Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede MČ Brno - Žebětín.
PŘIHLÁŠKA K VÝBĚROVÉMU ŘÍZENÍ č.1/2018
<br>
<br> Přihlašuji se do výběrového řízení k obsazení funkčního místa
<br> „referent/ka úseku rozpočtu a financování“ s místem výkonu při Úřadu městské části
Brno-Medlánky,Hudcova 7,621 00 Brno <.>
<br> Jméno,příjmení,titul:
<br> Datum a místo narození:
<br> Státní příslušnost:
<br> Místo trvalého pobytu uchazeče:
<br> PSČ:
<br> Telefon:
<br> E-mail:
<br> Číslo občanského průkazu:
(Číslo dokladu o povolení k pobytu,jde-li o cizího státního příslušníka)
<br> __________________________________________________________________________
Níže uvedená část přihlášky se nevrací
<br>
Přílohy: - profesní strukturovaný životopis
<br> - motivační dopis
- výpis z evidence rejstříku trestů
- ověřená kopie dokladu o dosaženém vzdělání
- osvědčení dle zák.451/1991 Sb.(lustrační zákon) – pouze pro vedoucí funkce
- čestné prohlášení dle zák.451/1991 Sb.(lustrační zákon) – pouze pro ved.funkce
<br>
PROHLÁŠENÍ
<br>
V souladu s ustanovením § 5 odst.2 zákona č.101/2000 Sb <.>,o ochraně osobních údajů <,>
souhlasím s tím,aby moje osobní doklady,které tímto poskytuji ÚMČ Brno-Medlánky,byly
zpracovány a vedeny pouze pro účely výše uvedeného výběrového řízení <.>
<br>
<br>
V …………… dne…………….…….<.> …………………….…………… <.>
podpis
<br>
…………………………………………
adresa pro zasílání korespondence
O Z N Á M E N Í
o vyhlášení výběrového řízení č.1/2018
<br>
Tajemník Úřadu městské části Brno-Medlánky
<br> vyhlašuje výběrové řízení na funkční místo úředník/úřednice -
„referent/ka úseku rozpočtu a financování“
<br>
Výběrové řízení vyhlašuje vedoucí úřadu v souladu s ust.§ 7 zákona č.312/2002 Sb <.>,o úřednících
územních samosprávných celků a o změně některých zákonů,v platném znění <.>
<br> Místo výkonu práce:
Úřad městské části Brno-Medlánky,Úsek rozpočtu a financování,Hudcova 7,621 00 Brno
<br> Charakteristika pozice:
- sestavuje ve spolupráci s ostatními úseky úřadu a vedením MČ rozpočet na příslušný kalendářní
<br> XXX v souladu se zákonem č.XXX/XXXX Sb <.>,o rozpočtových pravidlech,v platném znění,dle
pokynů a v souladu s rozpočtem města Brna,zabezpečuje projednání rozpočtu v orgánech
samosprávy MČ,sestavuje rozpočtový výhled MČ,sleduje a usměrňuje hospodaření MČ
v souladu se schváleným rozpočtem,zabezpečuje provádění rozpočtových opatření,včetně
zajišťování rozpisů ukazatelů rozpočtu,kontroluje dodržování rozpočtové kázně a platné
rozpočtové skladby,vyčísluje finanční vypořádání,sestavuje závěrečný účet,zabezpečuje výkon
řídící kontroly u veřejných výdajů v postavení správce rozpočtu dle zákona č.320/2001 Sb <.>,o
finanční kontrole ve veřejné správě,zabezpečuje předávání účetních a finančních výkazů
příslušnému odboru MMB,vede účetnictví MČ v souladu se zákonem č.563/1991 Sb <.>,o
účetnictví,v platném znění,provádí kontrolu účetních dokladů,sestavuje účetní závěrky,zajišťuje
platební styk s peněžními ústavy,vede evidenci a provádí kontrolu majetku MČ <.>
<br>
Platové podmínky: se řídí zákonem č.262/2006 Sb <.>,zákoník práce,v platném znění a nařízením
vlády č.341/2017 Sb <.>,o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě <,>
v platném znění,platová třída 10.(tj.od 18.810 až 28.320,dle započitatelné délky praxe a
dosaženého vzdělání) + osobní XXXXXXXXX do výše XX.XXX Kč + benefity (sick days,příspěvek na
stravování) <.>
<br>
<br> Termín nástupu: i h n e d (popř.dle domluvy) Pracovní poměr: doba neurčitá
<br> Kvalifikační předpoklady a požadavky:
<br> • vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání <,>
popř.středoškolské vzdělání – ekonomického směru
<br> • znalost zákona č.250/2000 Sb <.>,o rozpočtových pravidlech,v platném znění
• znalost zákona č.320/2001 Sb <.>,o finanční kontrole ve veřejné správě,v platném znění
• znalost zákona č.563/1991 Sb <.>,o účetnictví,v platném znění
• znalost zákona č.420/2004 Sb <.>,o přezkoumávání hospodaření ÚSC a DSO,v platném znění
• znalost vyhlášky č.323/2002 Sb <.>,o rozpočtové skladbě,v platném znění
• znalost zákona č.128/2000 Sb <.>,o obcích,v platném znění
• znalost el.účetního systému GINIS
• požadavek na zvláštní odbornou způsobilost: na úseku finančního hospodaření územních
<br> samosprávných celků a jeho přezkumu (povinnost doložit absolvování do 18 měsíců od
uzavření pracovního poměru)
<br> • schopnost analytického myšlení a tvorby koncepční práce
• dobrá uživatelská znalost MS Office (Word,Excel)
<br>
<br>
<br>
<br> • samostatnost,odpovědnost a vysoké pracovní nasazení
• odolnost vůči vysoké psychické zátěži
• spolehlivost,časová flexibilita
• dobré komunikační schopnosti a ochota se dále vzdělávat
<br>
Výhodou:
<br> • vzdělání v ekonomickém oboru a praxe ve veřejné správě v oblasti tvorby rozpočtu a vedení
účetnictví ÚSC - vítána
<br> • zkouška odborné způsobilosti na úseku finančního hospodaření ÚSC a jeho přezkumu
• znalost principů DPH,sestavení daňového přiznání za účetní jednotku <,>
<br>
Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka
stanovené v ust.§ 4 zákona č.312/2002 Sb <.>,jsou:
- státní občanství ČR nebo cizí státní občanství a trvalý pobyt v ČR
- věk minimálně 18 let
- způsobilost k právním úkonům a bezúhonnost
- ovládání jednacího jazyka
<br> Náležitosti písemné přihlášky (§ 7 odstavec 4 zákona č.312/2002 Sb.):
jméno,příjmení,titul,datum a místo narození,státní příslušnost,místo trvalého pobytu,číslo
občanského průkazu (číslo dokladu o povolení k pobytu,jde-li o cizího státního občana),datum a
podpis.Uveďte rovněž telefonní spojení,název a číslo výběrového řízení a prohlášení o souhlasu
s využitím osobních údajů výhradně pro potřeby výběrového řízení <.>
<br> K přihlášce je nutné připojit doklady (§ 6,odst.4 zákona č.312/2002 Sb.):
- profesní strukturovaný životopis
- motivační dopis
- výpis z evidence rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce
- ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
- souhlas se zpracováním poskytnutých osobních údajů pro účely výběrového řízení dle zákona č <.>
101/2000 Sb <.>,o ochraně osobních údajů,v platném znění <.>
___________________________________________________________________________
Písemné přihlášky s příslušnými doklady doručí uchazeč/ka poštou anebo osobním předáním na
podatelně,Úřadu městské části Brno-Medlánky,na adrese Hudcova 7,621 00 Brno,a to v zalepené
obálce označené: „Výběrové řízení – referent/ka úseku rozpočtu a financov...
Načteno
Meta
Rozpočet Rozpočet
Další dokumenty od MČ Brno - Žebětín | ||
---|---|---|
26. 11. 2024 | Výběrové řízení - Referent/ka oddělení sociální péče | |
25. 11. 2024 | MMB - Oznámení o vyhlášení právního předpisu 24/2024 | |
25. 11. 2024 | ÚMČ Brno-Medlánky - Výběrové řízení, referent/ka podatelny | |
22. 11. 2024 | MMB - Záměry města Brna R9/107 | |
21. 11. 2024 | Rozpočtové opatření č. 15/2024 | |
...a další |