Obec Pustějov - Město Studénka - Vyhlášení výběrového řízení

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Obec Pustějov.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

mesto-studenka-referent-skolstvi-kultury-a-soicalnich-veci.pdf

MĚSTO STUDÉNKA tajemník městského úřadu nám.Republiky '?62,?íšž 13 Studénka
<br> VYHLÁŠENÍ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ
<br> u
<br> Tajemník Městského úřadu Studénka vyhlašuje výběrové řízení o.6/2G15 na obsazení pracovního místa
<br> RgFĚRENT/REFERENTKA ODBQRU ŠKOLSTVÍ,KULTURY A SOCIÁLNÍCH VECI
<br> s těmito požadavky a podmínkami pro uchazeče:
<br> Druh práca: referent/referentka verejné finanční podpory a kontroly
<br> Odbor městského úřadu: školství,kultury & sociáinícn věcí
<br> Počet obsazovaných míst: 1
<br> Zařazení: úředník — požadavek na prokázání zvláštnš odborné způsobišosti na úseku „?inaoční
<br> hosoooařeni územnšcn samosprávných celků a jeho přezkum“ podle vyhíášky č.512/2902 Sb.<,>
<br> o zvláštní odborné způsobilosti úředníků územních samosprávných celků,ve znění pozdějších v 7 ()
<br> predpisu <.>
<br> Platové zařazeni: 9,platová třída 3 stupeň podle déšky uznané praxe,v souladu s nařízením vžády &.564/2305 Sb <.>,o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě;
<br> možnost přiznání osobního příplatku „„ die zákona (3.262/2D06 Sb <.>,zákoník práce,ve změně oozáějších předpisů
<br> Místo výkonu práce: město Studénka,Městský úřad Studénka <,>
<br> Charakteristika vykonávané práce;
<br>.Kontrolní činnost ve vymezeném rozsahu u“ žadatelů o veřejnou finanční podporu a u ořljemců veřejné Finanční podpory z rozpočtu města Studénky u:
<br> „ příspěvkových organizací zřízených městem Studénka <,>
<br> „ ostatnich žadatešů o veřejnou finanční podporu (neziskové soukromoprávni organizace veřejně nebo vzájemně prosoěšné,neziskwé vořojnoprávní organizace,neziskové soukromoprávní organizace,fyzické osoby apod.) <.>
<br> - Provácžění kontrol o organizaci zřízenýoh městem Studénka,zejména z hledáska dodržování zákonů a ostatních předpisů a plnění usnesení orgánů města týkagícšch se finančních vztahů & oakšádánš & majetkem města <.>
<br>.Provádění kontrol čerpání & užití dotací ze státního rozpočtu nebo jiných účelově vázaných rozpočtových prostředků včetně stanovování odvodů & penále za jejich neoprávněné použítí nebo zadrženš <.>
<br> - Zabezpečování další Činnosti v rámci sjednaného druhu práce nařízené veooocí odboru <.>
<br> Požadované vzdělání: vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání &; maturitnš zkouškou <.>
<br> Předpoklady: cile & 4 zákona c.31342002 Sb <.>,o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů,ve znění pozoějššch přeopisů <.>
<br> Nezbytnou podmínkou: praxe minimálně i XXX v oblasti účetnictví <.>
<br>,“ & „MX
<br> Dašší požadavky: orientace v legislativě vobiaszl fmančnš kontroly,veřejné správy,aktivní znalost práce na PC - MS Office (Word,šxcel,Outlook),Internet,rozhoónost,samostatnost,spolehlivost,pečšivost,vysoké pracovní nasazení,dobré komunikativní schopnosti,řěoičské oprávnění skupiny & <.>
<br> Výhodou: znažost účetnictví příSpévkových organizací,absolvování zkoušky zvláštní odborné.<.>,<.> v.v.<.>.<.> ' <>.<.>.„ zoůsobulostl na useku „Flnancm hospodarem uzemmch samospravnych celku a Jeho orezkum <.>
<br> Požadované dokšady:
<br> a) přihláška k výběrové-mu řízení <,>
<br> b) osobní dotazník <,>
<br> a;) profesní živomplg se zaměřením na popis vykonávaných činnosti <,>
<br> d) úředně ověřené kopie dokladu o ne;;wšším dosaženém vzdělání <,>
<br> &) výpis z evidence Re_gstříku trestů fyzických osob na sžafší než 3 měsíce <.>
<br> Přihšáška musíobsahovat: název výběrového řízení,číslo výběrového řízení,jméno,příjmení,titul,datum a místo narození,státní příslušnost,adresu trvalého pobytu,kontaktní adresu,pokud je odlišná od adresy trvalého pobytu,čislo občanského průkazu nebo čísšo doklacžu :) povolenš % pobytu,jde-li o cizího státního přšalušoška,kontaktní údaje (e_maíl,telefon),datum a podpis <.>
<br> K přšhlášce uchazeč připojí rovněž prohiášenš uchazeče o pracovní místo v následujícím znění: 8 $ „Poskytootlm svých osobních údag'u v rozsahu podkladu pro přihlášku do výběrového řízení
<br> dávám ve smyslu zákona r:.muzooo Sb <.>,o ochraně osobních údajů,v platném znění,souhlas $< ješlch zpracování <.>
<br> Jméno,příjmení,datum narození a vžostnoruční podpis."
<br> Upozornění: poskytnuté doklaoy & podklady je nutno si osobně vyzvednout do deseti dnů po ukončení výběrového řízení.Po oošynutš této lhůty budou nevyzvodnuté doklady a podklady skartováoy <.>
<br> Předpokládaný nástup: po ukončení výběrového řízené nebo dle dohody s vybraným uchazečem„
<br> Přihlášku & výše uvedené dokumenty doručte na podatelnu Městského úřadu Studénka clo 13,ledna 2316 (tímto termínem je stanoveno cia-tom doručení přihšášky včetně požadovaných,dokumentů,nikoliv datum jejich odeslání) na adresu: Mgr.llřšfvloskala,MW <.>,tajemnšk MěU gšmýénka: nám,Republiky ?62,742 33 Studénka,\: zalepené obášce soznačoním waeaove Řízení „REFERENÝ/REFERENTKA ooaoau šst" — NEOWIRAT,s uveoenšm odrogy podex/atmo přihlášky doručené po tomto datu nebudou do výběrového řízení zařazeny <.>
<br> Předpokládaný termín konání výběrového řízení: 2.února 2016,Harmonogram & obsah
<br> | v V v: r ; v<...

Načteno

edesky.cz/d/1025298


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Chcete vědět víc?

Více dokumentů od Obec Pustějov      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz