« Najít podobné dokumenty

Obec Supíkovice - Supíkovická padesátka 2015

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Obec Supíkovice.

Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

kniha 50 km.pdf
<br> NNaa ttrraassuu 5500 kkmm
<br>
<br> Po startu se vydáte směr Velké Kunětice.U zastávky Kolonky se vydáte rovně kolem kontrolního bodu na polní
<br> cestu.Kolem vysílače dojdete do Strachoviček k bývalému penzionu Paluša.Odbočíte vlevo Polní cesta vás
<br> dovede mírným stoupáním k lesní křižovatce kde opustíte trasu 10 km Půjdete rovně lesní cestou na drobných
<br> křižovatkách se držte vlevo.V Nové Červené Vodě ( asfaltová cesta) se dáte rovně směrem na Černou Vodu.Na
<br> začátku obce (ukazatel Rybářská bašta) zahnete doprava.Kolem Rybářské bašty dojdete do středu obce.U
<br> kostela doprava po zelené k turistickému místu „ U dubu“ zde se trasy 40 a 50 rozdělí.Trasa 50 km sleduje
<br> zelenou značku.Zelená značka vede turisty přes Habinu do Velké Kraše.Na zpevněné asfaltové cestě za
<br> koupalištěm se vydáte směrem doleva.Po této místní komunikaci dojdete kolem areálu NAVOS (modrá sila) <.>
<br> Dorazíte na hlavní tah Vidnava – Tomíkovice.Touto cestou zamíříte až do Skorošic.Na křižovatce před Žulovou
<br> půjdete rovně do centra obce Skorošice.Minete kostel,hřbitov,a na křižovatce u prodejny COOP zahnete
<br> doleva.Našli jste červenou značku.Červená značka vede přes Žulovou kolem nádraží ke zřícenině Kaltenštejn
<br> k zelené značce.Zelená vás dovede kolem základny Rychlebských stezek k pravé odbočce na polní cestu.Polní
<br> cesta vás zavede do Nové Červené Vody.Zahnete doprava a směrem do kopce dorazíte kolem rychlebských
<br> stezek až k začátku zelené turistické cesty „ U divoké svině“ Po této barvě kolem vyhlídky na Hemberku k chátě
<br> Morásek.U označníku opustíte tur.Značku a značení krepovým papírem vás dovede kolem P...
kniha 40 km.pdf
<br> NNaa ttrraassuu 4400 kkmm
<br>
<br> na polní cestu.Kolem vysílače dojdete do Strachoviček k bývalému penzionu Paluša.Odbočíte vlevo
<br> Polní cesta vás dovede mírným stoupáním k lesní křižovatce kde opustíte trasu 10 km Půjdete rovně
<br> lesní cestou na drobných křižovatkách se držte vlevo.V Nové Červené Vodě ( asfaltová cesta) se dáte
<br> rovně směrem na Černou Vodu.Na začátku obce (ukazatel Rybářská bašta) zahnete doprava.Kolem
<br> Rybářské bašty dojdete do středu obce.U kostela doprava po zelené k turistickému místu „ U dubu“
<br> zde se trasy 40 a 50 rozdělí.Trasa 40 km sleduje modrou značku až na boží horu nad Žulovou.Po
<br> sestoupení z hory (po modré) dojdete na nádraží v Žulové.Zde přestoupíte na červenou značku,která
<br> vás dovede kolem Kaltenštejna k zelené značce.Zelená vás dovede kolem základny Rychlebských
<br> stezek k pravé odbočce na polní cestu.Polní cesta vás zavede do Nové Červené Vody.Zahnete
<br> doprava a směrem do kopce dorazíte kolem rychlebských stezek až k začátku zelené turistické cesty
<br> „ U divoké svině“ Po této barvě kolem vyhlídky na Hemberku k chátě Morásek.U označníku opustíte
<br> tur.Značku a značení krepovým papírem vás dovede kolem Pomníku sv.XXXXXXX k hájence.Kolem
<br> fotbalového hřiště do cíle v ZŠ Supíkovice <.>
kniha 30 km.pdf
<br> NNaa ttrraassuu 3300 kkmm
<br> Popis pěší trasy:
<br> rovně směrem na Černou Vodu.Na začátku obce(ukazatel Rybářská bašta) zahnete doprava.Kolem
<br> Rybářské bašty dojdete do středu obce.U kostela doleva před základnou Rychlebské stezky doleva na
<br> polní cestu.Polní cesta vás zavede do Nové Červené Vody.Zahnete doprava a směrem do kopce
<br> dorazíte kolem rychlebských stezek až k začátku zelené turistické cesty „ U divoké svině“ Po této
<br> barvě kolem vyhlídky na Hemberku k chátě Morásek.U označníku opustíte tur.Značku a značení
<br> krepovým papírem vás dovede kolem Pomníku sv.XXXXXXX k hájence.Kolem fotbalového hřiště do
<br> cíle v ZŠ Supíkovice <.>
kniha 20 km.pdf
<br> NNaa ttrraassuu 2200 kkmm
<br> MAPA 20 KM
<br> Popis pěší trasy:
<br> křižovatkách se držte vlevo.V Nové Červené Vodě ( asfaltová cesta se dáte doleva a po této cestě dojdete přes
<br> konec obce,kolem rychlebských stezek až k začátku zelené turistické cesty „ U divoké svině“ Po této barvě
<br> kolem vyhlídky na Hemberku k chátě Morásek.U označníku opustíte tur.Značku a značení krepovým papírem
<br> vás dovede kolem Pomníku sv.XXXXXXX k hájence.Kolem fotbalového hřiště do cíle v ZŠ Supíkovice <.>
kniha 10 km.pdf
5 X
6 X X
<br> Popis pěší trasy:
Po startu se vydáte směr Velké Kunětice.Kolem kolonek (rybník) po vlastním značení až na křižovatku za
zastávkou Velké Kunětice Františkov.Odbočíte doprava na místní komunikaci.Po sto metrech narazíte na
zelenou tur.značku.Po zelené turistické značce dorazíte až do Velkých Kunětic k obchodu Coop.Přejdete přes
hlavní silnici a po místní komunikaci dojdete do Strachoviček k bývalému penzionu Paluša.Polní cesta vás
dovede mírným stoupáním k lesní křižovatce kde opustíte trasy 20,30,40,50 Km.Odbočíte do XXXX.Značení
krepovým papírem vás dovede na severní konec Liemerovy cesty.Kolem hájenky a fotbalového hřiště do cíle
v ZŠ Supíkovice <.>

Načteno

edesky.cz/d/3953444

Meta

Nic nerozpoznáno

Chcete vědět víc?

Více dokumentů od Obec Supíkovice      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz