Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Obec Hrušky (Vyškov).
OZNÁMENÍ
<br>
Tajemník Městského úřadu Slavkov u Brna,vyhlašuje výběrové řízení na místo
<br> Referent životního prostředí
<br>
Druh práce: referent životního prostředí
<br> Místo výkonu práce: Městský úřad Slavkov u Brna,Palackého nám.260,684 01
<br> Pracovní poměr: na dobu neurčitou
<br>
<br> Požadované předpoklady:
<br> - předpoklady podle § 4 zák.č.312/2002 Sb.*
- vysokoškolské vzdělání se specializací na některou oblast ochrany životního
<br> prostředí
<br> - znalost problematiky a legislativy v oblasti životního prostředí,zejména
ochrana přírody a krajiny a ochrana zemědělského půdního fondu
<br> - velmi dobrá znalost práce s PC
- organizační schopnosti,komunikativnost,schopnost týmové práce <,>
<br> spolehlivost,zdvořilost
<br> - řidičský průkaz sk.B,aktivní řidič
Vítané předpoklady
<br> - praxe v oboru
- zkouška zvláštní odborné způsobilosti pro správní činnosti v ochraně
<br> zemědělského půdního fondu,v ochraně přírody a krajiny
<br> - praxe ve státní správě a samosprávě
Náplň práce
<br> - zejména výkon státní správy na úseku ochrany přírody a krajiny,ochrany
zemědělského půdního fondu
<br>
<br> Přihláška uchazeče (-ky) musí dle § 7 odst.4 zákona č.312/2002 Sb.obsahovat:
<br> - jméno,příjmení,titul uchazeče
- datum a místo narození uchazeče
- státní příslušnost uchazeče
- místo trvalého pobytu uchazeče
- číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu,jde-li o
<br> cizího státního občana
<br> - datum a podpis uchazeče
<br>
K přihlášce uchazeč (-ka) doplní dle § 6 odst.4 zákona č.312/2002 Sb.tyto doklady:
<br> - strukturovaný životopis s akcentem na dosavadní praxi
- doklad o nejvyšším dosaženém vzdělání (ověřená kopie)
- výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší tří měsíců
<br>
<br> Termín případného nástupu: květen 2017
<br> Platové zařazení: třída 9
<br>
<br> Písemné přihlášky je nutno doručit do 21.02.2017 do 12 hodin na podatelnu MěÚ nebo na adresu:
<br> Město Slavkov u Brna
<br> Mgr.XXXXXXXX XXXXX
<br> Palackého nám.XXX
<br> XXX XX Slavkov u Brna
<br>
<br>
<br> Ve Slavkově u Brna Mgr.XXXXXXXX XXXXX,v.r <.>
<br> dne XX.02.2017 tajemník MěÚ Slavkov u Brna
<br>
* § 4 Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka
(1) Úředníkem se může stát fyzická osoba,která je státním občanem České republiky,popřípadě fyzická osoba,která je cizím státním občanem a má v
<br> České republice trvalý pobyt,dosáhla věku 18 let,je způsobilá k právním úkonům,je bezúhonná,ovládá jednací jazyk a splňuje další předpoklady pro
<br> výkon správních činností stanovené zvláštním právním předpisem <.>
(2) Za bezúhonnou se pro účely tohoto zákona nepovažuje fyzická osoba,která byla pravomocně odsouzena a) pro trestný čin spáchaný úmyslně,nebo
<br> b) pro trestný čin spáchaný z nedbalosti za jednání související s výkonem veřejné správy,pokud se podle zákona na tuto osobu nehledí,jakoby nebyla
<br> odsouzena <.>
(3) Pracovní smlouvu k výkonu činnosti úředníka lze uzavřít XXX s fyzickou osobou,která splňuje předpoklady podle odstavce X; pro jmenování
<br> vedoucího úřadu a jmenování vedoucího úředníka se vyžaduje též splnění dalších předpokladů stanovených zvláštním zákonem (vybraný uchazeč bude
<br> povinen před jmenováním do funkce předložit splnění dalších předpokladů stanovených zákonem č.451/1991 Sb./lustrační osvědčení/) <.>
List1
<br>
<br> PŘIHLÁŠKA K VÝBĚROVÉMU ŘÍZENÍ
<br> Přihlašuji se do výběrového řízení na obsazení pracovního místa:
<br>
<br> Jméno,příjmení,titul:
<br> Datum a místo narození:
<br> Státní příslušnost:
<br> Místo trvalého pobytu:
<br> Číslo občanského průkazu,nebo číslo dokladu o povolení k pobytu,jde-li o cizího státního příslušníka
<br> Telefonní spojení:
<br> E-mail:
<br>
V(e),dne:
vlastnoruční podpis uchazeče
<br>
PROHLÁŠENÍ
V souladu s ustanovením § 5 zákona č.101/2000 Sb <.>,o ochraně osobních údajů,ve znění pozdějších předpisů,souhlasím s tím,aby moje osobní doklady,které tímto poskytuji městu Slavkov u Brna,byly zpracovávány a vedeny pouze pro účely výše uvedeného výběrového řízení <.>
<br>
<br>
Beru na vědomí,že po ukončení výběrového řízení budou moje osobní doklady vráceny na níže uvedenou adresu obyčejnou poštou <.>
<br>
<br> V(e),dne:
vlastnoruční podpis uchazeče
<br> Kontaktní adresa:
<br>
<br> Přílohy:
- strukturovaný životopis
- výpis z Rejstříku trestů
- ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
<br>
List2
<br>
<br> List3
Načteno
Meta
Nabídka zaměstnání Nabídka zaměstnání
Další dokumenty od Obec Hrušky (Vyškov) | ||
---|---|---|
24. 11. 2024 | Rozpis zasedání ZO Hrušky | |
24. 11. 2024 | Závěrečný účet DSO Ždánický les a Politaví | |
20. 11. 2024 | Návrh rozpočtu na rok 2025 | |
20. 11. 2024 | Rozpočtový výhled 2026-2028 | |
06. 11. 2024 | Rozpočtové opatření č.8/2024 | |
...a další |