Mag.hl.m. Praha - SLU-4695/2015 Ministerstvo životního prostředí vydalo závěr zjišťovacího řízení pro stavbu: "D11, stavba 1101, km 0,0 - exit Jirny, modernizace dálnice na šestipruhové uspořádání."

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Mag.hl.m. Praha.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

SLU-4695/2015 Ministerstvo životního prostředí vydalo závěr zjišťovacího řízení pro stavbu: "D11, stavba 1101, km 0,0 - exit Jirny, modernizace dálnice na šestipruhové uspořádání."

Ministerstvo životního prostredí
<br> V Praze dne:
Cj.:
<br> 13.dubna 2015
7527/ENV/15
<br> ZÁVER ZJIŠTOVACíHO RíZENí
podle § 7 zákona c.100/2001 Sb <.>,o posuzování vlivu na životní prostredí a
o zmene nekterých souvisejících zákonu (zákon o posuzování vlivu na životní
prostredí),ve znení pozdejších predpisu (dále jen "zákon")
Identifikacní údaje:
Název:
<br> 011,stavba 1101,km 0,0 - exit Jirny,modernizace
dálnice na šestipruhové usporádání
<br> Charakter zámeru:
<br> Predmetem zámeru je modernizace stávající dálnice D11
(stavby 1101) a zprovoznení dalšího úseku dálnice
evropských parametru <.>
<br> Kapacita (rozsah)
zámeru:
<br> Modernizace bude spocívat v dostavbe dálnice na
šestipruhové usporádání s využitím rezervy ve stredním
delícím pásu stávající komunikace.Predmetný úsek
zacíná za sjezdem z mimoúrovnové križovatky (dále jen
"MÚK") Olomoucká (exit Praha - Horní Pocernice); která
je soucástí Silnicního okruhu kolem Prahy (SOKP 510) <,>
v km 0,000 a koncí cca v km 8,000 u MÚK Jirny (exit 8
Jirny).Dálnice D11 je v soucasné dobe ctyrpruhová se
širokým delícím pásem,který vytvárí rezervu pro realizaci
šestipruhového usporádání.Soucasná šírka jednoho
jízdního pásu je 10,75 m a šírka stredního delícího pásu je
11,50 m.Navrhovaná šírka jízdního pásu je 14,50 m
a šírka stredního delícího pásu je 4,00 m.Rozšírení
jízdních pásu smerem do stredního delícího pásu tedy
bude 3,75 m.V míste vyrazování a zarazování z a do
prubežných pruhu (u MÚK Jirny) dojde k rozšírení jízdního
pásu o prídatný pruh šírky 3,50 m,a to na úkor zpevnené
krajnice,která bude zúžena na 0,25 m.V rámci zámeru
dojde k realizaci nového "tichého" povrchu vozovky
a rekonstrukci a modernizaci odvodnovacího zarízení
s osazením havarijních prvku <.>
<br> Umístení:
<br> kraj: Hlavní mesto Praha
obec: Praha - Horní Pocernice
k.ú.: Horní Pocernice
kraj: Stredoceský
obec: Šestajovice,Jirny
k.ú.: Šestajovice u Prahy,Jirny
<br> Zahájení:
<br> 06/2018
<br> Ukoncení:
<br> 01/2020
<br> Oznamovatel:
<br> Reditelství silnic a dálnic Ceské republiky
Na Pankráci 546/56,140 00 Praha 4
<br> Zpracovatel oznámení:
<br> Ing.XXXXX XXXXX
(držitel autorizace podle
<br> § XX zákona)
<br> Zámer,<,> 011,stavba 1101,km 0,0 - exit Jirny,modernizace dálnice na
šestipruhové usporádání" naplnuje dikci bodu 9.3 (Novostavby,rozSlrovanl
a preložky dálnic a rychlostních silnic) kategorie I prílohy C.1 k zákonu,a to ve
smyslu § 4 odst.1 písmo a) zákona.Zámer má významný vliv na životní prostredí <,>
a proto bude posuzován dle zákona.Dle § 7 zákona bylo provedeno zjištovací rízení <,>
jehož cílem bylo upresnení informací,které je vhodné uvést do dokumentace vlivu
zámeru na životní prostredí (dále jen "dokumentace").Príslušným úradem k zajištení
zjištovacího rízení bylo Ministerstvo životního prostredí - odbor posuzování vlivu na
životní prostredí a integrované prevence.Na základe provedeného zjištovacího
rízení dospel príslušný úrad k záveru,že dokumentaci dle prílohy c.4 k zákonu je
nutné zpracovat predevším s durazem na následující oblasti:
1.Detailne vyhodnotit akustickou situaci na základe provedení 24hodinového
merení hluku v techto lokalitách: Jirny,Šestajovice u Prahy a Horní Pocernice <.>
Na základe výsledku uvedeného merení provést návrh protihlukových opatrení <.>
2.Z hlediska emisí a hluku proverit:
stávající stav vzhledem ke stavu pred 1.1.2001 a k výhledovému stavu
v roce 2020;
soubežný vliv zámeru zverejneného v roce 2010 Ministerstvem životního
prostredí v Informacním systému EIA pod kódem MZP246 "MÚK Beranka na
011 a komunikacní spojka" <.>
3 <.>
<br> Rozptylovou studii doplnit o výpocty emisí z automobilové dopravy pro celou
dynamickou skladbu vozového parku,tj.o emisní kategorie EURO O až
EURO 6 <.>
<br> 4 <.>
<br> Provést podrobné hodnocení vlivu na akustickou situaci a znecištení ovzduší ve
fázi výstavby <.>
<br> 5.Zpracovat autorizované hodnocení vlivu zámeru na verejné zdraví <.>
6 <.>
<br> Navrhnout a konkretizovat modernizaci stávající deštové
a opatrení k zamezení kontaminace vody a pudy <.>
<br> kanalizacní síte
<br> 7.Dále je treba v dokumentaci zohlednit a vyporádat všechny relevantní
požadavky na doplnení,pripomínky a podmínky,které jsou uvedeny
v obdržených vyjádreních k oznámení zámeru.V této souvislosti príslušný
úrad doporucuje na úvod dokumentace predradit kapitolu,kde bude popsáno <,>
jakým zpusobem byly jednotlivé pripomínky zohledneny ci vyporádány <.>
<br> Oduvodnení:
Príslušný úrad obdržel radu relevantních oduvodnených
pripomínek
a požadavku ke zpracování dokumentace dle prílohy C.4 k zákonu.S prihlédnutím
k temto požadavkum byly príslušným úradem specifikovány výše uvedené oblasti <.>
Príslušný úrad obdržel wjádrení od techto subjektu:
Hlavní mesto Praha;
Stredoceský kraj;
Mestská cást Praha 20;
Obec Šestajovice;
Magistrát hlavního mesta Prahy,odbor životního prostredí;
Krajský úrad Stredoceského kraje,odbor životního prostredí a zemedelství;
Mestský úrad Brandýs nad Labem - XXXXX XXXXXXXX,odbor životního prostredí;
Hygienická stanice hla...

Načteno

edesky.cz/d/119915

Meta

Územní plánování   EIA  


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Chcete vědět víc?

Více dokumentů od Mag.hl.m. Praha      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz