Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Obec Střítež.
oaecníůňAo “$““.<.> „ <.>,„.á á Ministerstvo zwotniho prostredi 19.09,2015 Zpracov v Došlo: SQL „,V Praze dne 16.zari 2016 - a J,<.>.„ Č.j.USILŽGÍ'BJZUCJ Ušel.znak Cj.: 57352/ENV/16,<,> 5 ' ř Vyřizuje: Ing.Horynová Pníohy.0130 Tel.: 267 122 385
<br> ZÁVĚR ZJIŠTOVACÍHO Řízení _ Roznoonurí DORUČOVANÉ VEŘEJNOU WHLÁŠKOU
<br> podle 5 7 odst.6 zákona č.100/2001 Sb <.>,o posuzování vlivů na životní prostředí a o změně některých souvisejících zákonů (zákon o posuzování vlivů na životní prostředí),ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon“)
<br> Vy' roková část Název záměru a jeho zařazeni podle přílohy č.1: "68 Třanovice — Nebory (změna konstrukce vozovky)
<br> l/9.4 (Novostavby,rozšiřování a přeložky silnic nebo místních komunikací o čtyřech a více jízdních pruzích,včetně rozšíření nebo přeložek stávajících silnic nebo místních komunikací o dvou nebo méně jízdních pruzích na silnice nebo místní komunikace o čtyřech a více jízdních pruzích,o délce 10 km a více) přílohy č.1 k zákonu jako změna záměru ve smyslu 5 4 odst.1 písm.f) zákona <.>
<br> Kapacita (rozsah) záměru:
<br> Celková délka přeložky řešené trasy činí 6,1 km (5 400 m + 700 m mimoúrovňová2 křižovatka Třanovice).Celková plocha cementobetonové vozovky činí 95 200m,celková plocha živičné vozovky činí 4100m2 a plocha živičné vozovky v přejezdech středního dělícího pasu činí 1 980 m.Z hlediska charakteru komunikace sejedná ooboustrannou směrově rozdělenou komunikaci o dvou jízdních pruzích v každém směru 2v návrhové kategorii S 24,51100.2Jednotlivé prvky přeložky komunikace: 101325m2 vozovky silnice USB,33 600m2 mimoúrovňové křižovatky,5 ks mostů na silnici l/68,1911E3m2 mostů na silnici USB,5 ks mostů na ostatnízch silnicích,5ks mostů na mimoúrovňových křižovatkách Třanovice,55 090 m2 protihlukových stěn
<br> Umístění záměru: kraj: Moravskoslezský kraj obec: Třanovice,Hnojník,Střítež,Ropice,Třinec k.ú.: Třanovice,Hnojník,Střítež,Ropice,Nebory
<br> Charakter záměru a možnost kumulace s jinými záměry:
<br> Ministerstvo životního prostředí,odbor posuzování vlivům životní prostředí a integrované prevence (dále jen „MŽP,OPVIP“) vydalo dne 29.2.2008 pod č.j.18554IENVIO8 souhlasné stanovisko kposouzení vlivů provedeni záměru „Přeiožka silnice I/11 (UBS) v úseku Třanovice — Odřichovice — Bystřice“ na životní prostředí (dále jen „stanovisko ElA'íj.Následně bylo dne 20.11.2015 pod č.j.527351ENV/15 vydáno souhlasné závazné stanovisko kověřeni souladu obsahu stanoviska EIA dle čl.II bodu 1 přechodných ustanovení zákona č.39/2015 Sb <.>,kterým se mění zákon č.100/2001 Sb <.>,a následně dne 7.4.2016
<br> pod č.j.22257/ENV/16 bylo vydáno nesouhlasné závazné stanovisko k ověření změn záměru „Silnice ll68 Třanovice — Nebory — část 2",jelikož změna č.2 (tj.změna konstrukce vozovky) představovala změnu realizace záměru,která by mohla mít významný negativní vliv na životní prostředí <.>
<br> Předmětem záměru je proto změna konstrukce vozovky přeložky silnice l/68 Třanovice— Nebory,která prochází mimo hustě zastavěná území vúzemí srozptýlenou zástavbou,a která je součástí záměru přeložky silnice ll11(|/68) vúseku Třanovice -— Odříchovice — Bystřice řešící propojeni Slovenské republiky s D48 v úseku Mosty u Jablunkova —Třanovice (D48).Oproti původně uvažované netuhé konstrukci vozovky s obrusnou vrstvou z asfaltového koberce mastixového střídou dopravního zatížení |.anávrhové úrovni porušení vozovky D0 dojde vúsecich kolem obytné zástavby ke změně vozovkového krytu na tuhý cementobetonový vozovkový kryt z důvodu delší životnosti a udržitelnosti konstrukce vozovkového krytu.Celková délka přeložky řešené.trasy činí 6,1 km (5400 m +700 m mimoúrovňová křižovatka (dále jen „MUK“) Třanovice).Z hlediska charakteru komunikace se jedná o oboustrannou směrově rozdělenou komunikaci odvou jízdních pruzích vkaždém směru vnávrhové kategorii 824,5/100.Třída dopravního zatížení a návrhová úroveň porušení vozovky zůstávají beze změny.Kumulativní vlivy zejména s ohledem na hlukovou zátěž a funkčnost navržených protihlukových opatření jsou hodnoceny v hlukové studii (Akustika Bartek,s.r.0 <.>,06/2016),a to vzhledem k dopravní zátěži současné silnice D48 a budoucí přeložky silnice l/68 <.>
<br> Stručný popis technického a technologického řešení záměru:
<br> Předmětem záměru je změna konstrukce vozovkového netuhého živičného krytu na tuhý cementobetonový kryt,který bude proveden jako dvouvrstvý v tl.280 mm.Celková tloušťka konstrukce vozovky vč.všech vrstev činí 640 mm.Vozovka s cementobetonovým krytem je navržena v úsecích km 0,000 — 0,130 délky 130 m,km 0,316— 0,513 délky 197 m,km 0,631 — 1,666 délky 1 035 m,km 1,816—3,425 délky 1 579 m,km 3,847 — 5,400 délky 1 553 m.Konstrukce netuhého vozovkového krytu s živičným krytem je navržena v místě přechodových oblastí mostních objektů v úsecích km 0,130 —-0,316 délky 186 m,km 0,513 — 0,631 délky 118 m,km 1,666— 1,816 délky 150 m,km 3,425 — 3,847 délky 422.Živičná vozovka je dále navržena v přejezdech středního dělícího pásu v úsecích km 0,000 —0,...
Načteno
Meta
Územní plánování EIA Stavby
Další dokumenty od Obec Střítež | ||
---|---|---|
20. 01. 2025 | KPÚ v k.ú. Střítež - oznámení o ustanovení opatrovníka | |
20. 12. 2024 | 61/2024 SOPS- Rozpočet na rok 2025, Střednědobý výhled rozpočtu, Rozpočtové opatření 04/2024 | |
18. 12. 2024 | 58/2024 Vyhlášení výběrového řízení - pozice údržbář | |
18. 12. 2024 | 59/2024 Rozpočet na rok 2024 | |
18. 12. 2024 | 60/2024 Střednědobý výhled rozpočtu na období 2026-2028 | |
...a další |