Obec Zádveřice-Raková - Zlínský kraj - veřejná vyhláška KUZL73715/2024

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Obec Zádveřice-Raková.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

situace_obj_trasa_přes_Zádveřice_etapa_II.pdf
1
<br> 4
<br> 2
<br> 3
<br> IS11b SLUŠOVICE
<br> IS11b
SLUŠOVICE
<br> IS11b
<br> S
<br> L
<br> U
<br> Š
<br> O
<br> V
<br> I
C
<br> E
<br> IS
11
b
<br> S
L
<br> U
<br> Š
O
<br> V
I
C
<br> E
<br> IS11b
<br> V
<br> I
Z
<br> O
<br> V
<br> I
C
<br> E
<br> IS11b
V
<br> I
Z
<br> O
V
<br> I
C
<br> E
<br> IS
11
b
<br> V
<br> I
Z
<br> O
<br> V
<br> I
C
<br> E
<br> IS11b
V
<br> I
Z
<br> O
V
<br> I
C
<br> E
<br> IS11b
V
<br> I
Z
<br> O
V
<br> I
C
<br> E
<br> II/492
<br> více na detailu 1 - II.etapy
<br> IS11b
V
<br> I
Z
<br> O
<br> V
<br> I
C
<br> E
<br> LÍPA
<br> Zádveřice
<br> IS11b
<br> S
<br> L
<br> U
<br> Š
<br> O
<br> V
<br> I
<br> C
<br> E
<br> 1
<br> 2
<br> 3
<br> 4
<br> III/ 49
<br> III/ 49
<br> III/ 49
<br> ORP VIZOVICE
<br> ORP ZLÍN
<br> II/491
<br> II/491
<br> místní komunikace
<br> III/ 49
<br> II/492
<br> II/492
II/492
<br> I/49
<br> I/49
<br> I/49
<br> III/ 49
<br> II/491
<br> I/49
<br> IS11b
S
<br> L
<br> U
<br> Š
<br> O
<br> V
<br> I
C
<br> E
<br> - pracovní místo
<br> LEGENDA:
<br> P2
<br> - navržené přechodné svislé dopravní značení
<br> - stávající svislé dopravní značení
<br> P2
<br> P2
<br> - zrušené/přesunuté stávající svislé dopravní značení
<br> - objízdná trasa
<br> V PRACOVAL
<br> PRAVIL
<br> KONTROLOVAL
<br> ZAVADIL
<br> JANATA
<br> INVESTOR
<br> Z OTOVITEL
<br> ORMÁT
<br> A3
<br> NÁZEV STAVB
<br> DOPRAVN INŽEN RSKÁ OPATŘENÍ
<br> I/49 LÍPA,KŘIŽOVATKA SE SILNICÍ II/491 A MK:
<br> POKLÁDKA
<br> ŘSD s.p <.>
<br> MI ROADS a.s <.>
<br> NVB LINE s.r.o <.>
<br> Cukrovar 1
<br> 21 Kvasice
<br>.nvbline.cz
<br> smidova nvbline.cz
<br> tel.: 1 3 4
<br> XXX M X.<.> X XX
<br>.ZAKÁZK
ZK-23-1 9
<br> ZDROJ MAPOV C PODKLAD
Mapy.cz; © Seznam.cz,a.s <.>
<br> OBJÍZDNÁ TRASA PŘES ZÁDVEŘICE - ETAPA II
<br> Souhlasíme s přechodnou pravou provozu,uzavírkou a zvláštním užíváním pozemní
<br> komunikace,a navrženou objízdnou trasou <.>
<br> V souladu s ustanovením 3 odst.3 zák.č./2 4 Sb.Správního řádu se vzdáváme práva
<br> vyjádřit se k podklad m rozhodnutí <.>
<br> Dopra...
situace_obj_trasa_přes_Zádveřice_etapa_I.pdf
1
<br> 2
<br> IS11b SLUŠOVICE
<br> IS11b
SLUŠO
<br> VICE
<br> IS11b
<br> S
<br> L
<br> U
<br> Š
<br> O
<br> V
<br> I
C
<br> E
<br> IS
11
b
<br> S
L
<br> U
<br> Š
O
<br> V
I
C
<br> E
<br> IS11b
<br> V
<br> I
Z
<br> O
<br> V
<br> I
C
<br> E
<br> IS11b
V
<br> I
Z
<br> O
V
<br> I
C
<br> E
<br> IS
11
b
<br> V
<br> I
Z
<br> O
<br> V
<br> I
C
<br> E
<br> IS11b
V
<br> I
Z
<br> O
V
<br> I
C
<br> E
<br> IS11b
V
<br> I
Z
<br> O
V
<br> I
C
<br> E
<br> II/492
<br> více na detailu 1 - I.etapy
<br> IS11b
V
<br> I
Z
<br> O
<br> V
<br> I
C
<br> E
<br> IP22
<br> P
<br> O
<br> Z
<br> O
<br> R
<br> Z
<br> Á
<br> K
<br> A
<br> Z
<br>
O
<br> D
<br> B
<br> O
<br> Č
<br> E
<br> N
<br> Í
<br> S
<br> M
<br> Ě
<br> R
<br>
V
<br> I
Z
<br> O
<br> V
<br> I
C
<br> E
<br> N
<br> A
<br>
K
<br> Ř
<br> Í
Ž
<br> <.>
<br> S
<br> I
L
<br> N
<br> I
C
<br> I
/
4
<br> 9
<br>
A
<br>
I
I
/
4
<br> 9
<br> 1
<br> IP22
<br> P
O
Z
O
R
<br> Z
Á
<br> K
A
<br> Z
<br> O
<br> D
B
<br> O
Č
<br> E
N
<br> Í
<br> S
M
<br> Ě
R
<br>
V
<br> I
Z
<br> O
V
<br> I
C
<br> E
<br> N
A
<br>
K
<br> Ř
Í
Ž
<br> <.>
<br> S
<br> I
L
<br> N
I
C
<br> I
/
4
9
<br> A
<br>
I
I
/
4
9
1
<br> LÍPA
<br> Zádveřice
<br> IS11b
<br> S
<br> L
<br> U
<br> Š
<br> O
<br> V
<br> I
<br> C
<br> E
<br> 1
<br> 2
<br> 3
<br> 4
<br> III/ 49
<br> III/ 49
<br> III/ 49
<br> ORP VIZOVICE
<br> ORP ZLÍN
<br> II/491
<br> II/491
<br> místní komunikace
<br> III/ 49
<br> II/492
<br> II/492
II/492
<br> I/49
<br> I/49
<br> I/49
<br> III/ 49
<br> II/491
<br> I/49
<br> I/49
<br> IS11b
S
<br> L
<br> U
<br> Š
<br> O
<br> V
<br> I
C
<br> E
<br> - pracovní místo
<br> LEGENDA:
<br> P2
<br> - navržené přechodné svislé dopravní značení
<br> - stávající svislé dopravní značení
<br> P2
<br> P2
<br> - zrušené/přesunuté stávající svislé dopravní značení
<br> - objízdná trasa
<br> V PRACOVAL
<br> PRAVIL
<br> KONTROLOVAL
<br> ZAVADIL
<br> JANATA
<br> INVESTOR
<br> Z OTOVITEL
<br> ORMÁT
<br> A3
<br> NÁZEV STAVB
<br> DOPRAVN INŽEN RSKÁ OPATŘENÍ
<br> I/49 LÍPA,KŘIŽOVATKA SE SILNICÍ II/49...
situace_obj_trasa_Lípa_Paseky_etapa_II.pdf
IS11b
Z
<br> L
<br> Í
N
<br> 2
<br> IS
11
a
<br> Z
Á
<br> K
A
<br> Z O
D
<br> B
O
Č
<br> E
N
<br> Í
<br> S
M
Ě
<br> R
<br>
L
Í
<br> P
A
<br>
<br> -
<br>
<br> P
A
<br> S
E
<br> K
Y
<br> IS
11
b
<br> L
<br> Í
P
<br> A
<br>
-
<br> P
<br> A
<br> S
<br> E
<br> K
<br> Y
<br> IS11b
<br> L
<br> Í
P
<br> A
<br>
-
<br> P
<br> A
<br> S
<br> E
<br> K
<br> Y
<br> 1
<br> IS
11
b
<br> Z
<br> L
<br> Í
N
<br> I/49
<br> II/491
<br> II/491
<br> místní komunikace
<br> účelová komunikace
<br> IS
11
b
<br> L
<br> Í
P
<br> A
<br>
-
<br> P
<br> A
<br> S
<br> E
<br> K
<br> Y
<br> I/49
<br> 5
<br> OBJÍZDNÁ TRASA
<br> 1
<br> 3
<br> 4
<br> 5
<br> místní komunikace
<br> ul.Lipská
<br> místní komunikace
<br> místní komunikace
<br> I/49
<br> I/49
<br> VYPRACOVAL
<br> PRAVIL
<br> KONTROLOVAL
<br> ZAVADIL
<br> JANATA
<br> INVESTOR
<br> Z OTOVITEL
<br> ORMÁT
<br> A3
<br> NÁZEV STAVBY
<br> DOPRAVN INŽEN RSKÁ OPATŘENÍ
<br> I/49 LÍPA,KŘIŽOVATKA SE SILNICÍ II/491 A MK:
<br> POKLÁDKA
<br> ŘSD s.p <.>
<br> MI ROADS a.s <.>
<br> NVB LINE s.r.o <.>
<br> Cukrovar 1
<br> 21 Kvasice
<br>.nvbline.cz
<br> smidova nvbline.cz
<br> tel.: 1 3 4
<br> XXX M XX.<.> X XX
<br>.ZAKÁZKY
ZK-23-1 9
<br> ZDROJ MAPOV C PODKLAD
Mapy.cz; © Seznam.cz,a.s <.>
<br> OBJÍZDNÁ TRASA LÍPA - PASEKY - ETAPA II
<br> Souhlasíme s přechodnou úpravou provozu,uzavírkou a zvláštním užíváním pozemní
<br> komunikace,a navrženou objízdnou trasou <.>
<br> V souladu s ustanovením 3 odst.3 zák.č.5 /2 4 Sb.Správního řádu se vzdáváme práva
<br> vyjádřit se k podklad m rozhodnutí <.>
<br> Dopravní značení,které bude v rozporu s přechodn m dopravním značením,bude dočasn
<br> zneplatn no <.>
<br> ŠMÍDOVÁ
<br> - pracovní místo
<br> LEGENDA:
<br> P2
<br> - navržené přechodné svislé dopravní značení
<br> - stávající svislé dopravní značení
<br> P2
<br> P2
<br> - zrušené/přesunuté stávající svislé dopravní značení
<br> - objízdná trasa
<br> IS11b
ZL
<br> ÍN
<br> IS1
1b
<br> Z
<br> L
<br> Í
<br> N
<br> IS1
1b
<br> L
<br> Í
<br> P
<br> A
<br>
<br> -
<br>
<b...
situace_obj_trasa_Lípa_Paseky_etapa_I.pdf
Z2
<br> B1
<br> E
<br> 3
<br> a
<br> 4
<br> <,>
<br> 3
<br>
<br> k
<br> m
<br> I
<br> P
<br> 1
<br> 0
<br> a
<br> IS11a
K
<br> O
M
U
<br> N
I
<br> K
A
<br> C
E
<br> S
<br> M
Ě
<br> R
<br>
L
<br> Í
<br> P
<br> A
<br>
-
<br>
<br> P
<br> A
S
<br> E
<br> K
Y
<br> U
Z
<br> A
V
<br> Ř
E
<br> N
A
<br> IS
11
a
<br> K
O
M
U
<br> N
I
<br> K
A
<br> C
E
<br> S
M
Ě
<br> R
<br>
L
Í
<br> P
A
<br>
<br> -
<br>
<br> P
A
<br> S
E
<br> K
Y
<br> U
Z
<br> A
V
<br> Ř
E
<br> N
A
<br> IS11b
<br> L
<br> Í
P
<br> A
<br>
-
<br> P
<br> A
<br> S
<br> E
<br> K
<br> Y
<br> IS
11
b
<br> L
<br> Í
P
<br> A
<br>
-
<br> P
<br> A
<br> S
<br> E
<br> K
<br> Y
<br> IS11b
<br> L
<br> Í
P
<br> A
<br>
-
<br> P
<br> A
<br> S
<br> E
<br> K
<br> Y
<br> IS1
1b
<br> L
<br> Í
<br> P
<br> A
<br>
<br> -
<br>
<br> P
<br> A
<br> S
<br> E
<br> K
<br> Y
<br> LÍPA - PASEKY
<br> C
<br> 2
c
<br> E
3
a
<br> 2
<,> 1
<br> k
m
<br> IP
1
0
a
<br> IP
1
0
a
<br> B
2
4
b
<br> 2
<br> 1
<br> I/49
<br> II/491
<br> II/491
<br> místní komunikace
<br> účelová komunikace
<br> IS
11
b
<br> L
<br> Í
P
<br> A
<br>
-
<br> P
<br> A
<br> S
<br> E
<br> K
<br> Y
<br> I/49
<br> IS11a
K
<br> O
M
U
<br> N
I
<br> K
A
<br> C
E
<br> S
M
Ě
<br> R
<br>
L
<br> Í
<br> P
A
<br>
<br> -
<br>
<br> P
A
<br> S
E
<br> K
Y
<br> U
Z
<br> A
V
<br> Ř
E
<br> N
A
<br> 3
<br> 4
<br> 56
<br> OBJÍZDNÁ TRASA
<br> 1
<br> 2
<br> 3
<br> 4
<br> 5
<br> 6
<br> místní komunikace
<br> místní komunikace
<br> účelová komunikace
<br> místní komunikace
<br> místní komunikace
<br> účelová komunikace
<br> místní komunikace
<br> místní komunikace
<br> místní komunikace
<br> místní komunikace
<br> místní komunikace
<br> ul.Paseky
<br> účelová komunikace
<br> místní komunikace
<br> ul.Paseky
<br> místní komunikace
<br> ul.Lipská
<br> místní komunikace
<br> místní komunikace
<br> I/49
<br> I/49
<br> VYPRACOVAL
<br> PRAVIL
<br> KONTROLOVAL
<br> ZAVADIL
<br> JANATA
<br> INVESTOR
<br> Z OTOVITEL
<br> ORMÁT
<br> A3
<br> NÁZEV STAVBY
<br> DOPRAVN INŽEN RSKÁ OPATŘENÍ
<br> I/49 LÍPA,KŘIŽOVATKA ...
situace_etapa_II.pdf
30 m
<br> 100 m
<br> I/49
<br> II/491
II/491
<br> I/49
<br> I
P
<br> 1
9
<br> I
P
<br> 1
9
<br> I
S
<br> 3
a
<br> V
I
Z
<br> O
V
<br> I
C
<br> E
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
1
<br> 4
<br> V
S
<br> E
T
<br> Í
N
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> 5
<br> I
S
<br> 3
b
<br> 4
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
S
<br> L
U
<br> Š
O
<br> V
I
C
<br> E
<br> I
S
<br> 3
b
<br> 9
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
T
<br> R
N
<br> A
V
<br> A
<br> B
<br> 2
<br> 0
<br> a
<br> 5
<br> 0
<br> B
<br> 2
<br> 1
<br> a
<br> B
2
6
<br> B
2
6
<br> A
9
<br> A
9
<br> A
2
2
<br> E
1
3
<br> S
T
<br> A
V
<br> B
Y
<br> V
O
<br> Z
I
D
<br> E
L
<br> V
Ý
<br> J
E
<br> Z
D
<br> B
2
0
a
<br> 7
0
<br> I
S
<br> 3
a
<br>
Z
<br> L
Í
N
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> 9
<br> I
S
<br> 3
c
<br> T
R
<br> N
A
<br> V
A
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> 9
<br> I
S
<br> 3
c
<br> S
L
<br> U
Š
<br> O
V
<br> I
C
<br> E
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
4
<br> P
1
<br> P
1
<br> B
2
0
a
<br> 5
0
<br> B
2
0
a
<br> 7
0
<br> B
2
1
a
<br> I
Z
<br> 4
b
<br> L
Í
P
<br> A
<br> A
1
5
+
<br> E
3
a
<br> 4
0
0
<br> m
<br> A
1
5
+
<br> E
3
a
<br> 4
0
<br> 0
<br> m
<br> B
2
0
a
<br> 5
0
<br> B
2
1
a
<br> I
S
<br> 1
0
a
<br> I
S
<br> 1
0
a
<br> místní komunikace
<br> I
P
<br> 1
9
<br> I
S
<br> 3
b
<br> 2
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
Z
<br> Á
D
<br> V
E
<br> Ř
I
C
<br> E
<br> B
2
0
a
<br> 7
0
<br> P
1
<br> E
2
b
<br> I
P
<br> 1
9
<br> I
P
<br> 1
9
<br> B
2
0
a
<br> 7
0
<br> B
1
3
<br> E
1
3
<br> 4
2
<br> t
<br> V
O
<br> Z
I
D
<br> L
O
<br> J
E
<br> D
I
N
<br> É
<br> 2
4
<br> t
<br> B
2
0
a
<br> 7
0
<br> B
1
3
<br> E
1
3
<br> 4
2
<br> t
<br> V
O
<br> Z
I
D
<br> L
O
<br> J
E
<br> D
I
N
<br> É
<br> 2
4
t
<br> C
4
a
<br> I
S
<br> 3
c
<br> Z
Á
<br> D
V
<br> E
Ř
<br> I
C
<br> E
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
2
<br> IS
11
b
<br> V
I
Z
<br> O
V
<br> I
C
<br> E
<br> IS11b
V
<br> I
Z
<br> O
V
<br> I
C
<br> E
<br> E2b
<br> P4
<br> IZ4b
LÍPA
<br> IS11b
...
situace_etapa_I.pdf
30 m
<br> 100 m
<br> I/49
<br> II/491
II/491
<br> I/49
<br> I
P
<br> 1
9
<br> I
P
<br> 1
9
<br> I
S
<br> 3
a
<br> V
I
Z
<br> O
V
<br> I
C
<br> E
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
1
<br> 4
<br> V
S
<br> E
T
<br> Í
N
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> 5
<br> I
S
<br> 3
b
<br> 4
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
S
<br> L
U
<br> Š
O
<br> V
I
C
<br> E
<br> I
S
<br> 3
b
<br> 9
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
T
<br> R
N
<br> A
V
<br> A
<br> B
2
0
a
<br> 5
0
<br> B
2
1
a
<br> B
2
0
a
<br> 5
0
<br> B
2
1
a
<br> B
2
6
<br> B
2
6
<br> IS11b
S
<br> L
U
<br> Š
O
<br> V
I
C
<br> E
<br> A
9
<br> A
9
<br> A
2
2
<br> E
1
3
<br> S
T
<br> A
V
<br> B
Y
<br> V
O
<br> Z
I
D
<br> E
L
<br> V
Ý
<br> J
E
<br> Z
D
<br> P
6
<br> S
T
<br> O
P
<br> B
2
0
a
<br> 7
0
<br> I
S
<br> 3
a
<br>
Z
<br> L
Í
N
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> 9
<br> I
S
<br> 3
c
<br> T
R
<br> N
A
<br> V
A
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> 9
<br> I
S
<br> 3
c
<br> S
L
<br> U
Š
<br> O
V
<br> I
C
<br> E
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
4
<br> P
1
<br> I
P
<br> 1
8
b
<br> B2
1a
<br> B2
0a
<br> 50
<br> B2
0a
<br> 70
<br> IP
18
<br> b
<br> IP1
8b
<br> 20
0 m
<br> B
2
0
a
<br> 3
0
<br> I
S
<br> 1
0
b
<br> P
<br> 6
<br> S
<br> T
<br> O
<br> P
<br> P
2
<br> C
<br> 4
<br> c
<br> P
1
<br> B
2
0
a
<br> 5
0
<br> B
2
0
a
<br> 7
0
<br> B
2
1
a
<br> I
Z
<br> 4
b
<br> L
Í
P
<br> A
<br> A
1
5
+
<br> E
3
a
<br> 4
0
0
<br> m
<br> A
1
5
+
<br> E
3
a
<br> 4
0
0
m
<br> A
1
5
+
<br> E
3
a
<br> 4
0
<br> 0
<br> m
<br> B
2
0
a
<br> 5
0
<br> B
2
1
a
<br> I
S
<br> 1
0
a
<br> I
S
<br> 1
0
a
<br> Z2
<br> E13
M
<br> I
M
<br> O
<br> V
O
<br> Z
I
D
<br> L
A
<br> S
T
<br> A
V
<br> B
Y
<br> B
1
<br> C
2b
<br> místní komunikace
<br> I
P
<br> 1
9
<br> I
S
<br> 3
b
<br> 2
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
Z
<br> Á
D
<br> V
E
<br> Ř
I
C
<br> E
<br> B
2
0
a
<br> 7
0
<br> P
1
<br> E
2
b
<br> I
P
<br> 1
9
<br> I
P
<br> 1
9
<br> B
2
0
a
<br> 7
0
<br> B
1
3
<br> E
1
3
<br> 4
2
<...
stanovení OOP.pdf
Krajský úřad Zlínského kraje ■ třída Tomáše Bati 21 ■ 761 90 Zlín
IČO 70891320 ■ DS scsbwku
+420 577 043 508 ■ helena.dohnalova@zlinskykraj.cz
<br>
<br>
<br> Odbor dopravy a silničního
hospodářství
Oddělení silničního hospodářství
<br>
<br>
<br>
<br> Datum Oprávněná úřední osoba Číslo jednací Spisová značka
<br> 21.srpna 2024 Bc.XXXXXX XXXXXXXXX KUZLXXXXX/XXXX KUSPXXXXX/XXXXDOP
<br>
<br> VEŘEJNÁ VYHLÁŠKA
<br>
OPATŘENÍ OBECNÉ POVAHY
<br> Stanovení přechodné úpravy provozu na silnici I/49
<br>
<br> Krajský úřad Zlínského kraje,Odbor dopravy a silničního hospodářství (dále jen „ODSH KÚZK“),podle ust <.>
§ 124 odst.4 písm.b) a podle ust.§ 77 odst.1 písm.b) zákona č.361/2000 Sb <.>,o provozu na pozemních
komunikacích a o změnách některých zákonů (zákon o silničním provozu),ve znění pozdějších předpisů (dále
jen „zák.č.361/2000 Sb.“),na základě návrhu společnosti NVB LINE s.r.o <.>,sídlo: Kvasice,Cukrovar 716 <,>
PSČ 768 21,IČO: 26979675 zastupující na základě plné moci: MI Roads a.s <.>,sídlo: Koželužská 2450/4 <,>
Libeň,180 00 Praha 8,IČO: 17331099 (dále také „navrhovatel“),po projednání s dotčeným orgánem státní
správy odpovědným za bezpečnost a plynulost silničního provozu,kterým je dle ust.§ 77 odst.2 písm.b) zák <.>
č.361/2000 Sb.Policie České republiky,Krajské ředitelství policie Zlínského kraje,Územní odbor Zlín <,>
Dopravní inspektorát (dále také „DI PČR Zlín“) <,>
<br> opatřením obecné povahy podle ust.§ 171 a násl.části šesté zákona č.500/2004 Sb <.>,správní řád,ve znění
pozdějších předpisů (dále jen „správní řád“),a podle ust.§ 77 odst.5 zák.č.361/2000 Sb.<,>
<br> s t a n o v í
<br> přechodnou úpravu provozu
<br> na silnici: I/49
<br> v úseku: křižovatky se sil.II/491 za obcí Lípa,mimo souvisle zastavěné území obcí,první etapa km cca
18,415 – 18,650 staničení; druhá etapa 18,356 – 18,666 staničení,okr.Zlín
<br>
v termínu: 2.9.2024 – 30.9.2024 (realizace 2 – 3 dny v termínu)
<br> z důvodu: pokračování stavby nové okružní křižovatky „I/49 Lípa,křižovatka se s...

Načteno

edesky.cz/d/10898848

Meta

Dopravní informace  


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Chcete vědět víc?

Více dokumentů od Obec Zádveřice-Raková      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz