TRANZIT
<br> B4
12 t
<br> B20a
70
<br> B4
12T E1...
2_PDZ_I. etapa (1)(2).pdf
0 m
<br> min.2,75 m
<br> 0 m
<br> Oblast pracovního místa
<br> S7
<br> Z4a
<br> B2
1a
<br> S7
<br> Z4a
<br> S7
<br> Z4a
<br> S7
<br> Z4a
<br> S7
<br> Z4a
<br> S7
Z4a
<br> S7
Z4a
<br> S7
Z4a
<br> S7
Z4a
<br> S7
Z4a
<br> Z2
3x
<br> S7
ty
<br> p1
1
<br> 1
1
<br> A1
5
<br> 50
-
<br> 70
m
<br> 30
-
<br> 50
m
<br> B21a
<br> A15
50 - 70 m
<br> 30 - 50 m
<br> B2
6
<br> 30
-
<br> 50
m
<br> B26
30 - 50 m
<br> I <.>
ET
<br> AP
A
<br> II.ETAPA
<br> III.ETAPA
<br> IS4c
CENTRUM
<br> IS3c
31
46
<br> FULNEK
N.JIČÍN
<br> 57
<br> IS3c
5
<br> STĚBOŘICE
<br> C1
<br> P4 C1
<br> P4
<br> C1
<br> P4
<br> C1
<br> P4
<br> C1 P4
<br> B19
<br> P6
STOP
<br> P2
<br> IZ4
b
<br> OP
AV
<br> A
<br> IZ4a
<br> OPAVA
<br> C1
P4
<br> P4
<br> C1
P4
<br> P4
<br> C1
<br> P4
<br> IZ4b
<br> OPA
VA
<br> IZ4a
<br> OPAVA
<br> IS3
c
<br> 35
88
<br> BR
UN
<br> TÁ
L
<br> ŠU
MP
<br> ER
K
<br> 11
<br> IS3a
21
<br> KRN
OV
<br> 57
<br> IS4c
PALHAN
<br> EC
<br> IS
3c
<br> 46
41
<br> RA
CI
<br> BÓ
RZ
<br> IS9b
<br> TRANZIT 12 t
<br> STĚBOŘICE
<br> KRNOV
<br> N.JIČÍN
FULNEK
<br> CENTRUM
<br> PALHANEC
57
<br> 57
11
<br> OSTRAVA
<br> IS9b
<br> TRANZIT
<br> 12 t
<br> N.JIČÍN
<br> BRUNTÁL
<br> PALHANEC
<br> 57
<br> ŠUMPERK
<br> KRNOV57
<br> 11
<br> 11
<br> IS9
b
<br> TR
AN
<br> ZIT1
2 t
<br> STĚ
BO
<br> ŘIC
E
<br> PAL
HAN
<br> EC
<br> KRN
OV
<br> 57
<br> BRU
NTÁ
<br> L
<br> ŠUM
PER
<br> K
<br> OS
TRA
<br> VA
11
<br> 11
<br> E3a
B19
<br> B4
E14
<br> TRANZIT
<br> 220 m
<br> 12t
<br> IS9
b
<br> STĚ
BOŘ
<br> ICE
<br> KRN
OV 57
<br> 150
M
<br> BRU
NTÁ
<br> L
<br> ŠUM
PER
<br> K
<br> N.JIČ
ÍN FUL
<br> NEK
57
<br> 11
<br> CEN
TRU
<br> M
<br> 11
<br> OST
RAV
<br> A
<br> IS
3c
<br> 57
21
<br> KR
NO
<br> V
IS
<br> 3c
11
<br> 42
O
<br> ST
RA
<br> VA
<br> 400 m
TRANZIT
12 t
<br> STĚBOŘICE
<br> N.JIČÍN
<br> FULNEK
<br> CENTRUM
57ŠUMPERK
<br> BRUNTÁL
<br> 11 OSTRAVA
<br> PALHANEC
<br> P4
<br> IP6
<br> IP6
<br> IP19
<br> IS3a
26
<br> HLUČÍN
<br> 56
<br> IS4b
<br> VÁVROVICE
<br> A31
a
<br> A29
<br> A31
a
<br> A29
<br> A31
b
<br> A31
b
<b...
3_PDZ_I. etapa (2)(2).pdf
0 m
<br> min.2,75 m
<br> 0 m
<br> Oblast pracovního místa
<br> S7
<br> Z4a
<br> B2
1a
<br> S7
<br> Z4a
<br> S7
<br> Z4a
<br> S7
<br> Z4a
<br> S7
<br> Z4a
<br> S7
Z4a
<br> S7
Z4a
<br> S7
Z4a
<br> S7
Z4a
<br> S7
Z4a
<br> Z2
3x
<br> S7
ty
<br> p1
1
<br> 1
1
<br> A1
5
<br> 50
-
<br> 70
m
<br> 30
-
<br> 50
m
<br> B21a
<br> A15
50 - 70 m
<br> 30 - 50 m
<br> B2
6
<br> 30
-
<br> 50
m
<br> B26
30 - 50 m
<br> I <.>
ET
<br> AP
A
<br> II.ETAPA
<br> III.ETAPA
<br> IS4c
CENTRUM
<br> IS3c
31
46
<br> FULNEK
N.JIČÍN
<br> 57
<br> IS3c
5
<br> STĚBOŘICE
<br> C1
<br> P4 C1
<br> P4
<br> C1
<br> P4
<br> C1
<br> P4
<br> C1 P4
<br> B19
<br> P6
STOP
<br> P2
<br> IZ4
b
<br> OP
AV
<br> A
<br> IZ4a
<br> OPAVA
<br> C1
P4
<br> P4
<br> C1
P4
<br> P4
<br> C1
<br> P4
<br> IZ4b
<br> OPA
VA
<br> IZ4a
<br> OPAVA
<br> IS3
c
<br> 35
88
<br> BR
UN
<br> TÁ
L
<br> ŠU
MP
<br> ER
K
<br> 11
<br> IS3a
21
<br> KRN
OV
<br> 57
<br> IS4c
PALHAN
<br> EC
<br> IS
3c
<br> 46
41
<br> RA
CI
<br> BÓ
RZ
<br> IS9b
<br> TRANZIT 12 t
<br> STĚBOŘICE
<br> KRNOV
<br> N.JIČÍN
FULNEK
<br> CENTRUM
<br> PALHANEC
57
<br> 57
11
<br> OSTRAVA
<br> IS9b
<br> TRANZIT
<br> 12 t
<br> N.JIČÍN
<br> BRUNTÁL
<br> PALHANEC
<br> 57
<br> ŠUMPERK
<br> KRNOV57
<br> 11
<br> 11
<br> IS9
b
<br> TR
AN
<br> ZIT1
2 t
<br> STĚ
BO
<br> ŘIC
E
<br> PAL
HAN
<br> EC
<br> KRN
OV
<br> 57
<br> BRU
NTÁ
<br> L
<br> ŠUM
PER
<br> K
<br> OS
TRA
<br> VA
11
<br> 11
<br> E3a
B19
<br> B4
E14
<br> TRANZIT
<br> 220 m
<br> 12t
<br> IS9
b
<br> STĚ
BOŘ
<br> ICE
<br> KRN
OV 57
<br> 150
M
<br> BRU
NTÁ
<br> L
<br> ŠUM
PER
<br> K
<br> N.JIČ
ÍN FUL
<br> NEK
57
<br> 11
<br> CEN
TRU
<br> M
<br> 11
<br> OST
RAV
<br> A
<br> IS
3c
<br> 57
21
<br> KR
NO
<br> V
IS
<br> 3c
11
<br> 42
O
<br> ST
RA
<br> VA
<br> 400 m
TRANZIT
12 t
<br> STĚBOŘICE
<br> N.JIČÍN
<br> FULNEK
<br> CENTRUM
57ŠUMPERK
<br> BRUNTÁL
<br> 11 OSTRAVA
<br> PALHANEC
<br> P4
<br> IP6
<br> IP6
<br> IP19
<br> IS3a
26
<br> HLUČÍN
<br> 56
<br> IS4b
<br> VÁVROVICE
<br> A31
a
<br> A29
<br> A31
a
<br> A29
<br> A31
b
<br> A31
b
<b...
4_PDZ_II. etapa(2).pdf
0 m
<br> min.2,75 m
<br> 0 m
<br> Oblast pracovního místa
<br> S7
<br> Z4a
<br> B2
1a
<br> S7
<br> Z4a
<br> S7
<br> Z4a
<br> S7
<br> Z4a
<br> S7
<br> Z4a
<br> S7
Z4a
<br> S7
Z4a
<br> S7
Z4a
<br> S7
Z4a
<br> S7
Z4a
<br> Z2
3x
<br> S7
ty
<br> p1
1
<br> 1
1
<br> A1
5
<br> 50
-
<br> 70
m
<br> 30
-
<br> 50
m
<br> B21a
<br> A15
50 - 70 m
<br> 30 - 50 m
<br> B2
6
<br> 30
-
<br> 50
m
<br> B26
30 - 50 m
<br> I <.>
ET
<br> AP
A
<br> II.ETAPA
<br> III.ETAPA
<br> IS4c
CENTRUM
<br> IS3c
31
46
<br> FULNEK
N.JIČÍN
<br> 57
<br> C1
<br> P4
<br> C1
<br> P4
<br> C1
<br> P4
<br> B19
<br> IS4c
PALHAN
<br> EC
<br> IS
3c
<br> 46
41
<br> RA
CI
<br> BÓ
RZ
<br> IS9b
<br> TRANZIT
<br> 12 t
<br> N.JIČÍN
<br> BRUNTÁL
<br> PALHANEC
<br> 57
<br> ŠUMPERK
<br> KRNOV57
<br> 11
<br> 11
<br> IS9
b
<br> TR
AN
<br> ZIT1
2 t
<br> STĚ
BO
<br> ŘIC
E
<br> PAL
HAN
<br> EC
<br> KRN
OV
<br> 57
<br> BRU
NTÁ
<br> L
<br> ŠUM
PER
<br> K
<br> OS
TRA
<br> VA
11
<br> 11
<br> E3a
B19
<br> B4
E14
<br> TRANZIT
<br> 220 m
<br> 12t
<br> IS9
b
<br> STĚ
BOŘ
<br> ICE
<br> KRN
OV 57
<br> 150
M
<br> BRU
NTÁ
<br> L
<br> ŠUM
PER
<br> K
<br> N.JIČ
ÍN FUL
<br> NEK
57
<br> 11
<br> CEN
TRU
<br> M
<br> 11
<br> OST
RAV
<br> A
<br> IS
3c
<br> 57
21
<br> KR
NO
<br> V
IS
<br> 3c
11
<br> 42
O
<br> ST
RA
<br> VA
<br> P4
<br> IP6
<br> IP6
<br> IP19
<br> IS3a
26
<br> HLUČÍN
<br> 56
<br> IS4b
<br> VÁVROVICE
<br> A31
a
<br> A29
<br> A31
a
<br> A29
<br> A31
b
<br> A31
b
<br> A31
c
<br> A31
c
<br> A31c
<br> A29
<br> A31c
<br> A29
<br> IS3a
44
<br> OSTRAVA
<br> 11
<br> IS4b
<br> PALHANEC
<br> P2
<br> E14
TRANZIT
<br> B4
12 t
<br> B20a
70
<br> B4
12T E14
<br> TRANZ
IT
<br> E13MIMO
<br> B4
<br> B1
9
<br> E1
4
<br> TR
AN
<br> ZIT
12
<br> t IP
19 IS
4c
<br> VÁ
VR
<br> OV
IC
<br> E
IS
<br> 4c
<br> PA
LH
<br> AN
EC
<br> E1
4
<br> TR
AN
<br> ZI
T
<br> B4
12
<br> t
<br> B2
0a
<br> 70 E14TRANZIT
B4
<br> 12 t
<br> P4 P2
<br> E14
TRANZIT
<br> B4
12 t
<br> IP6
<br> IP6
<br> E14 TRANZIT
B4 12 t
<br> IP
6
<br> IP6
<br> E1
4
<br> TR
AN
<br> ZI
T
<br> B4
12
<...
5_PDZ_III. etapa(2).pdf
I <.>
ET
<br> AP
A
<br> II.ETAPA
<br> III.ETAPA
<br> IS4c
CENTRUM
<br> IS3c
31
46
<br> FULNEK
N.JIČÍN
<br> 57
<br> C1
<br> P4
<br> IZ4b
<br> OPA
VA
<br> IS9b
<br> TRANZIT
<br> 12 t
<br> N.JIČÍN
<br> BRUNTÁL
<br> PALHANEC
<br> 57
<br> ŠUMPERK
<br> KRNOV57
<br> 11
<br> 11
<br> IS9
b
<br> TR
AN
<br> ZIT1
2 t
<br> STĚ
BO
<br> ŘIC
E
<br> PAL
HAN
<br> EC
<br> KRN
OV
<br> 57
<br> BRU
NTÁ
<br> L
<br> ŠUM
PER
<br> K
<br> OS
TRA
<br> VA
11
<br> 11
<br> IP6
<br> IP6
<br> IS3a
26
<br> HLUČÍN
<br> 56
<br> IS4b
<br> VÁVROVICE
<br> A31
a
<br> A29
<br> A31
a
<br> A29 IS3a
44
<br> OSTRAVA
<br> 11
<br> IS4b
<br> PALHANEC
<br> P2
<br> E14
TRANZIT
<br> B4
12 t
<br> B20a
70
<br> B4
12T E14
<br> TRANZ
IT
<br> E13MIMO
<br> B4
<br> B1
9
<br> E1
4
<br> TR
AN
<br> ZIT
12
<br> t IP
19 IS
4c
<br> VÁ
VR
<br> OV
IC
<br> E
IS
<br> 4c
<br> PA
LH
<br> AN
EC
<br> E1
4
<br> TR
AN
<br> ZI
T
<br> B4
12
<br> t
<br> B2
0a
<br> 70 E14TRANZIT
B4
<br> 12 t
<br> P4 P2
<br> E14
TRANZIT
<br> B4
12 t
<br> IP6
<br> IP6
<br> E14 TRANZIT
B4 12 t
<br> IP
6
<br> IP6
<br> E1
4
<br> TR
AN
<br> ZI
T
<br> B4
12
<br> t
<br> P4
<br> P4
<br> P2
<br> P2
<br> P4
<br> E14
<br> TRANZIT
B4
<br> 12 t
<br> P6
STO
<br> P
<br> E14
TRA
<br> NZIT
<br> B4
12 t
<br> B20a
50
<br> B21a
<br> P2
<br> E2b
P3
<br> IP10a
<br> P4
E2b
<br> P2
<br> E2b
<br> B13
32t
<br> B1
3
<br> 32
t
<br> IS9c
<br> IS9c
<br> IP
20
<br> b
<br> IP20a
<br> IS9c
<br> TRANZIT
<br> OSTRAVA
12 t
<br> IP
20
<br> a
<br> A10
<br> B2
1a
<br> E7b
E14
<br> TRANZIT
<br> E7b
<br> IS9a
<br> IP20a
KATEŘINKY
<br> M
ostní
<br> B412 t
<br> IS4c
<br> KATEŘINKY IS3b
57
<br> 23
KRNOV IS3b
<br> 11
<br> 37
BRUNTÁL IS3a
<br> 24
<br> HLUČÍN
56
<br> IS3a
37
<br> OSTRAVA
11
<br> IS3
c
<br> 56
<br> 24
<br> HLU
ČÍN
<br> IS3
c
<br> 11
<br> 37
<br> OS
TRA
<br> VA
<br> IS3
a
<br> 23
<br> KR
NO
<br> V
<br> 57
<br> IS3
a
<br> 37
<br> BR
UN
<br> TÁL
<br> 11
<br> IP20a
<br> A22
<br> E13STAVBOU
PROCHÁZÍTE
<br> A22
<br> E13 STAVBOU
PROCHÁZÍTE
<br> IP6
<br> IP
6
<br> A22
<br> E13STAVBOU
PROCHÁZÍTE
...
37369E8D.pdf
MAGISTRÁT MĚSTA OPAVY
<br> Kontaktní údaje: tel.: +420 553 756 111,fax: +420 553 756 141,http://www.opava-city.cz,Datová schránka: 5eabx4t
Úřední hodiny: PO: 8-11 12-17,ÚT: zavřeno,ST: 8-11 12-17,ČT: 8-11 12-14,PÁ: 8-11 12-14
IČ: 00300535,DIČ: CZ00300535,č.ú.: 27-1842619349/0800 (výdajový),č.ú.: 19-1842619349/0800 (příjmový)
<br>
Horní nám.69,746 01 Opava
<br> *MMOPX029T5S3* Odbor dopravy
Oddělení správy dopravy a pozemních komunikací MMOPX029T5S3
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> V E Ř E J N Á V Y H L Á Š K A
<br>
OPATŘENÍ OBECNÉ POVAHY
pro stanovení přechodné úpravy provozu na pozemních komunikacích
<br>
Magistrát města Opavy,vykonávající podle ustanovení § 61 odst.1 písmene c) zákona č.128/2000 Sb.<,>
o obcích (obecní zřízení),ve znění pozdějších předpisů,přenesenou působnost stanovenou mu § 124 odst <.>
6 zákona č.361/2000 Sb.o provozu na pozemních komunikacích a o změnách některých zákonů,ve znění
pozdějších předpisů,(dále XXX XXXXX o silničním provozu),jako věcně a místně příslušný správní orgán
podle ust.§ 77 odst.1 písm.c) zákona o silničním provozu,v řízení o opatření obecné povahy podle § 171 a
následující části šesté zákona 500/2004 Sb <.>,správní řád,ve znění pozdějších předpisů (dále jen „správní
řád“),na základě návrhu podaného společností SILNICE MORAVA s.r.o <.>,IČO: 253 57 352,se sídlem Čsl <.>
armády 1112/27a,794 01 Krnov zast.na základě plné moci společností Značky Morava a.s.<,>
IČO: 258 65 871,se sídlem Brantice 430,793 93 Brantice a po projednání předloženého návrhu
přechodné úpravy provozu s dotčeným orgánem v souladu s § 77 odst.3 zákona o silničním provozu
v návaznosti na § 77 odst.5 téhož zákona
<br>
<br> vydává toto opatření obecné povahy <,>
<br>
<br> kdy v souladu s ust.§ 77 odst.1 písm.c) zákona o silničním provozu
<br>
stanoví přechodnou úpravu provozu na pozemních komunikacích - sil.III/01129 U Dráhy,III/01130
Palhanecká,U Dráhy,Rolnická,III/4609 Přemyslovců,MK Vávrovická,MK Obecní,MK Karlovecká <,>
MK Jas...

Načteno

edesky.cz/d/11137780

Meta

Dopravní informace   Dopravní informace   Dopravní informace   Dopravní informace   Dopravní informace   Dopravní informace  


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Chcete vědět víc?

Více dokumentů od Město Opava      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz