Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Obec Plavy.
Smlouva o dílo uzavřená podle 5 536 a násled.zák.č.513/1991 Sb <.>,Obchodní zákoník,ve znění pozdějších předpisů
<br> |.Smluvní strany
<br> Objednatel
<br> název: Obec Plavy
<br> se sídlem: Plavy 186,468 46 Plavy
<br> jednající: Věra Mužíčková,starostka
<br> kontakt : telefon : 775 238 246,483 398 190 e-mail : muzickova©plavy.cz,datová schránka : sgabjgp
<br> IČ: 00262510
<br> DIČ: 6200262510
<br> bankovní spojení: ČS a.s <.>,číslo účtu 4406669319/0800
<br> (dále jen „ objednatel?
<br> a
<br> Zhotovitel
<br> název: REDOKO s.r.o <.>
<br> se sídlem: 468 46 Plavy 197
<br> doručovací adresa: dtto
<br> kontakt : telefon : 777 123 888 e-mail : |ejsek©redokocz
<br> lČ: 287 41 188
<br> DIČ: C228741188
<br> bankovní spojení: 115-1643470297/0100
<br> (dále jen „zhotovitel “) uzavírají na základě vzájemně shody tuto Smlouvu o dílo :
<br> II.Předmět díla
<br> 2.1.Zhotovitel se zavazuje kprovedeni dila „Stavební úpravy - bytová jednotka č.159/1 Plavy“ v souladu spodanou nabídkou ze dne 19.4.2017 vpoptávkověm řízeni veřejné zakázky malého rozsahu na
<br> základě výzvy objednatele ze dne 29.3.2017 2.2.Objednatel se zavazuje převzít dílo a zaplatit jeho cenu podle příslušných ustanovení této smlouvy <.>
<br> lll.Místo provádění a předání díla
<br> 3.1.Místem provádění a předání díla je objekt čp.159 v obci Plavy,kú.Plavy v majetku Obce Plavy.3.2.Objednatel zajistí zhotoviteli přístup na místo provádění díla nejpozději ke dni 4.5.2017 <.>
<br> IV.Cena díla
<br> 4.1.Cena díla je ujednána dostatečně určitě,a to na základě nabidky zhotovitele ze dne 19.4.2017 takto: cena díla uvedeného v článku ll.této smlouvy činí bez daně z přidané hodnoty 377 915,21 Kč íslovy: Tři sta sedmdesát sedm tisíc devět set patnáct Kč 21/100 ! <.>
<br> 4.2.Zhotovitel je plátcem DPH <.>
<br> 4.3.Zhotovitel vystaví fakturu bez DPH,jelikož činnosti,které jsou předmětem smlouvy o dílo,jsou v režimu přenesené daňové povinnosti podle 592a zákona o DPH,kdy výši daně je povinen doplnit a přiznat plátce,pro kterého je plnění uskutečněno.Daň odvede objednatel.Objednatel nebude uplatňovat
<br> odpočet DPH na vstupu <.>
<br> 4.4 <.>
<br> 4.5 <.>
<br> 4.6 <.>
<br> 5.1.5.2 <.>
<br> 5.3 <.>
<br> 6.1 <.>
<br> 6.2.6.3 <.>
<br> 6.4 <.>
<br> 7.1 <.>
<br> 7.2.7.3 <.>
<br> 8.1 <.>
<br> 8.2 <.>
<br> 8.3 <.>
<br> Cena za dílo je splatná na základě faktury vystavené zhotovitelem.Doba splatnosti je stanovena na 10 kalendářních dnů ode dne prokazatelného doručení faktury objednateli.Faktury musí obsahovat všechny náležitosti,stanovené účetními a daňovými předpisy.Bez kterékoliv ztěchto náležitosti je faktura neplatná <.>
<br> Cenu díla se objednavatel zavazuje uhradit zhotoviteli po protokolárním převzetí řádně provedeného předmětu díla,a to na podkladě faktury.Na faktuře,jakož i na Předávacim protokolu,musí být uveden název díla „Stavební úpravy — bytová jednotka č.159/1 Plavy“ <.>
<br> Objednatel nebude na dílo poskytovat zálohy <.>
<br> V.Čas plnění
<br> Termín k řádnému předání díla byl stanoven nejpozději ke dni 10.7.2017 <.>
<br> Zhotovitel je povinen informovat objednatele o zahájení provádění díla a harmonogramu provádění díla,a to minimálně 5 dní před vlastním zahájením provádění díla <.>
<br> Zhotovitel si vyhrazuje právo předat dílo v termínu dřívějším než shora uvedeném,objednatel je povinen v této záležitosti poskytnout součinnost,a to na základě písemné či ústní výzvy zhotovitele,která musí být doručena či oznámena objednateli alespoň 3 pracovní dny před zamýšleným dnem předání.Pokud objednatel tuto součinnost neposkytne,má se za to,že dílo je předáno bez závad <.>
<br> Vl.Předání díla
<br> Zhotovitel splní svou povinnost provést dilo jeho řádným ukončením v rozsahu uvedeném včlánku ||.smlouvy a jeho předáním objednateli <.>
<br> O předání díla bude sepsán „Protokol o předání díla",z něhož bude patrný stav díla v době předání.Zhotovitel předá objednateli „Osvědčení o shodě výrobku s typem“,vztahující se kprováděněmu dílu,respektive ksurovinám a materiálu,znichž bylo dílo zhotoveno,vrozsahu příslušných ustanovení zákona č.2271997 Sb.ve znění pozdějších předpisů <.>
<br> Vady,které budou zřejmě již při předání,tedy vady zjevně,musí objednatel vytknout vůči zhotoviteli v době předání s tím,že tyto vady budou zapsány do příslušného „Protokolu o předání díla“.Pokud se bude jednat o vady,které brání řádnému,bezpečnému a nerušenému užívání díla,považuje se v důsledku toho celé dilo za nepředané,a to do doby než tyto vady zhotovitel odstraní a bude sepsán nový „Protokol o předání díla“ s textem bez závad <.>
<br> Vll.Kvalita prací na prováděném díle
<br> Zhotovitel se zavazuje provést dílo v požadovaném termínu,rozsahu a kvalitě odpovídajicí ustanovením této smlouvy,právním předpisům a závazným technickým normám.Zhotovitel poskytuje záruku na provedení díla v délce 36 měsíců na práci a 24 měsíců na materiál.Zhotovitel se zavazuje provést záruční opravu do 5-ti pracovních dnů,pokud tato oprava bude havarijní,bude oprava provedena v co nejkratším terminu,nejpozději do...
Načteno
Meta
Zákon 106/1999 Veřejná zakázka
Další dokumenty od Obec Plavy | ||
---|---|---|
02. 01. 2025 | Střednědobý výhled rozpočtu ZŠ Plavy 2024-2026 | |
02. 01. 2025 | Střednědobý výhled rozpočtu MŠ Plavy 2024-2026 | |
31. 12. 2024 | Rozpočet ENVIRO na rok 2025 | |
31. 12. 2024 | Rozpočet ZŠ Plavy na rok 2025 | |
31. 12. 2024 | Rozpočet MŠ Plavy na rok 2025 | |
...a další |