Město Úsov - OOP - celoroč. stanovení PUP ŠPVS a.s.

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Město Úsov.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

SKM_C36818030110010.pdf

SCHÉMATA PRO OZNAČENÍ PRACOVNÍCH MÍST v OBCI
<br> 09393—
<br> SLV
<br> ?
<br>.?
<br> ?
<br> ž
<br> "5 ?
<br> 5;- $ „!Q 5 %
<br> =— ?
<br> g,— /
<br> ;; Q +—-——-———'“ <.>
<br> vm
<br> NW <.>
<br> Ill!4
<br> “\\“
<br> 1)
<br> A“;
<br> cca 50
<br> Schéma BI'I
<br> Standardní pracovní místo na pozemní komunikaci s malým dopravním zatíže- ním <.>
<br> MĚSTSKÝ ÚŘAD arowana CE ODBOR STAVEBNÍHO'
<br> příčná uzávěra jednostranným směrovacími deskami odstup podéíně 1—2m
<br> příčné [LG-ím
<br> podélná uzávěra oboustranný/mi směrovacími deskami odstup max.10m
<br> příčná uzávěra iednostrannými smérovacimí deskami odstup podétně '1-2m
<br> příčné 0,6-1m výstražná svéila typu 1 na každé směrovací desce
<br> 1) užití dopravních značek a dopravních zaň'zení v případě souběžných parkovacích pruhů,chodníků nebo stezek pro cyklisty podle schémat 8/16 až 8/20
<br> vzdálenosti v metrech
<br> 40
<br> „,<.> -ra.-- :
<br> no.<.> -d'A- _.<.>.<.>.„.„.1.<.>
<br> SCHĚMATA PRO OZNAČENÍ PRACOVNÍCH MÍST v OBCI
<br> 09 203—
<br> —'_lí" O N x' 2) I'll E C411 _JL—— 22 0 cca 50
<br> Schéma 812
<br> Standardní pracovní místo na pozemní komunikaci s malým dopravním zatíže— ním.Zúženi vozovky na ieden jízdní pruh <.>
<br> XXXX O VEN ZN A
<br>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> /,/„»//
<br> DATUM
<br> MĚSTSKÝ ÚŘAD M0 mep,ODBOR STAVEBNÍH
<br> PODPIS
<br> příčná LIZávěra zabranou minimálně 3 výstražná světla typu 1
<br> podélná tmavém oboustranný/mí smérovacími deskami odstup max.'EOm
<br> podélná tmavém zábradlím na straně chodníku! stezky pro cyklisty
<br> příčná uzávěra zábranou minimálně 3 výstražná světla tymu 1
<br> 1) může být ve výjimečných případech menší ( víz kap.6.1.2)
<br> 2) užíti dopravních značek a dopravních zame- ní v pn'padě souběžných parkovacích pmhů chodníků nebo stezek pro cyklisty podle schémat 8/16 až 8120
<br> vadálenodvmetech
<br> 41
<br> SCHÉMATA PRO OZNAČENÍ PRACOVNÍC
<br> H MÍST V OBCI
<br> 02:09 —-
<br> 09-09—— ' erze
<br> 573
<br> 09—08“— (aza Buell) © qíza
<br> 3211: (nebo 826)
<br> ______.<.>.————
<br> 2)
<br> max.50
<br> 30-50
<br> 5215 ——-———'—— 30-50
<br> &“
<br> 50—70
<br> Schéma Bl5.1
<br> Standardní pracovní místo.Zúžení vozov- ky na leden iízdni pruh <.>
<br> výstražné světlo typu 1 nebo značka umístěna na íluorescenčním žlutozeleném podkladu,v proti-
<br> směru MMO NO
<br> :* War/Wy
<br> PODPIS příčná uzávěra zabrano minimálně 3 výstražná světla typu 1
<br> podélná uzávěra oboustrannýmí směrovacími deskami odstup max.10m
<br> příčná uzávěra iednostrannymi směrovacími deskami odstup podélně 1-2m
<br> příčně 0.6-ím výstražná světla typu 1 na každé směrovací desce
<br> 1) může být ve výjimečných přmadech menší (víz kap.6.1.2.l
<br> 2) užití dopravních značek a dopravních zařízení v případě souběžných parkovacích pruhů,chodníků nebo stezek pro cyklisty podle schémat 8/16 až Bf20
<br> vzdálenosti v metrech
<br> 44
<br> : <.>,--.<.>.».<.> -
<br> SCHÉMATA PRO OZNAČENÍ PRACOVNÍCH MÍST V OBCI
<br> OL'OS '“.09-053 — OVS _— 0 32 evo 09—09
<br> teze Gaav) drze
<br> Bth (nebo 326)
<br> 30—50
<br> “*_*—“"*"“ir" 0 2) :: LD ><" to E ___—3!— O pa 5—10 3214: 30-50.A —-—-—50-70
<br> Schéma 815.2
<br> Standardní pracovní místo.Zúžení vozov- ky na jeden jízdní pruh.Uprava přednosti dopravními značkami <.>
<br> výstražné světlo typu 1 nebo značka umístěna na fiuorescenčnirn žlutoze- íeněm podkladu.v protisměru shodně
<br> STAN OVENO tfétí:gf%Wr Alza f? D MĚSTSKÝ ÚŘAD MO ODBOR STAVEB ' ' 74 PODPlS-“21/2z,„pá příčná uzávěra zábranou "
<br> minimálně 3 výstražná světla typu 1
<br> podélná uzávěra oboustrannými směrovaoirni deskami odstup max.10m
<br> příčná uzávěra iedncstrannými směrovacími deskami
<br> odstup podélně 1-2m
<br> příčné [LG-Im výstražná světla typu 1 na každé směrovací desce
<br> 1) může být ve výjimečných případech menší (viz kap.6.1.2)
<br> 2) užití dopravních značek a dopravních zaříze- ní v případě souběžných parkovacích pruhů,chodníků nebo stezek pro cyklisty podle schémat 3/16 až 8/20
<br> vzdálenosti v metrech
<br> 45
<br> u A A-T—vín-
<br>.n-r -
<br>.» vr,-
<br> SCHÉMATA PRO OZNAČENÍ PRACOVNÍCH MÍST v OBCI
<br> Schéma BI14.1
<br> Standardní pracovní místo.Zjednosměrněni pozemní komunikace <.>
<br> případně se zřizuje objížďka STAN OVENO.JíffífÍÚ'd/Í'íí (ívá/ff
<br> ZNAČKA „.<.> /Ž.;Ě/VÚ
<br> MĚSTSKÝ ÚŘAD MO ODBOR STAvanhreH
<br> světla typu 1
<br> poděiná uzávěra iednostrannými směrovacimi deskami odstup max.10 rn a
<br> příčná uzávěra vodicí tabuli výstražná světía typu 1
<br> příčná uzávěra zábranou nebo třemi směrovacimi deskami minimálně 3 výstražná světla typu 1
<br> 1) může být ve výjimečných případech menší íviz kap.6.1.2)
<br> 2) užití dopravních značek a dopravních zaříze- ní v případě souběžných parkovacích pruhů,chodníků nebo stezek pro cyklisty podle schémat 8/16 až 3/20
<br> vzdálenosti v metrech
<br> 54
<br> SCHÉMATA PRO OZNAČENÍ PRACOVNÍCH MÍST V OBCI
<br> A15
<br> Schéma BI14.2
<br> Standardní pracovní místo v prostoru křižovatky <.>
<br> STANOVENO Www/%!
<br> ZN ČKA...

Načteno

edesky.cz/d/1441460

Meta

Nic nerozpoznáno


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Chcete vědět víc?

Více dokumentů od Město Úsov      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz