Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Obec Liberk.
Stránka 1 z 5
<br>
<br> OObbeecc LLiibbeerrkk
<br>
<br> UUssnneesseenníí zz 2222.<.> zzaasseeddáánníí zzaassttuuppiitteellssttvvaa oobbccee LLiibbeerrkk,<,>
<br> kkoonnaannééhhoo ddnnee 1144.<.> 1122.<.> 22001177 oodd 1188,<,> 0000 hhooddiinn vv HHlláássccee.<.>
<br>
<br>
<br>
9 ččlleennůů zzaassttuuppiitteellssttvvaa počet přítomných 8
<br>
<br>
Zastupitelstvo po projednání:
<br>
<br> ll.<.> SScchhvvaalluujjee::
<br>
<br>
1.Rozpočet MŠ Liberk.rok 2018: výnosy 1 965 000,- Kč
náklady 1 965 000,- Kč
Rozpočet je vyrovnaný <.>
Pro: 8 Proti: 0 Zdržel: 0
<br>
<br> 2.Střednědobý rozpočtový výhled MŠ Liberk na roky 2019 – 2020 <.>
Pro: 8 Proti: 0 Zdržel: 0
<br>
3.Rozpočet Obce Liberk na rok 2018: výnosy 19 538 000,- Kč
náklady 30 504 000,- Kč <.>
Rozpočet je schodkový a schodek bude pokryt z úspor minulých let <.>
Pro: 8 Proti: 0 Zdržel: 0
<br>
4.Střednědobý rozpočtový výhled Obce Liberk na roky 2019 – 2022 <.>
Pro: 8 Proti: 0 Zdržel: 0
<br>
5.Rozpočtové opatření č.3/2017 MŠ Liberk <.>
Pro: 8 Proti: 0 Zdržel: 0
<br>
<br> 6.Rozpočtové opatření č.9/2017 Obce Liberk <.>
Pro: 8 Proti: 0 Zdržel: 0
<br>
<br> 7.Závazné ukazatele stanovuje zastupitelstvo obce Liberk objem paragrafů rozpočtové
skladby.Změny mezi jednotlivými položkami při jejich nepřekročení jsou plně
v kompetenci účetní obce na základě změny rozpisu rozpočtu <.>
Pro: 8 Proti: 0 Zdržel: 0
<br>
8.Pravomoci starosty týkající se přesunu finančních prostředků v období mezi
zasedáními zastupitelstva v následujícím znění:
<br> Zastupitelstvo obce stanovuje v souladu s § 102 odst.2 písm.a) a § 99 odst.2
zákona 128/2000 Sb <.>,o obcích ve znění pozdějších předpisů,kompetenci starosty
obce k provádění rozpočtových opatřeni v následujícím rozsahu:
<br>
<br>
<br>
<br> Stránka 2 z 5
<br>
<br> Na příjmové straně rozpočtu:
<br> a) navýšení závazných ukazatelů v rámci třídy 1 (daňové příjmy).Tyto prostředky
<br> nesmí starosta zapojit do výdajů,ale rozpočtuji se do financováni.O jejich
<br> případném zapojení do výdajů rozhodne zastupitelstvo <.>
<br> b) navýšení závazných ukazatelů v rámci třídy 2 (nedaňové příjmy) a třídy 3
<br> (kapitálové příjmy) do výše 100 000,- Kč.Tyto prostředky nesmí starosta
<br> zapojit do výdajů rozpočtu kromě účelově určených darů <.>
<br> c) navýšení závazných ukazatelů v rámci třídy 4 (přijaté dotace) u rozpočtového
<br> zapojení účelových dotací v případě,že zastupitelstvo schválilo účast obce při
<br> podání žádosti o transfer nebo jsou transfery poskytovány na základě
<br> právních předpisů.Tyto prostředky zapojuje XXXXXXXX do výdajů <.>
<br>
Na výdajové straně rozpočtu:
<br> a) navýšení závazného ukazatele do výše 100 000,- Kč v období mezi
<br> jednotlivými zasedání zastupitelstva.Tato pravomoc se nevztahuje na
<br> závazné ukazatele "příspěvky na provoz" zřízeným příspěvkovým organizaci
<br> b) navýšení závazného ukazatele o částku v případě potřeby vyšší než 100 000,-
<br> Kč a to XXX v případě,kdy se jedná o výdaj nutný k zajištění chodu obce nebo
<br> jí přímo řízené organizace,v případě havárie nebo stavu nouze,k odvrácení
<br> možných škod,dále když včasně neprovedení úhrady je vázáno penalizací a
<br> dopady penalizací mohou výrazně překročit případná rizika z neoprávněné
<br> úhrady a k dalším případům zabránění škod.Dále v případě úhrady pokut <,>
<br> penále a dalších nutných výdajů,kdy schválení rozpočtového opatření je
<br> nezbytné a má jen formální charakter,protože výdej musí být realizován <.>
<br> c) navýšení závazného ukazatele o částku v případě potřeby vyšší než 100 000,-
Kč a to XXX v případě,kdy se jedná o výdaj nutný k zajištění chodu obce nebo
jí přímo řízené organizace,v případě havárie nebo stavu nouze,k odvrácení
<br> možných škod,dále když včasně neprovedení úhrady je vázáno penalizací a
dopady penalizací mohou výrazně překročit případná rizika z neoprávněné
úhrady a k dalším případům zabránění škod.Dále v případě úhrady pokut <,>
penále a dalších nutných výdajů,kdy schválení rozpočtového opatření je
nezbytné a má jen formální charakter,protože výdaj musí být realizován <.>
<br> Pro: 8 Proti: 0 Zdržel: 0
<br>
<br> 9.Obecně závazná vyhláška č.1/2017 o místním poplatku za provoz systému
<br> shromažďování,sběru,přepravy,třídění a odstraňování komunálního odpadu.Roční
<br> poplatek za obyvatele a rekreační objekt zůstává pro rok 2018 beze změny <.>
<br> Pro: 8 Proti: 0 Zdržel: 0
<br>
<br> 10.Zapojení ubytovatelů do systému nakládání s komunálním odpadem na území Obce
<br> Liberk.Pro rok 2018 se stanovuje cena za tuto službu 1,73 Kč za ubytovanou
<br> osobu a den <.>
<br> Pro: 8 Proti: 0 Zdržel: 0
<br> 11.Pravomoci ředitelky MŠ v Liberku týkající se přesunu finančních prostředků
v období mezi zasedáními zastupitelstva obce v následujícím znění:
Zastupitelstvo obce stanovuje kompetenci ředitelky MŠ v Liberku k provádění
rozpočtových opatření,v následujícím rozsahu a v období mezi zasedáním
zastupitelstva obce:
a) přesun finančních prostředků na výnosové a nákladové straně v rámci skupin ve
<br> výši do 10 000,...
Načteno
Meta
Rozpočet Prodej Jednání zastupitelstva Pronájem
Další dokumenty od Obec Liberk | ||
---|---|---|
20. 03. 2025 | Záměr prodeje pozemku p.č. 3260 v k.ú. Liberk | |
20. 03. 2025 | Rozhodnutí o výměně nebo přechodu vlastnických práv v katastrálním území Osečnice a přilehlých částech k.ú. Malý Uhřínov a Skuhrov n. B. | |
20. 03. 2025 | Zasedání zastupitelstva obce Liberk | |
20. 03. 2025 | Záměr nájmu nekomerčních prostor, skládku, st. p. č. 86 v k.ú. Liberk | |
20. 03. 2025 | Prodej starších nosnic | |
...a další |