Město Plzeň - MÚ - oznámení návrhu stanovení a výzva: DZ - Ke Karlovu

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Město Plzeň.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

25-404268.pdf
Mgr.XXXX XXXXX telefon :XXX XXX XXX email: vanac@plzen.eu
<br>
<br> MAGISTRÁT MĚSTA PLZNĚ
Odbor dopravy
<br> Škroupova 5,306 32 P L Z E Ň
<br>
SPISOVÁ ZN.: SZ MMP/404268/25
Č.J.: MMP/476018/25
<br>
<br>
<br>
V PLZNI DNE: 1.10.2025
<br>
<br>
<br>
<br> VEŘEJNÁ VYHLÁŠKA
<br>
Oznámení o návrhu opatření obecné povahy a výzva k uplatnění
<br> připomínek nebo námitek
<br>
Návrh místní úpravy provozu na pozemní komunikaci
<br>
Magistrát města Plzně,odbor dopravy,jako věcně a místně příslušný správní orgán (dále jen
<br> „správní orgán“) podle § 124 odst.6 a § 77 odst.1 písm.c) zákona č.361/2000 Sb <.>,o provozu
<br> na pozemních komunikacích a o změnách některých zákonů (zákon o silničním provozu),ve
<br> znění pozdějších předpisů (dále jen “zákon o silničním provozu“),na základě návrhu právnické
<br> osoby DEKAKOM plus s.r.o <.>,IČO 26373611,Pražská 1178,337 01 Rokycany,ze dne
<br> 22.8.2025,podle § 172 odst.1 zákona č.500/2004 Sb <.>,správní řád,ve znění pozdějších předpisů
<br> (dále jen „správní řád“)
<br>
o z n a m u j e
<br>
<br> po předchozím písemném vyjádření Policie ČR,Městské ředitelství policie Plzeň,Dopravní
<br> inspektorát č.j.KRPP-124761-2/ČJ-2025-030506-3,ze dne 12.09.2025 návrh opatření obecné
<br> povahy spočívající ve stanovení místní úpravy provozu na území městského obvodu Plzeň 3
<br>
• na místní komunikaci III.třídy C 5401 Ke Karlovu (ús.č.3095),v úseku od konce
šikmých parkovacích stání,situovaných východně od modrobílé haly fy Ball Beverage
<br> Packaging Czech Republic,s.r.o.(p.č.3500/2,k.ú.Plzeň) po ul.Borská / U Letiště <,>
<br> v rámci stavby „Panattoni Pilsen Digital Park,komunikace Ke Karlovu,II.etapa“
<br> ‒ svislé dopravní značky budou odstraněny,posunuty a osazeny
‒ vodorovné dopravní značení bude vyznačeno
<br>
<br> dle přiložené situace <.>
<br>
Podmínky pro provedení místní úpravy provozu:
<br> − realizaci místní úpravy provozu na pozemní komunikaci provede dle technické normy ČSN
EN 12899-1,vzorových listů VL.6.1 <.>,VL.6.2 <.>,TP65...
KeKarlovu_opr2.pdf
8499/49
<br> 84
98
<br> /15
<br> 849
8/1
<br> 7
<br> 84
98
<br> /18
<br> 84
98
<br> /16
<br> 8499/33
<br> 14
43
<br> 2/3
<br> 8499/30
<br> 85
00
<br> /12
<br> 8500/15
<br> 8531/13
<br> 10
47
<br> 9/9
<br> 10
47
<br> 9/1
0
<br> 85
31
<br> /15
<br> 84
92
<br> /33
<br> 84
92
<br> /34
<br> 8498/22
<br> 8498/21
<br> 8531/26
<br> 853
1/27
<br> 8499/45
<br> 84
99
<br> /46
84
<br> 99
/341
<br> 44
32
<br> /4
<br> 14432/5
<br> 8499/44
<br> 8499/1
<br> 8500/2
<br> 8499/25
<br> 8499/26
<br> 8499/27
<br> 8499/28
<br> 8499/29
<br> 8499/42
8499/39
<br> 8499/40
<br> 8499/41
<br> 8498/20
<br> 853
1/25
<br> 8498/5
<br> 8498/6
<br> 84
99
<br> /6
<br> 8499/21
<br> 849
9/2
<br> 2849
9/2
<br> 3
<br> 8499/24
<br> 8492/1
<br> 8501
<br> 8499/7
<br> 8499/8
<br> 8499/9
<br> 8499/10
<br> 8499/14
<br> 8499/20
<br> 84
92
<br> /28
<br> 8500/7
<br> 8498/1
<br> 84
98
<br> /2
<br> 8500/20
<br> 8499/43
<br> 1521/5
<br> 1500/17
<br> 1500/29
<br> 1500/31
<br> 1500/59
<br> 1500/55
<br> 1500/57
<br> 1500/58
<br> V4 (0,25) V2b (1,5/1,5/0,25) V4 (0,25) V4 (0,25) V4 (0,25)V2b (1,5/1,5/0,25) V2b (1,5/1,5/0,25)
<br> V4 (0,25)
<br> V4
(0
<br>,25
)
<br> V20 V20
<br> V20V20V20
<br> V20V20 V20
<br> V20
<br> V20V20V20V20 V20V20
<br> V20
V20
<br> V2b (1,5/1,5/0,25)V2b (1,5/1,5/0,25) V4 (0,25)V4 (0,25) V4 (0,25)
V10d (0,5/0,5/0,25)
<br> V4 (0,25) V2b (1,5/1,5/0,25)
<br> V4 (0,25) V4 (0,25)
V4 (0,25)
<br> V4
(0
<br>,25
)
<br> V2
0
<br> V2
0
<br> V20
V20
<br> V20
V4 (0,25)
<br> V20
<br> V2b (1/1/0,125)
<br> V2b (1/1/0,125)
<br> V2b (1/1/0,125) V2b (1/1/0,125)
V2b (1/1/0,125)
<br> V20
<br> V2b (1,5
/1,5/0,25
<br> )
<br> V2b (1/1/0,125)
<br> V20 V20 V20 V20 V20 V20 V20 V20 V20 V20 V20 V20 V20V20V20V20V20
<br> V2b (1/1/0,125) V2b (1/1/0,125)
<br> V2b (1,5
/1,5/0,25
<br> )
<br> V9a
<br> V9a
<br> V1a (0,125) V2b (3/1,5/0,125)
V2b (1/1/0,125)
<br> V1a (0,125) V1a (0,125)
V2b (3/1,5/0,125)
<br> V2b (3/1,5/0,125) V2b (3/1,5/0,125) V2b (3/1,5/0,125)V1a (0,1
25)
<br> V1a (0,125)
<br> V1a (0,125)
<br> V13
<br> V9a
<br> V9a
<b...
404268_25_KeKarlovu.pdf
ss sslf
<br> sG
<br> l.ETARA II.ETAPA
<br> osiB
<br> s 8.vs z sm© / — s k m ž
<br> ponouna
<br> we
<br> d
<br> 20 o zous — ta * P4 ssipěí sspi% ss& Zo0P,eRodekTa| o.Wso$ iuští,ro,DEKAKOM " W\ PROJKTOVA.MG.LUSOŠ HŠíaN,P <,>
<br> w sř ' pe jar o opronaice smoo MSTO SáVšY —— |ků.PleňíTZitBy ná oooní dořé i so os os AGE IYěseR
<br> Pánattoni Czech Republic
<br> PANATTONÍ PILSEN DIGITAL PARK Development s4.0: v KOMUNIKACE KE KARLOVU V Celnici 1034/6
<br> ss II.etapa 110.00 Praha 1,Nové Město
<br> \Wfb DTU oauzs 8.mé md čásr D VÝKRESOVÁ DOKUMENTACE siureň RPD osíssr 80 111 KOMUNIKACE KE KARLOVU ii 1Šk
<br> f—l'_-\/'_.\ výrRES,<.>,zaon.sto G.visnésu SITUACE DOPRAVNÍHO ZNAČENÍ 24014 —0D — 41106 00
<br> t ss a re re

Načteno

edesky.cz/d/18667123

Meta

Dopravní informace  


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Chcete vědět víc?

Více dokumentů od Město Plzeň      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz