Město Brno - stanovení OOP, OPS Oblá 10-02

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Město Brno.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

OPS_10-01_Rybnicka_a_10-02_Obla-faze_A-list_10.pdf
22.5
<br> 5
<.> 6
<br> 11.3
<br> 2.75
<br> 2.5
<br> 2.71.2
<br> 2.7
<br> 5 <.>
4
<br> 3
<.> 0
<br> 7
<.> 5
<br> 4
<.> 0
<br> 2
<.> 2
<br> 2
<.> 2
<br> 2.3
<br> 1
0
<.> 0
<br> 4
<.> 0
<br> 3
<.> 0
<br> 2
<.> 2
<br> 2 <.>
2
<br> 4
<.> 0
<br> 1
2
<.> 0
<br> 5
<.> 3
<br> VPS
<br> ).vzory pro vyplnění úsekových dodatkových tabulek
a text,který bude obsahovat SDZ č.E 13,definují jednotlivé
<br> (způsob stání musí odpovídat skutečné organizaci a orientaci vozidel
Vzorový vzhled instalovaného SDZ č.IP 13c,IP 13b,IP 12
<br> 1
<br> pro řešení dopravních situací ve městě Brně č.16 <.>
Vzhled samotného dopravního značení se řídí metodickým listem
<br> s označením příslušných režimů a doby platnosti <.>
Vzorový vzhled vyplnění úsekových dodatkových tabulek E 13
<br> CENY NA MÍSTE
<br> NEBO PO ZAPLACENÍ
<br> S OPRÁVNENÍM
<br> V PRACOVNÍ DNY 17-6h
<br> P
<br> 0
<,> 0
<br> 6
2
5
<br> s V 10 a/e/f (dle VL 24) <.>
<br> značení V 10g,při kombinaci
Vzorový vzhled instalovaného
<br> 0
<,> 1
<br> 2
5
<br> stání jsou vždy uvedeny přímo ve výkrese <.>
Délka kolmých stání a šířka podélných
<br> jsou uvedeny přímo ve výkresové dokumentaci <.>
Pokud se jednotlivé parametry liší od vzorových <,>
Vzorový vzhled instalovaného značení V 10e/f
<br> 0,7
<br> 3,5 2,5
<br> 3,5 2,5
<br> 7,0
<br> 1,0
<br> 5,75
<br> Vzorový vzhled instalovaného značení IZ 8a/b
<br> STÁNÍ
<br> VYZNACENÁ
<br> MIMO
<br> STÁNÍ
<br> VYZNACENÁ
<br> MIMO
<br> Vzorový vzhled instalovaného
<br> značení V 13,při zakončení
podélného parkovacího pruhu <.>
<br> Všechny V 13 mají kadenci 0,5/0,5 <.>
<br> š
íř
k
a
<br> v
iz
k
<br> ó
ta
<br> viz popiska/kóta
celková délka stínu
<br> 2
<,> 0
<br> 1,0
<br> 0,70,70,70,7
0,70,70,7
<br> 1,0 1,0 1,0
<br> S
<br> KONTROLOVALVYPRACOVAL
<br> NÁZEV VÝKRESU: ČÍSLO VÝKRESU
<br> VEDOUCÍ ÚDI
<br> ÚTVAR DOPRAVNÍHO INŽENÝRSTVÍ
<br> Brněnské
<br> GENER.PROJEKTANT
<br> OBJEDNATEL DOKUMENTACE: STATUTÁRNÍ MĚSTO BRNO
<br> NÁZEV AKCE:
<br> DATUM
<br> komunikace
<br> FORMÁT
<br> STUPEŇ
<br> MĚŘÍTKO
<br> Č....
OPS_10-01_Rybnicka_a_10-02_Obla-faze_A-list_09.pdf
2.5
<br> 2.5
<br> 2.5
<br> 2.4
<br> 1
4
<.> 0
<br> 2.0
4.3
<br> 1
1
<.> 0
<br> 4
<.> 0
<br> 4
<.> 0
<br> 2.3
<br> 2.04.1
2.3
<br> 2.0
4.1
<br> 2.3
<br> 2.5
<br> 5
<.> 0
<br> 2.5
<br> 2.5
<br> 4
<.> 5
<br> V
P
S
<br> 2.5
<br> 6.75
<br> 3.3
<br> 2.5
<br> 7
<.> 5
<br> 4
<.> 3
<br> 2
<.> 5
<br> 5
<.> 8
<br> 2.0
<br> 4 <.>
5
<br> 5 <.>
5
<br> 4 <.>
5
<br> 5 <.>
4
<br> 4 <.>
5
<br> 4
<.> 0
<br> 4
<.> 0
<br> 10.6
<br> 2
<.> 0
<br> 2.0
<br> 11.5
<br> 1
<.> 0
<br> 3
<.> 0
<br> 1
<.> 2
<br> 2
<.> 2
<br> 2 <.>
2
<br> 2 <.>
2
<br> 2
<.> 5
<br> 1
2
<.> 0
<br> 3
<.> 0
<br> 2.3
<br> V
P
SV
<br> P
S
<br> V
P
S
<br> V
P
S
<br> 2.0
<br> 3.0
<br> VPS
<br> V
P
S
<br> V
P
S
<br> VPS
<br> VPS
<br> VPS
<br> VP
S
<br> V
P
S
<br> VP
S
<br> VPS
<br> ).vzory pro vyplnění úsekových dodatkových tabulek
a text,který bude obsahovat SDZ č.E 13,definují jednotlivé
<br> (způsob stání musí odpovídat skutečné organizaci a orientaci vozidel
Vzorový vzhled instalovaného SDZ č.IP 13c,IP 13b,IP 12
<br> 1
<br> pro řešení dopravních situací ve městě Brně č.16 <.>
Vzhled samotného dopravního značení se řídí metodickým listem
<br> s označením příslušných režimů a doby platnosti <.>
Vzorový vzhled vyplnění úsekových dodatkových tabulek E 13
<br> CENY NA MÍSTE
<br> NEBO PO ZAPLACENÍ
<br> S OPRÁVNENÍM
<br> V PRACOVNÍ DNY 17-6h
<br> P
<br> 0
<,> 0
<br> 6
2
5
<br> s V 10 a/e/f (dle VL 24) <.>
<br> značení V 10g,při kombinaci
Vzorový vzhled instalovaného
<br> 0
<,> 1
<br> 2
5
<br> stání jsou vždy uvedeny přímo ve výkrese <.>
Délka kolmých stání a šířka podélných
<br> jsou uvedeny přímo ve výkresové dokumentaci <.>
Pokud se jednotlivé parametry liší od vzorových <,>
Vzorový vzhled instalovaného značení V 10e/f
<br> 0,7
<br> 3,5 2,5
<br> 3,5 2,5
<br> 7,0
<br> 1,0
<br> 5,75
<br> Vzorový vzhled instalovaného značení IZ 8a/b
<br> STÁNÍ
<br> VYZNACENÁ
<br> MIMO
<br> STÁNÍ
<br> VYZNACENÁ
<br> MIMO
<br> Vzorový vzhled instalovaného
<br> značení V 13,při zakončení
podélného parkovacího pruhu <.>
<br> Všechny V 13 mají ka...
OPS_10-01_Rybnicka_a_10-02_Obla-faze_A-list_07.pdf
2.5
<br> 5
<.> 0
<br> 2
<.> 2
<br> 2
<.> 2
<br> 10.0
<br> 4 <.>
0
<br> 1
1
<.> 0
<br> 2.3
<br> 2
<.> 4
<br> 1
9
<.> 4
<br> 2 <.>
6
<br> 2
<.> 5
<br> 5.0
<br> 2.3
<br> 2.8
<br> 2
<.> 5
<br> 1
6
<.> 2
<br> 5.0
<br> 1.9
6.2
<br> 5.0
<br> 2
<.> 7
<br> 2
<.> 6
<br> 3
<.> 5
<br> 2
<.> 5
<br> 2
<.> 7
<br> 5
<br> 2
<.> 5
<br> VP
S
<br> VPS
<br> ).vzory pro vyplnění úsekových dodatkových tabulek
a text,který bude obsahovat SDZ č.E 13,definují jednotlivé
<br> (způsob stání musí odpovídat skutečné organizaci a orientaci vozidel
Vzorový vzhled instalovaného SDZ č.IP 13c,IP 13b,IP 12
<br> 1
<br> pro řešení dopravních situací ve městě Brně č.16 <.>
Vzhled samotného dopravního značení se řídí metodickým listem
<br> s označením příslušných režimů a doby platnosti <.>
Vzorový vzhled vyplnění úsekových dodatkových tabulek E 13
<br> CENY NA MÍSTE
<br> NEBO PO ZAPLACENÍ
<br> S OPRÁVNENÍM
<br> V PRACOVNÍ DNY 17-6h
<br> P
<br> 0
<,> 0
<br> 6
2
5
<br> s V 10 a/e/f (dle VL 24) <.>
<br> značení V 10g,při kombinaci
Vzorový vzhled instalovaného
<br> 0
<,> 1
<br> 2
5
<br> stání jsou vždy uvedeny přímo ve výkrese <.>
Délka kolmých stání a šířka podélných
<br> jsou uvedeny přímo ve výkresové dokumentaci <.>
Pokud se jednotlivé parametry liší od vzorových <,>
Vzorový vzhled instalovaného značení V 10e/f
<br> 0,7
<br> 3,5 2,5
<br> 3,5 2,5
<br> 7,0
<br> 1,0
<br> 5,75
<br> Vzorový vzhled instalovaného značení IZ 8a/b
<br> STÁNÍ
<br> VYZNACENÁ
<br> MIMO
<br> STÁNÍ
<br> VYZNACENÁ
<br> MIMO
<br> Vzorový vzhled instalovaného
<br> značení V 13,při zakončení
podélného parkovacího pruhu <.>
<br> Všechny V 13 mají kadenci 0,5/0,5 <.>
<br> š
íř
k
a
<br> v
iz
k
<br> ó
ta
<br> viz popiska/kóta
celková délka stínu
<br> 2
<,> 0
<br> 1,0
<br> 0,70,70,70,7
0,70,70,7
<br> 1,0 1,0 1,0
<br> S
<br> KONTROLOVALVYPRACOVAL
<br> NÁZEV VÝKRESU: ČÍSLO VÝKRESU
<br> VEDOUCÍ ÚDI
<br> ÚTVAR DOPRAVNÍHO INŽENÝRSTVÍ
<br> Brněnské
<br> GENER.PROJEKTANT
<br> OBJEDNATEL DOKUMENTACE: STATUTÁRNÍ MĚSTO BRNO
<br> NÁZEV AKCE:
<br> DATU...
OPS_10-01_Rybnicka_a_10-02_Obla-faze_A-list_06.pdf
2
<.> 0
<br> 3
<.> 0
<br> 2
3
<.> 0
<br> 2
<.> 4
<br> 6
<.> 2
<br> 3.12.0
<br> LIST Č.05
<br> LIST Č.07
<br> 2
<.> 0
<br> 0.5
<br> 1
<.> 3
<br> 3.0
<br> 2
<.> 0
<br> 2
<.> 0
<br> 10.5
3.2
<br> 6.0
<br> 3
<.> 6
<br> 3
<.> 6
<br> 0
<.> 5
<br> 0
<.> 5
<br> 3
<.> 0
<br> VPS
<br> S
<br> KONTROLOVALVYPRACOVAL
<br> NÁZEV VÝKRESU: ČÍSLO VÝKRESU
<br> VEDOUCÍ ÚDI
<br> ÚTVAR DOPRAVNÍHO INŽENÝRSTVÍ
<br> Brněnské
<br> GENER.PROJEKTANT
<br> OBJEDNATEL DOKUMENTACE: STATUTÁRNÍ MĚSTO BRNO
<br> NÁZEV AKCE:
<br> DATUM
<br> komunikace
<br> FORMÁT
<br> STUPEŇ
<br> MĚŘÍTKO
<br> Č.ZAKÁZKY
<br> 1:500
<br>
<br> ČÍSLO PARÉ
<br> ZMĚNA DOPRAVNÍHO ZNAČENÍ
<br> M.ZEMAN,DiS.M.ZEMAN,DiS.ING.M.PERNICA ING.J.NEŠPOR
<br> DOPRAVNÍ ZNAČENÍ STÁVAJÍCÍ
<br> DOPRAVNÍ ZNAČENÍ NAVRHOVANÉ
<br> DOPRAVNÍ ZNAČENÍ RUŠENÉ
<br> LEGENDA:
<br> B 1
<br> B 1
<br> Instalovat
<br> V 1a
<br> V 1a
Instalovat
<br> V 1a
<br> B 1
<br> OdstranitOdstranit
<br> ŘEŠIT STAVEBNĚ
NUTNÉ STAVEBNÍ ÚPRAVY
<br> 06.2
<br> ZÁŘÍ 2023
<br> OPS 10-01,OPS 10-02 fáze A
<br> OBLAST RYBNICKÁ A OBLÁ
<br> LIST Č.06
<br> ).vzory pro vyplnění úsekových dodatkových tabulek
a text,který bude obsahovat SDZ č.E 13,definují jednotlivé
<br> (způsob stání musí odpovídat skutečné organizaci a orientaci vozidel
Vzorový vzhled instalovaného SDZ č.IP 13c,IP 13b,IP 12
<br> 1
<br> pro řešení dopravních situací ve městě Brně č.16 <.>
Vzhled samotného dopravního značení se řídí metodickým listem
<br> s označením příslušných režimů a doby platnosti <.>
Vzorový vzhled vyplnění úsekových dodatkových tabulek E 13
<br> CENY NA MÍSTE
<br> NEBO PO ZAPLACENÍ
<br> S OPRÁVNENÍM
<br> V PRACOVNÍ DNY 17-6h
<br> P
<br> 0
<,> 0
<br> 6
2
5
<br> s V 10 a/e/f (dle VL 24) <.>
<br> značení V 10g,při kombinaci
Vzorový vzhled instalovaného
<br> 0
<,> 1
<br> 2
5
<br> stání jsou vždy uvedeny přímo ve výkrese <.>
Délka kolmých stání a šířka podélných
<br> jsou uvedeny přímo ve výkresové dokumentaci <.>
Pokud se jednotlivé parametry liší od vzorových <,>
Vzorový vzhled instalovaného znač...
OPS_10-01_Rybnicka_a_10-02_Obla-faze_A-list_05.pdf
V
P
S
<br> 2.0
<br> 5
<.> 0
<br> 2 <.>
4
<br> 1.6
<br> 3.5
<br> 5.0
<br> 4.0
<br> 7 <.>
0
<br> 5 <.>
5
<br> 2 <.>
3
<br> 4.0
<br> 2
2
<.> 0
<br> 1
6
<.> 2
5
<br> 5
<.> 0
<br> 3
<.> 0
<br> 17,25
<br> 4.6
<br> 1
1
<.> 5
<br> 1
0
<.> 5
<br> 4
<.> 0
<br> 1
5
<.> 9
<br> 0
<.> 5
<br> 5
<.> 2
<br> 5
<.> 2
5
<br> VPS
<br> S
<br> KONTROLOVALVYPRACOVAL
<br> NÁZEV VÝKRESU: ČÍSLO VÝKRESU
<br> VEDOUCÍ ÚDI
<br> ÚTVAR DOPRAVNÍHO INŽENÝRSTVÍ
<br> Brněnské
<br> GENER.PROJEKTANT
<br> OBJEDNATEL DOKUMENTACE: STATUTÁRNÍ MĚSTO BRNO
<br> NÁZEV AKCE:
<br> DATUM
<br> komunikace
<br> FORMÁT
<br> STUPEŇ
<br> MĚŘÍTKO
<br> Č.ZAKÁZKY
<br> 1:500
<br>
<br> ČÍSLO PARÉ
<br> ZMĚNA DOPRAVNÍHO ZNAČENÍ
LIST Č.05
<br> M.ZEMAN,DiS.M.ZEMAN,DiS.ING.M.PERNICA ING.J.NEŠPOR
<br> DOPRAVNÍ ZNAČENÍ STÁVAJÍCÍ
<br> DOPRAVNÍ ZNAČENÍ NAVRHOVANÉ
<br> DOPRAVNÍ ZNAČENÍ RUŠENÉ
<br> LEGENDA:
<br> B 1
<br> B 1
<br> Instalovat
<br> V 1a
<br> V 1a
Instalovat
<br> V 1a
<br> B 1
<br> OdstranitOdstranit
<br> ŘEŠIT STAVEBNĚ
NUTNÉ STAVEBNÍ ÚPRAVY
<br> 05.2
<br> ZÁŘÍ 2023
<br> OPS 10-01,OPS 10-02 fáze A
<br> OBLAST RYBNICKÁ A OBLÁ
<br> ).vzory pro vyplnění úsekových dodatkových tabulek
a text,který bude obsahovat SDZ č.E 13,definují jednotlivé
<br> (způsob stání musí odpovídat skutečné organizaci a orientaci vozidel
Vzorový vzhled instalovaného SDZ č.IP 13c,IP 13b,IP 12
<br> 1
<br> pro řešení dopravních situací ve městě Brně č.16 <.>
Vzhled samotného dopravního značení se řídí metodickým listem
<br> s označením příslušných režimů a doby platnosti <.>
Vzorový vzhled vyplnění úsekových dodatkových tabulek E 13
<br> CENY NA MÍSTE
<br> NEBO PO ZAPLACENÍ
<br> S OPRÁVNENÍM
<br> V PRACOVNÍ DNY 17-6h
<br> P
<br> 0
<,> 0
<br> 6
2
5
<br> s V 10 a/e/f (dle VL 24) <.>
<br> značení V 10g,při kombinaci
Vzorový vzhled instalovaného
<br> 0
<,> 1
<br> 2
5
<br> stání jsou vždy uvedeny přímo ve výkrese <.>
Délka kolmých stání a šířka podélných
<br> jsou uvedeny přímo ve výkresové dokumentaci <.>
Pokud se jednotlivé parametry liší od vzorových <,...
0043664_24_20_OOP_OPS_10-02_Obla.pdf
Magistrát města Brna
<br> Odbor dopravy
<br>
<br>
<br>
<br> Magistrát města Brna | Odbor dopravy
<br> Kounicova 67a | 601 67 Brno | www.brno.cz
<br>
<br> SP.ZN.: 5400/OD/MMB/0043664/2024/20 VYŘIZUJE: Ing.XXX XXXXXX Brno XX.XX.XXXX
<br> Č.J.: MMB/0319637/2024/KAU TEL./E-MAIL: 542 174 090 / kaucky.jan@brno.cz
<br>
<br> VEŘEJNÁ VYHLÁŠKA
<br> opatření obecné povahy
<br> stanovení místní úpravy provozu na pozemních komunikacích
<br> Stanovení místní úpravy provozu na pozemních komunikacích – místních komunikacích II.a III <.>
<br> tříd,ulice zahrnuté do oblasti placeného stání pod názvem akce „OPS 10-02 Oblá“,Brno-Nový
<br> Lískovec
<br>
<br>
<br> Vyvěšeno dne:
<br>
<br> Sejmuto dne:
<br>
<br> Zveřejněno způsobem umožňujícím dálkový přístup dne:
<br>
<br>
Magistrát města Brna jako věcně a místně příslušný správní orgán podle § 124 odst.6 zákona č <.>
<br> 361/2000 Sb <.>,o provozu na pozemních komunikacích a o změnách některých zákonů (zákon
<br> o silničním provozu),ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon o silničním provozu“),podle
<br> ustanovení § 23 odst.1 písm.a) a c) zákona č.13/1997 Sb <.>,o pozemních komunikacích,ve znění
<br> pozdějších předpisů (dále jen „zákon o PK“),vydaného nařízení statutárního města Brna č.13/2024 ze
<br> dne 29.05.2024,kterým se mění a doplňuje nařízení statutárního města Brna č.9/2019,kterým se
<br> vymezují oblasti statutárního města Brna,ve kterých lze místní komunikace nebo jejich určené úseky
<br> užít k stání silničních motorových vozidel za cenu sjednanou v souladu s cenovými předpisy,ve spojení
<br> s ustanovením § 23 odst.2 zákona o PK,a na základě podle ustanovení § 77 odst.3 zákona o silničním
<br> provozu projednaného návrhu stanovení místní úpravy provozu na pozemních komunikacích – místních
<br> komunikacích II.a III.tříd,ulice zahrnuté do oblasti placeného stání pod názvem akce „OPS 10-02
<br> Oblá“,Brno-Nový Lískovec formou výkresů,které jsou nedílnou součástí tohoto opatření obecné povahy
<br> a všechny zpracova...
Plachty_510.pdf
Společenství vlastníků jednotek domu Brno,Plachty č.p.510 se sídlem: Příkop 838/6,Zábrdovice,602 00 Brno IČO: 262 81 708 spis.zn.S 171 vedená u Krajského soudu v Brně
<br> Připomínka k Veřejné vyhlášce č.j.MMB/0124227/2024/KAU ze dne 12.3.2024 V souladu s ustanovením tj 172 odst.4,zákona č.500/2004 Sb.(Správní řád) podáváme připomínku k Veřejné vyhlášce stanovující
<br> návrh opatření obecné povahy návrh stanovení místní úpravy provozu na pozemních komunikacích Návrh stanovení místní úpravy provozu na pozemních komunikacích — místních komunikacích II.a III.tříd,ulice zahrnuté do oblasti placeného stání pod názvem akce „OPS 10-01 Rybnická a OPS 10-02 Oblá“,Brno-Nový Lískovec <.>
<br> Předmětem naší připomínky je veřejný zájem související se zvýšením bezpečnosti provozu na místní komunikaci Plachty nacházející se v městské části Brno Nový Lískovec <.>
<br> Intenzita provozu na ulici Plachty je ovlivněna stanovenou organizací dopravy v ulici Svážná.Občané bydlící v oblasti ulice Svážná mohou vyjíždět ze sídliště kolem ZŠ na ulici J ihlavskou,nebo ulicí Plachty a následně na ulici Petra Křivky <.>
<br> Výjezd na ulici J ihlavskou je komplikován zejména neřízenou křižovatkou s ulicí Jihlavskou.Určitá omezení vznikají zejména ráno i s docházkou dětí ZŠ Svážná <.>
<br> Proto převážná část vozidel vyjíždí ulicí Plachty,nejvíce v ranních hodinách,hodně i po celý den <.>
<br> V roce 2019 bylo stanovena výjimka a legalizováno oboustranné parkovani na ulici Plachty.Uvedené opatření sice zlegalizovalo cca 40 parkovacích míst,ale přineslo řadu problémů souvisejících s bezpečností provozu,zejména zhoršení podmínek dostatečného rozhledu z vozidla.Pozitivním přínosem byla úprava střídavého parkování před domy Petra Křivky 5,a Oblá 64 <.>
<br> V návaznosti na výše uvedené Vás žádáme o:
<br> 1.zachování stávajícího dopravního značení před výjezdem z podzemních garáží obytného domu Plachty (viz fotografie č.1 a č.2,viz návrh úpravy výkresu č.5)
<br> 2.ponechání současné úpravy před ...
OPS_10-01_Rybnicka_a_10-02_Obla-faze_A-list_08.pdf
2.5
<br> 2.5
<br> 2.5
<br> 2.5
<br> 4.5
<br> 5.2
<br> 0
<.> 8
<br> 1
1
<.> 0
<br> 2
<.> 4
<br> 2
<.> 5
<br> 2.5
<br> 2.3
<br> 2
<.> 4
<br> 2
<.> 2
<br> 2
<.> 2
<br> 2
<.> 2
<br> 2
<.> 2
<br> V
P
S
<br> V
P
S
<br> 2
<.> 4
<br> 5
<.> 0
<br> 2
<.> 5
<br> 2
<.> 5
<br> 2
<.> 7
<br> 5
<br> 4
<.> 8
<br> 3
<.> 2
<br> 5
<.> 0
<br> 2
<.> 5
<br> 2
<.> 5
<br> 1
<.> 6 1
<.> 8
<br> 2
<.> 8
<br> 2
<.> 8
<br> 2.3
<br> 1
<.> 6
<br> VPS
<br> VPS
VPS
<br> VPS
VP
<br> SV
PS
<br> VPS
<br> VPS
<br> VP
S
<br> V
P
S
<br> V
P
S
<br> ).vzory pro vyplnění úsekových dodatkových tabulek
a text,který bude obsahovat SDZ č.E 13,definují jednotlivé
<br> (způsob stání musí odpovídat skutečné organizaci a orientaci vozidel
Vzorový vzhled instalovaného SDZ č.IP 13c,IP 13b,IP 12
<br> 1
<br> pro řešení dopravních situací ve městě Brně č.16 <.>
Vzhled samotného dopravního značení se řídí metodickým listem
<br> s označením příslušných režimů a doby platnosti <.>
Vzorový vzhled vyplnění úsekových dodatkových tabulek E 13
<br> CENY NA MÍSTE
<br> NEBO PO ZAPLACENÍ
<br> S OPRÁVNENÍM
<br> V PRACOVNÍ DNY 17-6h
<br> P
<br> 0
<,> 0
<br> 6
2
5
<br> s V 10 a/e/f (dle VL 24) <.>
<br> značení V 10g,při kombinaci
Vzorový vzhled instalovaného
<br> 0
<,> 1
<br> 2
5
<br> stání jsou vždy uvedeny přímo ve výkrese <.>
Délka kolmých stání a šířka podélných
<br> jsou uvedeny přímo ve výkresové dokumentaci <.>
Pokud se jednotlivé parametry liší od vzorových <,>
Vzorový vzhled instalovaného značení V 10e/f
<br> 0,7
<br> 3,5 2,5
<br> 3,5 2,5
<br> 7,0
<br> 1,0
<br> 5,75
<br> Vzorový vzhled instalovaného značení IZ 8a/b
<br> STÁNÍ
<br> VYZNACENÁ
<br> MIMO
<br> STÁNÍ
<br> VYZNACENÁ
<br> MIMO
<br> Vzorový vzhled instalovaného
<br> značení V 13,při zakončení
podélného parkovacího pruhu <.>
<br> Všechny V 13 mají kadenci 0,5/0,5 <.>
<br> š
íř
k
a
<br> v
iz
k
<br> ó
ta
<br> viz popiska/kóta
celková délka stínu
<br> 2
<,> 0
<br> 1,0
<br> 0,70,70,70,7
0,70,70,7
<br> 1,0 1,0 1,0
<br> S
<br> KONTROLOVALVYPRACOVAL
<br> NÁZEV VÝKRESU: ČÍS...
Plachty_515.pdf
Společenství vlastníků jednotek domu Brno,Plachty č.p.515 se sídlem: Příkop 838/6,Zábrdovice,602 00 Brno IČO: 262 72 962 - spis.zn.S 1499 vedená u Krajského soudu v Brně
<br> Připomínka k Veřejné vyhlášce č.j.MMB/0124227l2024fKAU ze dne 12.3.2024 V souladu s ustanovením 5 172 odst.4,zákona č.500/2004 Sb.(Správní řád) podáváme připomínku k Veřejné vyhlášce stanovující
<br> návrh opatření obecné povahy návrh stanovení místní úpravy provozu na pozemních komunikacích Návrh stanovení místní úpravy provozu na pozemních komunikacích — místních komunikacích II.a III.tříd,ulice zahrnuté do oblasti placeného stání pod názvem akce „OPS 10-01 Rybnická a OPS 10-02 Oblá“,Brno-Nový Lískovec <.>
<br> Předmětem naší připomínky je veřejný zájem související se zvýšením bezpečnosti provozu na místní komunikaci Plachty nacházející se v městské části Brno Nový Lískovec <.>
<br> Intenzita provozu na ulici Plachty je ovlivněna stanovenou organizací dopravy v ulici Svážná.Občané bydlící v oblasti ulice Svážná mohou vyjíždět ze sídliště kolem ZŠ na ulici Jihlavskou,nebo ulicí Plachty a následně na ulici Petra Křivky <.>
<br> Výjezd na ulici Jihlavskou je komplikován zejména neřízenou křižovatkou s ulicí J ihlavskou.Určitá omezení vznikají zejména ráno i s docházkou dětí ZŠ Svážná <.>
<br> Proto převážná část vozidel vyjíždí ulicí Plachty,nejvíce v ranních hodinách,hodně i po celý den <.>
<br> V roce 2019 bylo stanovena výjimka a legalizováno oboustranné parkovani na ulici Plachty.Uvedené opatření sice zlegalizovalo cca 40 parkovacích míst,ale přineslo řadu problémů souvisejících s bezpečností provozu,zejména zhoršení podmínek dostatečného rozhledu z vozidla.Pozitivním přínosem byla úprava střídavého parkování před domy Petra Křivky 5,a Oblá 64 <.>
<br> V návaznosti na výše uvedené Vás žádáme o:
<br> 1.zachování stávajícího dopravního značení před výjezdem z podzemních garáži obytného domu Plachty (viz fotografie č.1 a č.2,viz návrh úpravy výkresu č.5)
<br> 2.ponechání současné úpravy před...
Plachty_514.pdf
Společenství vlastníků jednotek domu Brno,Plachty č.p.-514 se sídlem: Plachty 514/8,Nový Lískovec,634 00 Brno IČO: 262 68 558 spis.zn.S 1670 vedená u Krajského soudu v Brně
<br> Připomínka k Veřejné vyhlášce č.j.MMB/0124227/2024/KAU ze dne 12.3.2024 V souladu s ustanovením 5 172 odst.4,zákona č.500/2004 Sb.(Správní řád) podáváme připomínku k Veřejné vyhlášce stanovující
<br> návrh opatření obecné povahy návrh stanovení místní úpravy provozu na pozemních komunikacích Návrh stanovení místní úpravy provozu na pozemních komunikacích * místních komunikacích II.a III.tříd,ulice zahrnuté do oblasti placeného stání pod názvem akce „OPS 10-01 Rybnícká a OPS 10—02 Oblá“,Brno-Nový Lískovec <.>
<br> Předmětem naší připomínky je veřejný zájem související se zvýšením bezpečnosti provozu na místní komunikaci Plachty nacházející se v městské části Brno Nový Lískovec <.>
<br> Intenzita provozu na ulici Plachty je ovlivněna stanovenou organizací dopravy v ulici Svážná.Občané bydlící v oblasti ulice Svážná mohou vyjíždět ze sídliště kolem ZŠ na ulici Jihlavskou,nebo ulicí Plachty a následně na ulici Petra Křivky <.>
<br> Výjezd na ulici J ihlavskou je komplikován zejména neřízenou křižovatkou s ulicí Jihlavskou.Určitá omezení vznikají zejména ráno i s docházkou dětí ZŠ Svážná <.>
<br> Proto převážná část vozidel vyjíždí ulicí Plachty,nejvíce v ranních hodinách,hodně i po celý den <.>
<br> V roce 2019 bylo stanovena výjimka a legalizováno oboustranné parkovani na ulici Plachty.Uvedené opatření sice zlegalizovalo cca 40 parkovacích míst,ale přineslo řadu problémů souvisejících s bezpečností provozu,zejména zhoršení podmínek dostatečného rozhledu z vozidla.Pozitivním přínosem byla úprava střídavého parkování před domy Petra Křivky 5,a Oblá 64 <.>
<br> V návaznosti na výše uvedené Vás žádáme o:
<br> ].zachování stávajícího dopravního značení před výjezdem z podzemních garáží obytného domu Plachty (viz fotografie č.1 a č.2,viz návrh úpravy výkresu č.5)
<br> 2.ponechání současné úpravy p...
Plachty_512.pdf
Společenství vlastníků jednotek domu Brno,Plachty č.p.512 se sídlem: Plachty 512/2,Nový Lískovec,634 00 Brno IČO: 262 72 989 spis.zn.S 1376 vedená u Krajského soudu v Brně
<br> Připomínka k Veřejné vyhlášce č.j.MMB/012422712024/KAU ze dne 12.3.2024 V souladu s ustanovením š 172 odst.4,zákona č.500/2004 Sb.(Správní řád) podáváme připomínku k Veřejné vyhlášce stanovující
<br> návrh opatření obecné povahy návrh stanovení místní úpravy provozu na pozemních komunikacích Návrh stanovení místní úpravy provozu na pozemních komunikacích — místních komunikacích II.a III.tříd,ulice zahrnuté do oblasti placeného stání pod názvem akce „OPS 10-01 Rybnická & OPS 10-02 Oblá“,Brno-Nový Lískovec <.>
<br> Předmětem naší připomínky je veřejný zájem související se zvýšením bezpečnosti provozu na místní komunikaci Plachty nacházející se v městské části Brno Nový Lískovec <.>
<br> Intenzita provozu na ulici Plachty je ovlivněna stanovenou organizací dopravy v ulici Svážná.Občané bydlící v oblasti ulice Svážná mohou vyjíždět ze sídliště kolem ZŠ na ulici J ihlavskou,nebo ulicí Plachty a následně na ulici Petra Křivky <.>
<br> Výjezd na ulici J ihlavskou je komplikován zejména neřízenou křižovatkou s ulicí J ihlavskou.Určitá omezení vznikají zejména ráno i s docházkou dětí ZŠ Svážná <.>
<br> Proto převážná část vozidel vyjíždí ulicí Plachty,nejvíce v ranních hodinách,hodně i po celý den <.>
<br> V roce 2019 bylo stanovena výjimka a legalizováno oboustranné parkovani na ulici Plachty.Uvedené opatření sice zlegalizovalo cca 40 parkovacích míst,ale přineslo řadu problémů souvisejících s bezpečností provozu,zejména zhoršení podmínek dostatečného rozhledu z vozidla.Pozitivním přínosem byla úprava střídavého parkování před domy Petra Křivky 5,a Oblá 64 <.>
<br> V návaznosti na výše uvedené Vás žádáme o:
<br> 1.zachování stávajícího dopravního značení před výjezdem z podzemních garáží obytného domu Plachty (viz fotografie č.1 a č.2,viz návrh úpravy výkresu č.5)
<br> 2.ponechání současné úpravy ...

Načteno

edesky.cz/d/10166861

Meta

Dopravní informace  


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Chcete vědět víc?

Více dokumentů od Město Brno      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz