Město Polná - Veřejná zakázka malého rozsahu

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Město Polná.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Město Polná - vybraný uchazeč veřejné zakázky

<br>
MĚSTO POLNÁ,Husovo náměstí' 39,53s 13 Polná
Měststkýůřad,majetkový 'odbor
<br> Název akce: Pracovní plošina pró- MěÚ Polná
<br> Druh véřéjłlnléizakuäzlły: Zakázka na dodávku
<br> Typ zäkážkył Zakázka maiého rozsahu
<br> Místo- podání näiąidek: Město Polná.Husovo náměstí 39,PODATELNA
<br> 'UCHAZÉČ _cena be: DPH cena' s_DPH
<.> Hydrocont CZ s.r.0 <.>,Opolany 174,289 O7 Libice nad Cidl 1795.000,- KČ 2171.950,- Kč
<.> Plošiny Rybáček s.r.o <.>,Vinařice 42,439 15 Vinařice 1.769.000; Kč 2140.490,- Kč
3.Auto Heluz s.r.0 <.>,Luční 168/32,301 00 Plzeň 1999.000,- Kč 2.418.790,- Kč
<br> 'Seznam uchazečů:
<br> Vybraný uchazeč:
<br> Plošiny Rybáček s.r.0 <.>,Vinařice 42,439 15 Vinařice
<br> smlouva č.:
<br> ZM-60/04f20 15 Datum podpisu:
<br> Celková cena.bez DPH/- SŠDPHÍ:
<br> 1.769.000; Kč 2.140.490; Kč
<br> Celková jkonečná cena:
<br> Skgtečnýitermín zahájení plnění:
<br> Příslúšłiýxädborměstai: Majetkový odbor
Datum-zveřejnění: i 12.2.2015
<br> Dałum 'padání přihłăíšgk do: 23.2.20 15 12:00 hod <.>
Termín zahăiéni plnění: 23.3.2015
<br> Termín ukonřăení plnění: 15.7.2015
<br> Skutečný- term in' u končení biflíěn i:
<br> gištzíľitaktní osoba:
<br> XXXXX XXXXXX
<br>
<br> Razítko:
<br>
<br> Podpis:
<br> * Nabídka nesplňující zadání- NEHDDNOCENO
<br> Úřední deska Městského úřadu' Polná a-wébové'.stránky města
<br> Vyvěšeno dne:
<br> Podpis:
<br> Sejmuto dne:
<br> Podpis:
<br>

Smlouva

<,> z « z? z 39/5' ~ w' z; »s,a i
<br> Kupnísmlouva
<br> dle § 2079 a násl.občanského zákoníku č.89/2012 Sb <.>,ve znění pozdějších změn a doplňků
<br> I.1.Kupující: Město Polná
sídlo zadavatele: Husovo náměstí 39,588 13 Polná
zastoupený: XXXXXXXX XXXXXXXXXX - starosta
IČ: XXXXXXXX
DIČ: CZXXXXXXXX
Peněžní ústav: Česká spořitelna
Číslo účtu: 146606137910800
I.2.Prodávající: Plošiny Rybáček s.r.o <.>
sídlo firmy: Vinařice 42,439 15
zápis v obchod.rejstříku: vedeného u Krajského soudu v Ústní nad Labem <,>
oddíl C,vložka 22230
Zastoupený: XXXXXXXX XXXXXXX -jednatel
IČ: XXXXXXXX
DIČ: CZXXXXXXXX
Peněžní ústav: ČSOB Louny
Číslo účtu: 19871380610300
L3.Ve smluvních věcech jedná za kupujícího: XXXXXXXX XXXXXXXXXX
za prodávajícího: XXXXXXXX XXXXXXX
V technických věcech jedná za kupujícího: XXXXXXXXX XXXXXX - tel.XXX XXX XXX
za prodávajícího: XXXXXXXX XXXXXXX
II.PŘEDMĚT DODÁVKY
I.X.Prodávající se touto smlouvou zavazuje provést svým jménem a na vlastní odpovědnost
kompletní dodávku (zboží) na akci:
„Pracovní plošina pro MěÚ Polná“
ll.2.Rozsah a kvalita předmětu smlouvyjsou dány:
a) Zadávací dokumentací
b) výzvou k podání nabídky zpracovanou Městem Polná ze dne 12.2.2015
c) Příslušnými normami a předpisy platnými v době dodávky <.>
|l.3.Prodávající povinen v rámci předmětu díla provést dodávku,název dodávky - zboží:
Plošino-CELA DT 21,Podvozek - NISSAN CABSTAR
||.4.Prodávající se zavazuje jmenovat odpovědného pracovníka pro řízení předmětu dodávky
<br> a komunikaci s kupujícím či jeho zástupcem <.>
Odpovědný pracovník (jméno,telefon): XXXXXXXX XXXXXXX,XXX XXX XXX
<br> m.TäMÍN PLN_ĚNí - MÍSTO P|_.NĚNÍ
<br> |l|.1 <.>
<br> |l|.2 <.>
<br> |||.3
<br> l||.4
<br> Práce budou zahájeny: po podpisu smlouvy
Předmět smlouvy bude dodán nejpozději do: 15.7.2015
Místo plnění: MěÚ Polná,Husovo náměstí 39,588 13 Polná
<br> Kupující se zavazuje dodávku v souladu s touto smlouvou převzít a zaplatit za něj cenu
uvedenou v odst.IV.této smlouvy <.>
<br> IV.LENA zA DODÁVKU
<br> |V.1 <.>
<br> Cena dodávky je sjednaná na rozsah daný zadávací dokumentací XXXX XXXX nejvýše
přípustná,platná po celou dobu dodávky <.>
<br> XXXX XXX DPH X.XXX.XXX; Kč
<br> DPH 21% 371.490,- Kč
<br> 2.140.490; KČ
<br> ____--u-u-n---u---ą---n--n-r
<br> Cena včetně DPH
<br> Cenová nabídka je platná do 30.9.2015
<br> v.FINANCOVÁNÍ
<br> V.1 <.>
<br> Lhůta splatnosti faktur se vzájemnou dohodou sjednává na 20 dnů po jejich doručení <.>
Povinnost zaplatit je splněna dnem odepsání fakturované částky z účtu kupujícího <.>
Faktura musí mít náležitosti daňového dokladu dle příslušných zákonných ustanovení <.>
<br> VI.PŘEDÁNÍA PŘEVZETÍ PŘEDMĚTU SMLOUVY
<br> V|.1 <.>
<br> a) Předání a převzetí předmětu smlouvy bude prováděno v rozsahu a způsobem
stanoveným občanským zákoníkem a touto smlouvou <.>
<br> b) Za doklady nutné k převzetí a užívání zboží ve smyslu § 417 obchodního zákoníku se
považuje Dodací list (předávací protokol),všechny průvodní doklady ke zboží,atesty a
prohlášení o shodě a předepsanou technickou dokumentaci a návod k obsluze s přesným
popisem servisních intervalů a katalog náhradních dílů k zařízení,mazací plán,schéma
elektro rozvodů a hydrauliky,vše v českém jazyce <.>
<br> c) Zboží musí v době prodeje odpovídat všem platným předpisům upravujícím jeho
používání.Na dodacím listu stvrzuje kupující,že od prodávajícího převzal plnění dle této
smlouvy a kdy jej převzal.Bez uvedených dokladů nebude zboží převzata <.>
<br> c) Zhotovitel je povinen oznámit objednávateli alespoň 3 pracovní dny předem den
předpokládanou hodinu dodání <.>
<br> Vl.2 <.>
<br> VlLl <.>
<br> Vl|.2 <.>
<br> V||.3 <.>
<br> V|l.6 <.>
<br> Vpřípadě prodlení sdodáním zboží je kupující oprávněn vyúčtovat prodávajícímu
smluvní pokutu 0,05 % zcelkové ceny vč.DPH za každý den prodlení.Prodávající je
povinen ji uhradit <.>
<br> Kupující je povinen za každý den prodlení s úhradou faktury po lhůtě splatnosti uhradit
prodávajícímu úrok z prodlení ve výši odpovídající nařízení vlády č.142/1994 Sb <.>
<br> vu.OSTATNÍ PODMÍNKY SMLOUVY
<br> Vlastnické právo k předmětu dodávky přechází na kupujícíhojeho zaplacením <.>
Nebezpeční škody k předmětu dodávky přechází na kupujícího v den převzetí dodávky <.>
<br> Prodávající nese odpovědnost za vady předmětu dodávky po dobu záruční doby,která
činí 12 měsíců <.>
<br> a) Záruka se nevztahuje na:
<br> - náplně stroje (olejové a palivové filtry,oleje,mazadla,chladicí kapaliny,<.>.<.> )
<br> - opotřebitelné díly (šrouby,matky,podložky,klíny,hřídele,otěrová deska <,>
podávacího dopravníku,řemeny,pojistky,hydraulické hadice,<.>.<.> )
<br> - závady způsobené nedbalostí,chybou nebo nesprávným použitím stroje <.>
<br> b) Záruka nemůže být uplatněna v následujících případech: pokud zboží nebylo
používáno v souladu s návodem k obsluze,pokud byl produkt smontován,rozmontován <,>
opraven nebo seřízen neoprávněnou osobou,pokud byla závada způsobena použitím
neoriginálních dílů,respektive použitím nesprávně agregovaných zařízení <.>
<br> c) Záruční doba začíná běžet dnem převzet...

Načteno

edesky.cz/d/101217

Meta

Veřejná zakázka   Veřejná zakázka  


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Chcete vědět víc?

Další dokumenty od Město Polná
24. 09. 2025
24. 09. 2025
24. 09. 2025
24. 09. 2025
24. 09. 2025
  ...a další
Více dokumentů od Město Polná      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz