Město Uherské Hradiště - Přechodná úprava provozu "Velehradská pouť 2024" a "Dny lidí dobré vůle 2024"

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Město Uherské Hradiště.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

ZK-24-0126_Obec_Velehrad_-_Velehradská_pouť_a_Dny_lidí_dobré_vůle_2024_-_det.29.pdf (647 kB)
E
<br> 3
<br> a
<br> 1
<br> 0
<br> 0
<br> m
<br> I
<br> P
<br> 1
<br> 0
<br> a
<br> B
<br> 2
<br> 8
<br> B
<br> 2
<br> 8
<br> B
<br> 2
<br> 8
<br> B
<br> 2
<br> 8
<br> B
<br> 2
<br> 8
<br> B
<br> 2
<br> 8
<br> B
<br> 2
<br> 8
<br> B
<br> 2
<br> 8
<br> B
<br> 2
<br> 8
<br> B
<br> 2
<br> 8
<br> B
<br> 2
<br> 8
<br> B
<br> 2
<br> 8
<br> B
<br> 2
<br> 8
<br> B
<br> 2
<br> 8
<br> B
<br> 2
8
<br> B
<br> 2
8
<br> B
2
8
<br> B
2
8
<br> B
<br> 2
<br> 8
<br> B
<br> 2
<br> 8
<br> B
<br> 2
<br> 8
<br> B
<br> 2
<br> 8
<br> B
<br> 2
<br> 8
<br> B
<br> 2
<br> 8
<br> B
<br> 2
<br> 8
<br> B
<br> 2
<br> 8
<br> B
<br> 2
<br> 8
<br> B
<br> 2
<br> 8
<br> B
<br> 2
<br> 8
<br> B
<br> 2
<br> 8
<br> B
2
8
<br> B
2
8
<br> B
2
8
<br> B
2
8
<br>
Listy a pohledy
Model
ZK-24-0126_Obec_Velehrad_-_Velehradská_pouť_a_Dny_lidí_dobré_vůle_2024_-_det.25.pdf (452 kB)
I
Z
4
a
<br> M
<br> O
<br> D
<br> R
<br> Á
<br> I
Z
<br> 4
<br> b
<br> M
<br> O
<br> D
<br> R
<br> Á
<br> B
<br> 1
<br> Z
<br> 2
<br> I
P
1
0
a
<br>
Listy a pohledy
Model
ZK-24-0126_Obec_Velehrad_-_Velehradská_pouť_a_Dny_lidí_dobré_vůle_2024_-_det.24_upravené_razítko.pdf (539 kB)
B
1
3
<br> 6
t
<br> E
3
a
<br> 2
1
0
0
m
<br> E
1
3
<br> Z
Á
S
O
B
O
V
Á
N
Í
<br> M
I
M
O
<br> B
<br> 3
<br> 0
<br> B
<br> 8
<br> E
<br> 1
<br> 3
<br> C
<br> Y
<br> K
<br> L
<br> O
<br> S
<br> T
<br> E
<br> Z
<br> K
<br> U
<br> P
<br> O
<br> U
<br> Ž
<br> I
<br> J
<br> T
<br> E
<br> B
2
8
<br> E
8
a
<br> B
2
8
<br> E
8
b
<br> B
2
8
<br> E
8
b
<br> B
2
8
<br> E
8
a
<br> B
<br> 2
8
<br> B
<br> 2
8
<br> B
<br> 2
<br> 8
<br> B
<br> 2
<br> 8
<br>
Listy a pohledy
Model
ZK-24-0126_Obec_Velehrad_-_Velehradská_pouť_a_Dny_lidí_dobré_vůle_2024_-_det.22.pdf (779 kB)
B
2
8
<br> B
2
8
<br> B
<br> 2
8
<br> B
<br> 2
8
<br> B
<br> 2
<br> 8
<br> B
<br> 2
<br> 8
<br> B
<br> 2
<br> 8
<br> B
<br> 2
<br> 8
<br> B
<br> 2
<br> 8
<br> B
<br> 2
<br> 8
<br> B
<br> 1
<br> Z
<br> 2
<br> I
<br> P
<br> 1
<br> 0
<br> a
<br> I
<br> J
<br> 4
<br> a
<br> I
<br> J
<br> 4
<br> a
<br> místní komunikace
<br> ul.Na Hrádku
<br> p
<br> ř
<br> e
<br> s
<br> u
<br> n
<br> PŘESUN AUTOB.ZASTÁVKY
<br>
Listy a pohledy
Model
ZK-24-0126_Obec_Velehrad_-_Velehradská_pouť_a_Dny_lidí_dobré_vůle_2024_-_det.21_upravené_razítko.pdf (691 kB)
M
I
<br> M
O
<br>
B
<br> U
S
<br> <,>
<br>
Ř
I
<br> D
I
<br> Č
E
<br> N
E
<br> B
O
<br>
P
<br> R
O
<br> V
O
<br> Z
O
<br> V
<.>
<br>
S
<br> T
R
<br> V
A
<br> L
<.>
<br>
P
<br> O
B
<br> Y
T
<br> <.>
<br> "
V
<br> E
L
<br> E
H
<br> R
A
<br> D
<,>
<br>
M
<br> O
D
<br> R
Á
<br> S
A
<br> L
A
<br> Š
"
<br>
A
<br>
P
<br> O
V
<br> O
L
<br> <.>
<br> O
Ú
<br>
N
<br> E
B
<br> O
<br>
P
E
<br> T
A
<br> R
D
<br> A
<br> P
R
<br> O
D
<br> U
C
<br> T
I
<br> O
N
<br> B
1
<br> Z
2
<br> E
1
3
<br> MIMO BUS,ŘIDIČE
<br> NEBO PROVOZOV.S
<br> TRVAL.POBYT <.>
<br> "VELEHRAD,MODRÁ
<br> SALAŠ" A POVOL <.>
<br> OÚ NEBO PETARDA
<br> PRODUCTION
<br> Text v DT E13
<br> I
P
1
0
a
<br> I
<br> J
<br> 4
<br> a
<br> I
<br> J
<br> 4
<br> a
<br> p
<br> ř
<br> e
<br> s
<br> u
<br> n
<br> 1
<br> 1
<br> PŘESUN AUTOB.ZASTÁVKY
<br>
Listy a pohledy
Model
ZK-24-0126_Obec_Velehrad_-_Velehradská_pouť_a_Dny_lidí_dobré_vůle_2024_-_det.13.pdf (649 kB)
I
Z
4
a
<br> J
A
<br> L
U
<br> B
Í
<br> I
Z
4
b
<br> J
A
<br> L
U
<br> B
Í
<br> M
I
M
<br> O
<br> B
U
<br> S
<br> A
<br> I
Z
<br> S
<br> B
1
<br> Z
2
<br> E
1
3
<br> I
P
1
0
a
<br>
Listy a pohledy
Model
ZK-24-0126_Obec_Velehrad_-_Velehradská_pouť_a_Dny_lidí_dobré_vůle_2024_-_det.11_upravené_razítko.pdf (1074 kB)
AUTOBUSOVÁ ZASTÁVKA PRO 8 AUTOBUSÚ PRO VÝSTUP | PRO NÁSTUP
<br> ZAJISTIT VOLNÝ PRUH ŠÍŘKY MIN.3,0 M
<br> 25 MÍST REZERVOVAT PRO STARÉ LIDI
<br> O.23% 7% 25 MÍST REZERVOVAT PRO STARÉ LIDI 21 „m0 ;"0 3% KOLMÉ STÁNÍ - NEBUDE ZNAČENO NU N rn m 0 'U E-N _xú a _JD E.“.w.<.>.LHO É'gD ' : _; UT.NaCl 20 N (O D.< _< 2 za:: UE m“ šm- N 41 O ' o &.ŠS—ě 5 > Ě; “ŽŠ 'i' 49% “Š % ŠŠŠ maš ažam
<br> LÍZNYM
<br> ZAJISTI'IF VOLNÝ PRUH ŠÍRKY MIN.3,0 M
<br> KOLMÉ STÁNÍ - NEBUDE ZNAČENO
<br> PROSTQR PRO OTAČENÍ AUTOBUSÚ ŠKOLNÍ STATEK
ZK-24-0126_Obec_Velehrad_-_Velehradská_pouť_a_Dny_lidí_dobré_vůle_2024_-_det._35.pdf (461 kB)
B
2
8
<br> B
2
8
<br> B
2
8
<br> B
2
8
<br> III/4221
<br> III/4221
<br> III/42821
<br> IP11a
<br> P
<br> IP13c
<br> P
<br> IP11a
<br> P
<br> E13
<br> ***
<br> ***
<br> ***
<br> 5.7.VYHRAZENÉ PARKOVYŠTĚ
<br> PRO OBYVATELE S TRVALÝM
<br> POBYTEM V OBCI SALAŠ
<br> 1
<br> 1
<br> P2
<br> P2
<br> P2
<br> /
<br> I
<br> I
<br> I
<br> I
<br> 4
<br> I
<br> 2 24
<br> 24 12
<br> /2 4
<br> I
<br> 1
<br> 8 21
<br> 8 1
<br> I/224
<br> I
<br>
Listy a pohledy
Model
ZK-24-0126_Obec_Velehrad_-_Velehradská_pouť_a_Dny_lidí_dobré_vůle_2024_-_det._17.pdf (2501 kB)
C
<br> 1
<br> P
<br> 4
<br> C
1
<br> P
4
<br> C
<br> 4
a
<br> Z
<br> 4
e
<br> C
4
<br> a
<br> Z
4
<br> e
<br> 3
x
<br> Z
<br>
33
<br> x
<br> Z
<br>
3
<br> 3
x
Z
<br> 3
<br> IZ
1
<br> a
<br> 1
0
0
0
m
<br> E
3
<br> a
<br> 7
<br> 0
<br> B
<br>
<br> 2
<br> 0
<br> a
<br> A
<br>
<br> 4
<br> B
<br>
<br> 2
<br> 0
<br> a
<br> I
<br> S
<br>
<br> 1
<br> f
<br> I
<br> S
<br>
<br> 3
<br> c
<br> 5
<br> 5
<br> H
<br> O
<br> D
<br> O
<br> N
<br> Í
<br> N
<br> Z
<br> L
<br> Í
<br> N
<br> 6
<br> 5
<br> 5
<br> B
<br> R
<br> N
<br> O
<br> V
<br> E
<br> L
<br> E
<br> H
<br> R
<br> A
<br> D
<br> S
O
<br> 1
2
5
<br> k
m
<br> 0
<,> 0
<br> 3
8
<br> S
O
<br>
1
2
5
<br> k
m
<br>
0
<,>
0
2
0
<br> S
O
<br>
1
2
5
<br> k
m
<br>
0
<,>
0
0
7
<br> S
<br> O
<br>
<br> 1
<br> 2
<br> 5
<br> k
<br> m
<br>
<br> 0
<br> <,>
<br> 0
<br> 0
<br> 0
<br> S
O
<br> 1
2
5
<br> k
m
<br> 0
<,> 0
<br> 3
8
<br> S
<br> O
<br>
<br> 1
<br> 2
<br> 5
<br> k
<br> m
<br>
<br> 0
<br> <,>
<br> 0
<br> 1
<br> 5
<br> S
O
<br> 1
2
5
<br> k
m
<br> 0
<,> 0
<br> 2
5
<br> S
<br> O
<br>
<br> 1
<br> 2
<br> 5
<br> k
<br> m
<br>
<br> 0
<br> <,>
<br> 3
<br> 0
<br> 0 S
<br> O
<br>
<br> 1
<br> 2
<br> 5
<br> k
<br> m
<br>
<br> 0
<br> <,>
<br> 3
<br> 0
<br> 0
<br> V
<br> 1
<br> a
<br>
(
<br> 0
<br> <,>
1
<br> 2
<br> 5
<br> )
<br> V
<br> 4
<br>
(
<br> 0
<br> <,>
2
<br> 5
<br> )
<br> V
<br> 4
<br>
(
<br> 0
<br> <,>
2
<br> 5
<br> ) V
<br> 1
<br> a
<br>
(
0
<br> <,>
1
<br> 2
<br> 5
<br> )
<br> V
<br> 4
<br>
(
0
<br> <,>
2
<br> 5
<br> )
<br> V
<br> 4
<br>
(
0
<br> <,>
2
<br> 5
<br> )
<br> V
<br> 4
<br>
<br> (
<br> 0
<br> <,>
<br> 2
<br> 5
<br> )
<br> V1
3a
<br> V
<br> 1
3
a
<br> MÍSTO ÚPRAVY
<br> DETAIL MÍSTA ÚPRAVY
<br> P2
<br> - navržené přechodné svislé dopravní značení
<br> - stávající svislé dopravní značení
<br> P2
<br> - zrušené stávající svislé dopravní značení
<br> Legenda:
<br> P2
<br> ŘEŠENÉ
<br> MÍSTO
<br> S
<br> O
<br>
<br> 1
<br> 2
<br> 5
<br> k
<br> m
<br>
<br> 0
<br> <,>
<br> 2
<br> 5
<br> 0
<br> I
<br> S
<br>
<br> 9
<br> b
<br> ...
ZK-24-0126_Obec_Velehrad_-_Velehradská_pouť_a_Dny_lidí_dobré_vůle_2024_-_det._12.pdf (1077 kB)
I
<br> I
<br> I
<br> I
<br> I
<br> I
<br> I
<br> I
<br> I
<br> I
<br> I
<br> I
<br> I
<br> I
<br> I
<br> I
<br> I
<br> I
<br> I
<br> I
<br> I
<br> I
<br> I
<br> I
<br> I
<br> 0
<br> <.>
0
<br> 0
<br> <.>
1
<br> I
<br> I
<br> I
<br> I
<br> I
<br> I
<br> I
<br> I
<br> I
<br> I
<br> I
<br> I
<br> I
<br> I
<br> I
<br> I
<br> I
<br> I
<br> I
<br> I
<br> I
<br> I
<br> I
<br> 0
<br> <.>
<br> 1
<br> 1
3
<.>
5
<br> 1
3
<.>
6
<br> 1
3
<.>
7
<br> I
<br> I
<br> I
<br> I
<br> I
<br> I
<br> I
<br> I
<br> I
<br> I
<br> I
<br> I
<br> I
<br> I
<br> I
<br> I
<br> I
<br> I
<br> I
<br> I
<br> I
<br> I
<br> I
<br> I
<br> I
<br> 5
%
<br>
<br>
5%
5%
<br> 5
%
<br>
<br>
5
<br> %
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> 5
<br> %
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> 5
%
<br>
<br>
<br>
5
%
<br>
<br>
5
%
<br>
<br>
I
<br> I
<br> I
<br> I
<br> I
<br> I
<br> I
<br> I
<br> I
<br> I
<br> I
<br> I
<br> I
<br> I
<br> I
<br> I
<br> I
<br> I
<br> I
<br> I
<br> I
<br> I
<br> I
<br> I
<br> I
<br> I
<br> I
<br> I
<br> I
<br> I
<br> I
<br> I
<br> I
<br> I
<br> I
<br> I
<br> I
<br> I
<br> I
<br> P
4
<br> E
3b
<br> km
<br>
0 <,>
1
1
5
<br> SO 1
23
<br> STOP-10
0m
<br> Z1
1
gkm
<br>
0 <,>
002
<br> SO
<br>
1
46
<br> Z1
1
g
<br> km
<br>
0 <,>
002
<br> SO
<br>
1
46
<br> S
<br> T
<br> O
<br> P
P
6
<br> km
<br>
0 <,>
01
5
<br> SO
1
23
<br> B
<br>
2
1
a
<br> km
<br>
0 <,>
<br> 000
<br> SO
<br>
1
2
4
<br> P
1
<br> km
<br>
0 <,>
03
0SO
<br>
1
2
4
<br> J
<br> A
<br> L
<br> U
<br> B
<br> Í
<br> 3
<br> I
S
3bkm
<br>
0 <,>
082
<br> SO
<br>
1
2
4
<br> S
<br> T
<br> O
<br> P
<br> P
<br> 6
<br> km
<br>
<br> 0 <,>
<br> 01
<br> 5
<br> SO
<br> 1
<br> 33
<br> J
A
<br> L
U
<br> B
Í
<br> 3
<br> I
S
3c
<br> km
<br>
0 <,>
2
00
<br> SO
<br>
1
2
4
<br> Z11g
<br> km0,256
<br> SO 143
<br> IS 18b
<br> km 13,595
<br> SO 101
<br> IS 18b
<br> km 13,595
<br> SO 101
<br> Z11g
<br> km0,267
<br> SO 143
<br> Z1
<br> 1
<br> g
<br> km
<br> 0 <,>
<br> 26
7
<br> SO
<br> 1
<br> 43
<br> Z1 1 g
<br> km0,256
<br> SO 1 43
<br> M
<br> I
<br> M
<br> O
<br> V
<br> O
<br> Z
<br> I
<...
Přechodné_dopravní_značení_05_2023.pdf (12465 kB)
ČÍSLO VÝKRESU: 2 AKTUALIZACE: 05/2021 MAPA ZLÍNSKÉHO KRAJE - LOKALITY DOTČENÉ ZNAČENÍM 1 2 3 4 5 6 7 13 14 15 16 17 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 31 32 33 34 ČÍSLO VÝKRESU:3 AKTUALIZACE: 05/2021 MAPA STARÉHO MĚSTA - LOKALITY DOTČENÉ ZNAČENÍM 9 8 10 11 12 18 17 30 29 Výpis dopravních značek: 15 ks 18 ks 38 ks 9 ks 31 ks 49.E13 - text MIMO BUS a VOZIDLA S POVOLENÍM OU 3 ks 50.E13 - text OBJÍŽĎKA PRO CYKLISTY 1 ks 51.B20a - Nejvyšší dovolená rychlost 10 ks 52.B27 - Povinnost zastavit auto 5 ks 53.E9 - Druh vozidla 3 ks 54.IS11c - Směrová tabule pro vyznačení objížďky 9 ks 2 ks 2 ks 3 ks 1 ks Národní pou� Velehrad,p�echodné dopravní zna�ení Ing.XXXXX XXXX Švermova XXX XXX XX Tluma�ov Název: Národní pou� Velehrad,p�echodné dopravní zna�ení �ást: P�echodné dopravní zna�ení Místo: Zlínský kraj Projektant: Ing.XXXXX XXXX,Tluma�ov,Švermova XXX,XXX XX Zadavatel: Zlínský kraj TECHNICKÁ ZPRÁVA PRO P�ECHODNÉ DOPRAVNÍ ZNA�ENÍ 2023 AKTUALIZACE DOKUMENTACE SCHVÁLENÉ PRO ROK 2013 - 2015 Vypracoval: Ing.XXXXX XXXX Návrh PDZ vychází ze schválené PD zpracované Ing.Jaroslav Kun�íkem v roce 2013 a následné úpravy 2014 a dodatku �.1 zpracovaného fy Intos plus s.r.o.v roce 2015.Do p�edkládané revize je zahrnut dopravní režim pouze 1.vlny odsouhlasený v PD roku 2013.Vychází se z p�edpokládaného po�tu návšt�vník� pouti v tomto roce.Dodatek �.1 z roku 2015 byl p�evzat beze zm�n.�������� �� ��������� ��� ���������������� ������������������ �������� ����� ������������� ����� ��� ������ ������ ������������ � � !��"��� ���� !� ����"� #���� !��� � � $��%��!� ��� � � ���&� '��(�"��!�� ���#����(��� ��� � � ����������� ����� � � � )��* ���(����� ����� ����� � � +��,����� �(����� ����� ����� � � -��.�� ������ ��� ���/������������ ��� � � 0��.����(����1��!�� � � ��� ���# ��$#�%�������&�� � Projektová dokumentace �eší v návaznosti na požadavek Zlínského kraje osazení p�echodného dopravního zna�ení po dobu trvání pouti.Budou dot�eny silnice I/55,I/50,II/42826,III/05018,III/42821,III/4224,III/4222,III/...
54474-2024_přechodná_úprava_provozu_Velehradská_pouť_2024_a_Dny_lidí_dobré_vůle_2024.pdf (430 kB)
MĚSTSKÝ ÚŘAD UHERSKÉ HRADIŠTĚ
Masarykovo náměstí 19,686 01 Uherské Hradiště
Odbor stavebního úřadu a životního prostředí
odloučené pracoviště: Protzkarova 33
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
Obec Velehrad,IČ 00291536
Hradišťská 231
687 06 Velehrad
<br> v zastoupení
NVB LINE s.r.o <.>,IČ 26979675
Cukrovar 716
768 21 Kvasice
<br>
<br> Naše č.j.:
Spisová zn.:
<br> MUUH-SŽP/54474/2024/HanJ
Spis/ 8931/2024
<br> Počet listů/příloh: 0/0
<br> Vyřizuje: Ing.XXXXX XXXXXXX
<br> Telefon: XXX XXX XXX
<br> E-mail: josef.hanacek@mesto-uh.cz
<br> Datum: 20.června 2024
<br>
<br>
OPATŘENÍ OBECNÉ POVAHY
<br> Stanovení přechodné úpravy provozu na pozemních komunikacích
<br> Městský úřad Uherské Hradiště,odbor stavebního úřadu a životního prostředí,oddělení dopravního úřadu
(dále jen „správní orgán“),příslušný podle ust.§ 124 odst.6 zákona č.361/2000 Sb <.>,o provozu na
pozemních komunikacích a o změnách některých zákonů,ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon
o provozu na pozemních komunikacích“),věcně a místně příslušný dle ust.§ 10 a § 11 odst.1 písm.b)
zákona č.500/2004 Sb <.>,správní řád,ve znění pozdějších předpisů (dále jen „správní řád„),ve věcech
stanovení místní a přechodné úpravy provozu na pozemních komunikacích na silnici II.a III.třídy,místních
komunikacích a veřejně přístupných účelových komunikacích,na základě návrhu Obce Velehrad <,>
IČ 00291536,Hradišťská 231,687 06 Velehrad v zastoupení NVB LINE s.r.o <.>,IČ 26979675,Cukrovar
716,768 21 Kvasice (dále jen „navrhovatel“),ze dne 06.06.2024,po projednání s dotčeným orgánem <,>
kterým je Policie České republiky,tj.Krajským ředitelstvím policie Zlínského kraje,Územní odbor Uherské
Hradiště,Dopravní inspektorát a na základě jeho písemného vyjádření,vydaného dne 12.06.2024 pod č.j <.>
KRPZ-65102-2/ČJ-2024-151106,opatřením obecné povahy dle ust.§ 171 a násl.části šesté správního
řádu,a podle ust.§ 77 odst.1 písm.c) zákona o provozu na pozemních komunikacích <,>
<br>
<br>
stanoví přechodnou úpravu provozu
<br> na komunika...

Načteno

edesky.cz/d/10114193

Meta

Dopravní informace  


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Chcete vědět víc?

Více dokumentů od Město Uherské Hradiště      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz